Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Градинська, 11 (ОСББ «Градинська 11»)
Очікувана вартість
531 881,00 UAH
UA-2020-08-12-004669-a b53583b224b64cae9b7b7438e7b2675c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:57
Очікувана вартість: 531 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: 50 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Градинська, 11 (ОСББ «Градинська 11»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02034, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Градинська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Промтехнік" 496 544,34
UAH з ПДВ
488 564,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.І.Т.Е.К." 529 541,62
UAH з ПДВ
491 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 531 802,18
UAH з ПДВ
531 802,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 19:27
Відгук КИЇВЕНЕРГО 2.pdf
25 серпня 2020 19:27
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 19:27
Лицензія 2019.pdf
25 серпня 2020 19:27
Листи.pdf
25 серпня 2020 19:27
Дозвіл.pdf
25 серпня 2020 19:27
Довідки про фінанси.pdf
25 серпня 2020 19:27
Выписка из реестра.pdf
25 серпня 2020 19:27
Витяг з ЄДРПОУ 27.05.20.pdf
25 серпня 2020 19:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 21:29
Договір (Градинська, 11).pdf
25 серпня 2020 21:29
Довідки (Градинська, 11).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (9).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (8).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (7).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (6).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (5).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (4).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (3).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (2).pdf
25 серпня 2020 21:29
Аналогічні договори (1).pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 06:25
Електронний підпис
26 серпня 2020 06:24
3.imd
26 серпня 2020 06:24
Пропозиція.pdf
26 серпня 2020 06:24
Кошторис.pdf
26 серпня 2020 06:24
Кваліфікаційні.pdf
26 серпня 2020 06:24
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Промтехнік"

ТОВ "С.І.Т.Е.К."

ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Промтехнік"
#22944693
Відхилено 488 564,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 18:51
ТОВ "С.І.Т.Е.К."
#42887738
Відхилено 491 223,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 19:18
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#3129220199
Переможець 531 802,18
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 19:19

Документи

02 вересня 2020 18:51
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2020 19:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 19:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#3129220199
531 802,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:19
ДУ 3 від 21.12.2020 до дог 76 Латуга зменш ДЦ.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:45
ДУ 2 від 20.11.2020 до дог. №76-Г-БМ-70-30 Латуга Градинська.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 17:06
Додаткова угода №1 від 02.11.2020 Дог 76 Продовження календарного плану.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 17:05
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:03
12. Договір №76-Г-БМ-70-30 від 15.09.2020 Мережі _Латуга_Градинська 11.pdf укладений
15 вересня 2020 15:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2020 09:58
159 540,65 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA358201720355339107000709516
ФОП Латуга Олександр Володимирович
Оплачений
05 листопада 2020 12:22
136 084,58 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA553052990000026005026702465
ФОП Латуга О.В.
Оплачений
21 грудня 2020 12:08
235 707,45 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA553052990000026005026702465
ФОП Латуга О.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: з боку постачальника теплової ізоляції існує затримка в виготовленні ізоляційних напівциліндрів, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 76-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: пандемія короновірусу COVID-19 в Україні та, як наслідок, захворюваність працівників компанії на рівні 30-40%, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: під час приймання фактично виконаних будівельно-монтажних робіт по вказаному Договору було проведено коригування, у зв’язку зі зменшенням кількості циліндрів мінераловатних фольгованих Техноніколь 80 щільністю 80 кг/м.кв. для труб 133/50мм., що обумовило необхідність коригування договірної ціни Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 531 332,68
UAH (в тому числі ПДВ 88 555,45 UAH)