Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31170000-8 Трансформатори Реактор шунтуючий РОМ-110000/750 з системою моніторингу (або еквівалент)
31170000-8 Transformers Shunt reactor РОМ-110000/750 with monitoring system (or equivalent)
Очікувана вартість
56 300 000,00 UAH
UA-2020-08-12-004733-b 09c899037c8c4aecbc918ec80f0ca754
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скоробогатько Олександра

+380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Скоробогатько Олександра
+380 (44) 238-32 60
SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
National ID: 00100227
Contact point: Skorobogatko Oleksandra
+380 (44) 238-32 60
SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 13:58
Очікувана вартість: 56 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 563 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1351200 UAH
Publication date: 12 серпня 2020 16:37
Enquiries until: 26 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 02 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 жовтня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 56 300 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 563 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Реактор шунтуючий РОМ-110000/750 з системою моніторингу (або еквівалент); 31171000-5 – Трансформатори з рідинним діелектриком; 31170000-8 Система моніторингу.
Розгорнути Згорнути
The language (s) in which tender proposals should be prepared in accordence with paragraph 7 Section 1 of The Tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
31170000-8 Трансформатори Реактор шунтуючий РОМ-110000/750 з системою моніторингу (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

31170000-8 Transformers Shunt reactor РОМ-110000/750 with monitoring system (or equivalent)
CPV: 31170000-8
Період постачання: по 09 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Часткова попередня оплата (Аванс) Обладнання. Розмір Авансу становить не більше 20% від вартості Обладнання. Якщо сума Авансу становить один мільйон грн. або більше, то часткова попередня оплата Обладнання здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс). Аванс сплачується ПОСТАЧАЛЬНИКУ протягом двадцяти п‘яти банківських днів з дати надання ним Рахунку (після набрання Договором чинності) та за умови надання ПОКУПЦЮ Банківської гарантії на Аванс (на паперовому носії) не пізніше дати передачі Рахунку; при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. Аванс 25 Банківські 20
Iнша подія Подальша оплата здійснюється за умови прийняття ПОКУПЦЕМ Обладнання на всю суму авансового платежу. Оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів після підписання ним Акту приймання-передачі (далі – Акт) та за наданим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Реактор шунтуючий РОМ-110000/750 з системою моніторингу (або еквівалент); 31171000-5 – Трансформатори з рідинним діелектриком Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 15:54
ТД_05_086296_Шунтуючий_Реактор зі змінами5.doc
28 вересня 2020 15:54
Зміни 5 до ТД (перелік).pdf
17 вересня 2020 16:15
Зміни 4 до ТД (перелік).pdf
07 вересня 2020 18:29
Зміни 3 до ТД (перелік).pdf
02 вересня 2020 11:45
Зміни2 до ТД (перелік).pdf
31 серпня 2020 20:56
Зміни до ТД (перелік).pdf
12 серпня 2020 16:34
Титульний аркуш ТД Реактор.pdf
28 вересня 2020 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 18:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 20:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 15:54
ТД_05_086296_Шунтуючий_Реактор зі змінами5.doc
17 вересня 2020 16:15
ТД_05_086296_Шунтуючий_Реактор зі змінами4.doc
07 вересня 2020 18:29
ТД_05_086296_Шунтуючий_Реактор зі змінами3.doc
02 вересня 2020 11:45
ТД_05_086296_Шунтуючий_Реактор зі змінами2.doc
31 серпня 2020 20:56
ТД_05_086296_Шунтуючий_Реактор зі змінами.doc
12 серпня 2020 16:34
ТД_05_086296_Шунтуючий_Реактор публікація.doc
28 вересня 2020 15:54
Зміни 5 до ТД (перелік).pdf
17 вересня 2020 16:15
Зміни 4 до ТД (перелік).pdf
07 вересня 2020 18:29
Зміни 3 до ТД (перелік).pdf
02 вересня 2020 11:45
Зміни2 до ТД (перелік).pdf
31 серпня 2020 20:56
Зміни до ТД (перелік).pdf
12 серпня 2020 16:34
Титульний аркуш ТД Реактор.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 27 серпня 2020 11:13
Дата відповіді: 31 серпня 2020 20:28
Відповідно Додатку 3 до тендерної документації (Розділ II. Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, п.3) сказано про необхідність надання дозволів "на виконання робіт підвищеної небезпеки, які згідно з переліком дозволяють виконувати роботи підвищеної небезпеки, зокрема, роботи в діючих електроустановках вище 1000В, роботи верхолазні та на висоті, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів, а також експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки." Згідно діючої постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р., на такий вид робіт, як «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів» не потрібно отримувати ні дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, ні декларацію. Просимо надати роз’яснення, згідно якого діючого документу потрібно отримати дозвіл на «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів», та якою організацію він надається. Просимо Вас, в разі необхідності, привести вимоги Тендерної документації у відповідність до законодавчих норм, діючих на час відповіді на вищезазначене запитання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення Замовником внесені зміни до тендерної документації
щодо Тендерної документації
Дата подання: 28 серпня 2020 14:12
Дата відповіді: 02 вересня 2020 11:34
Згідно ТД додаток 3 п.6. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі необхідно забезпечувати можливість узгодженої роботи у трифазній мережі з вже існуючим у фазі «С» шунтуючим реактором типу РОМ-110000/750 виробництва ПрАТ «Запоріжтрансформатор». Проте габаритні розміри зібраного реактора типу РОМ-110000/750 виробництва ПрАТ «Запоріжтрансформатор» відрізняються від Технічних вимог, наведених Замовником, в таблиці 1 п. 5.33. А саме: Габаритні розміри зібраного реактора, мм: Довжина - згідно вимог Замовника не більше 8145 мм. - згідно даних ПрАТ «Запоріжтрансформатор» 8145±100 мм. Ширина - згідно вимог Замовника не більше 5610 мм. - згідно даних ПрАТ «Запоріжтрансформатор» 5700±100мм. Висота реактора - згідно вимог Замовника не більше 7120 мм. - згідно даних ПрАТ «Запоріжтрансформатор» розмір не надається. Висота реактора з вводом - згідно вимог Замовника не більше 13200 мм. - згідно даних ПрАТ «Запоріжтрансформатор» 13200±100 мм Просимо Вас привести данні по габаритним розмірам реактору у відповідність до вже існуючим у фазі «С» шунтуючим реактором типу РОМ-110000/750 виробництва ПрАТ «Запоріжтрансформатор» згідно ТД додаток 3
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення Замовником внесені зміни до тендерної документації
щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 03 вересня 2020 15:42
Дата відповіді: 07 вересня 2020 13:38
В Додатку 3 Тендерної документації існують вимоги до Учасника: «1.8. Довідка про залучення субпідрядників, які мають дозвіл на виконання робіт з завантаження/ розвантаження на території України обладнання відповідного класу напруги або вище (з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону). 1.9. Довідка про наявність в Учасника можливості розвантаження на території України обладнання відповідного класу напруги або договору (іншого правочину) з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт, інформація про яку зазначено в Довідці про залучення субпідрядників відповідно до пп.1.8. цього Додатку.» Просимо надати роз’яснення щодо цієї вимоги та, в разі необхідності, привести вимоги Тендерної документації у відповідність до законодавчих норм, так як згідно діючої постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р., на такий вид робіт, як «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів» не потрібно отримувати ні дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, ні декларацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обов’язковість отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (надалі – Порядок), під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт передбачено підпунктом 8 пункту 1 розділу ІІ Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (надалі – Правила), затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.01.2015 № 21.
Відповідно до пункту 1 розділу І Правил, вони поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правової форми, які в процесі своєї діяльності виконують вантажно-розвантажувальні роботи, навантаження (розвантаження) або вивантаження (далі - вантажно-розвантажувальні роботи).
Крім того, згідно з п. 21 Додатку 6 Порядку, до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці віднесено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
На виконання п. 1.8. Розділу І. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник має надати Довідку довільної форми про залучення субпідрядників, які мають дозвіл на виконання робіт з завантаження / розвантаження на території України обладнання відповідного класу напруги або вище (з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону). Або надати Довідку довільної форми, що Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації.
На виконання п. 1.9. Розділу І. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник підтверджує можливість розвантаження на території України обладнання відповідного класу напруги шляхом надання Довідки довільної форми або договору (іншого правочину) з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт.
щодо кінцевого терміну постачання
Дата подання: 14 вересня 2020 11:16
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:18
В п. 4.4 Розділу І «Загальні положення» ТД вказано наступне «строк поставки товарів: протягом 8 МІСЯЦІВ з моменту отримання авансового платежу, але не пізніше 01.06.2021 р. (залежно від того, яка дата настане раніше). Згідно п. 3.2.1 ( Додаток 4 до ТД «Договір поставки» зазначено, що «аванс сплачується протягом 25 банківських днів після набрання Договору чинності. З урахуванням термінів, передбачених п.4.4 Розділу І «Загальні положення» ТД (зміни №3 до Тендерної документації від 07.09.2020 р), 8 місяців від дати аукціону 09.11.2020 становить 09.07.2021 без урахування строку на заключення договору та отримання авансу. Враховуючи вищевказане СТРОК постачання товару (обладнання) мінімізуються з 8 місяців до 4 місяців, що є значно меншим ніж можливий ТЕХНОЛОГІЧНИЙ термін ( не менш ніж 6 місяців) виготовлення реакторів із системою моніторингу. Просимо розглянути наш запит щодо зміни кінцевого строку постачання товару (обладнання) та зробити відповідні зміни до тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатом розгляду Вашого запитання Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Загальне питання до предмету закупівлі
Дата подання: 15 вересня 2020 10:31
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:19
Згідно вимог ТД (додаток 3 табл.1 п.6.11.2) необхідно виконати поставку адаптерів ВЧТТ(високочастотного трансформатору струму), які мають бути встановлені на шинах заземлення нейтралі і баку шунтувального реактора, таким чином для одного реактора необхідно 2 шт. адаптерів ВЧТТ. Проте в п.6.11.2 вказана кількість 4 шт. Просимо надати роз’яснення щодо кількості необхідних адаптерів ВЧТТ та, в разі необхідності, привести вимоги Тендерної документації у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що в тендерній документації (п.6.11.2 табл.1 Додатку 3) кількість адаптерів ВЧТТ (високочастотний трансформатор струму) вказано для 2-х фаз реактора.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-004733-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОНЦЕРН "СОЮЗЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:31965106
Дата подання: 04 вересня 2020 16:59
Звернення щодо відтермінування строку подання пропозицій
Просимо Вас продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2020 18:43
У відповідь на вашу вимогу Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-004733-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОНЦЕРН "СОЮЗЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:31965106
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:51
Щодо надання роз’яснень
Вимагаємо надати роз’яснення в яких пунктах запропонований нами предмет закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації, причина відхилення не розгорнута та не зрозуміло в чому саме невідповідність, підстава відхилення не аргументована.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 18:53
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Концерн «СОЮЗЕНЕРГО» встановлено таке.
Згідно з п.1 Розділу ІІ. Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати заповнену таблицю №1 (ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділу І).
Відповідно до п. 5.34 Таблиці № 1 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати креслення загального компонування реактора і розташування його основних частин. У складі тендерної пропозиції Концерну «СОЮЗЕНЕРГО» зазначене креслення відсутнє. Отже, вимогу Замовника Концерном «СОЮЗЕНЕРГО» не підтверджено.
Відповідно до п. 5.37 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати масу реактора, зокрема повну, транспортну та масла. Концерн «СОЮЗЕНЕРГО» надав повну масу реактору 180000 кг, транспортна та маса масла у складі тендерної пропозиції не надана. Отже, вимогу Замовника Концерном «СОЮЗЕНЕРГО» не підтверджено.
Відповідно до п. 6.3 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію щодо сумісності запропонованої Учасником системи моніторингу вводів з існуючою системою моніторингу вводів для реактора фази «С». Дана вимога Замовника Концерном «Союз» у складі тендерної пропозиції не підтверджена.
Відповідно до п. 6.4 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати інформацію щодо наявності вбудованих трансформаторів струму. Дана вимога Замовника Концерном «Союз» у складі тендерної пропозиції не підтверджена.
Відповідно до п. 6.11 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість узгодженої роботи з існуючою системою моніторингу яка встановлена на фазі «С» реакторної групи Р5. Дана вимога Замовника Концерном «Союз» у складі тендерної пропозиції не підтверджена.
Відповідно до п.3 розділу ІІ. Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати:
3. Гарантійний лист про те, що Учасник та/або субпідрядна організація на момент здійснення постачання має право на провадження діяльності з доставки та розвантаження товару (Реактор типу РОМ-110000/750 У1 або еквівалент) у ВРП ПС-750 кВ, а саме:
- дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, які згідно з переліком дозволяють виконувати роботи підвищеної небезпеки, зокрема, роботи в діючих електроустановках вище 1000В, роботи верхолазні та на висоті, а також експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Концерном «СОЮЗЕНЕРГО» надана Довідка про наявність в Учасника можливості розвантаження на території України обладнання відповідного класу напруги. Проте, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, які згідно з переліком дозволяють виконувати роботи підвищеної небезпеки, зокрема, роботи в діючих електроустановках вище 1000В, роботи верхолазні та на висоті, а також експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником, для підтвердження можливості провадження діяльності з доставки та розвантаження товару (Реактор типу РОМ-110000/750 У1 або еквівалент) у ВРП ПС-750 кВ, не надано. Отже, вимогу Замовника Концерном «СОЮЗЕНЕРГО» не підтверджено.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Концерн «СОЮЗЕНЕРГО» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника на дану процедуру закупівлі, - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, було прийнято рішення відповідно до протоколу №86296/05/20 від 22.10.2020р. (додається) відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі КОНЦЕРН «СОЮЗЕНЕРГО», на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника на дану процедуру закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи

07 вересня 2020 18:43
Протокольне рішення.pdf

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 13:51
Вимога КСЕ від 23.10.2020р..pdf

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000102 ● 259b130dc554458abe6a0ed099b78212
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-08-12-004733-b 12.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 16:06:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 31170000-8 Трансформатори Реактор шунтуючий РОМ-110000/750 з системою моніторингу (або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-12-004733-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 22:50:34

Відповідь щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі здійснювалось на підставі Інвестиційної Програми 2020р. затвердженої 06.05.2020р. НКРЕКП (ІП на 2020 рік та зміни до неї за посиланням https://ua.energy/wp-content/uploads/2020/12/1.2-Zahidna-ES.pdf).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560, розробленою проектною документацією №5217-П0028 (витяг додається) та позитивних експертних звітів Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 28.04.2018 №715/е/18 та від 12.06.2018 №1475/е/18. Технічні характеристики предмета закупівлі повинні забезпечувати можливість узгодженої роботи у трифазній мережі з вже існуючим у фазі «С» шунтуючим реактором типу РОМ-110000/750 виробництва ПрАТ «Запоріжтрансформатор».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кон’юнктури ринку.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2020
UA-2020-08-12-004733-b09c899037c8c4aecbc918ec80f0ca754
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення Додатково
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНЦЕРН "СОЮЗЕНЕРГО"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:08
spravka_UKR_02112020.rar
02 листопада 2020 15:08
ЗУ.xlsx
02 листопада 2020 15:08
Довідка щодо ст.17 частини 2.pdf
02 листопада 2020 15:08
Довідка щодо повноваження.pdf
02 листопада 2020 15:08
Довідка МВС.rar
06 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
06 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
06 жовтня 2020 10:05
ЗУ.xlsx
05 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:57
Тендерна пропозиція.PDF
05 жовтня 2020 17:57
Технічна частина.PDF
05 жовтня 2020 17:57
ліцензія.zip
05 жовтня 2020 17:57
016-001-35544-2020.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

КОНЦЕРН "СОЮЗЕНЕРГО" #31965106

№ рішення у справі

54/23-р/к

Дата рішення у справі

14.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис
05 жовтня 2020 23:04
Технічна частина.7z
05 жовтня 2020 23:04
Банківська гарантія.7z

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:57
технічна частина.pdf
06 жовтня 2020 09:57
комерційна частина.pdf
06 жовтня 2020 09:57
Банківська гарантія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"

КОНЦЕРН "СОЮЗЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" 55 990 000,00
UAH
54 810 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» 56 191 577,72
UAH
54 811 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:08
spravka_UKR_02112020.rar
02 листопада 2020 15:08
ЗУ.xlsx
02 листопада 2020 15:08
Довідка щодо ст.17 частини 2.pdf
02 листопада 2020 15:08
Довідка щодо повноваження.pdf
02 листопада 2020 15:08
Довідка МВС.rar
06 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
06 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
06 жовтня 2020 10:05
ЗУ.xlsx
05 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:57
Тендерна пропозиція.PDF
05 жовтня 2020 17:57
Технічна частина.PDF
05 жовтня 2020 17:57
ліцензія.zip
05 жовтня 2020 17:57
016-001-35544-2020.zip

Публічні документи

06 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:57
технічна частина.pdf
06 жовтня 2020 09:57
комерційна частина.pdf
06 жовтня 2020 09:57
Банківська гарантія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
Переможець 54 810 000,00
UAH
30 жовтня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
54 810 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 13:48
ДУ1_до_01-086296-20.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 18:28
Договір 01-086296-20.pdf укладений
20 листопада 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, надання послуг, згідно з п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 01-086296-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 65 772 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 962 000,00 UAH)