Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуару із облаштуванням автомобільної парковки по вулиці Т. Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова) в смт Овідіополь Одеської області» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 962 563,00 UAH
UA-2020-08-12-004274-a 76f2e3ead4bc4e0a99f4584c4e6235cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Фурник

+380966544792
+380485135501
s111@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Овідіопольська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04379172
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. СУВОРОВА, будинок 2, корпус А
Контактна особа: Юлія Фурник
+380966544792,+380485135501
s111@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 1 962 563,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 625,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9812.81 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування Замовника: Овідіопольська селищна рада.
2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04379172.
4. Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, секретар тендерного комітету, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А, телефон (048)-5135501, e-mail: S111@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуару із облаштуванням автомобільної парковки по вулиці Т. Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова) в смт Овідіополь Одеської області» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 962 563,00 грн. (Один мільйон дев’ятсот шістдесят дві тисячі п’ятсот шістдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.10.2020р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.09.2020р.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуару із облаштуванням автомобільної парковки по вулиці Т. Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова) в смт Овідіополь Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 11:13
Перелiк_змiн_27.08..pdf
27 серпня 2020 11:13
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.doc
27 серпня 2020 11:13
Додаток_3_нова_редакцiя.doc
27 серпня 2020 11:13
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_нова_редакцiя.pdf
12 серпня 2020 13:08
Додаток_6.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_4.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_2.doc
12 серпня 2020 13:08
Тендерна_документацiя.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_1.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_3.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_5.doc
12 серпня 2020 13:08
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
27 серпня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 11:13
Перелiк_змiн_27.08..pdf
27 серпня 2020 11:13
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.doc
27 серпня 2020 11:13
Додаток_3_нова_редакцiя.doc
27 серпня 2020 11:13
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_нова_редакцiя.pdf
12 серпня 2020 13:08
Додаток_6.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_4.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_2.doc
12 серпня 2020 13:08
Тендерна_документацiя.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_1.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_3.doc
12 серпня 2020 13:08
Додаток_5.doc
12 серпня 2020 13:08
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 1 717 204,87
UAH з ПДВ
1 624 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД" 1 895 739,78
UAH з ПДВ
1 625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ 1 958 965,28
UAH з ПДВ
1 958 965,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:58
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:20
Довідка МВС.rar
16 вересня 2020 14:20
Довідка ДФС.rar
04 вересня 2020 18:08
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:08
Технічна частина.PDF
04 вересня 2020 18:08
Кваліфікаціна частина 5.PDF

Публічні документи

04 вересня 2020 14:42
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:41
КОШТОРИС...pdf
04 вересня 2020 14:41
УСТАВНІ.pdf
04 вересня 2020 14:41
ГАРАНТІЯ..pdf
04 вересня 2020 14:41
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
27 серпня 2020 08:40
Електронний підпис
27 серпня 2020 08:38
КП тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД"

ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Переможець 1 624 999,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
1 624 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 09:52
ДодатковаТ.Ш..pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 17:03
0001_02-06-2021_1658.pdf зміни до договору
02 червня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 16:35
ДОДАТКОВА.jpg зміни до договору
05 квітня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 09:47
20210105_123550.jpg зміни до договору
05 січня 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 15:42
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:50
Договір_22-09-2020.pdf укладений
22 вересня 2020 15:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2020 09:33
735 948,89 UAH UA398201720344281004100035902
Овідіопольська селищ/р
UA143281680000000026003527291
ТОВ"ПРОГРЕСДОРБУД"
Оплачений
30 грудня 2020 09:08
643 710,08 UAH UA398201720344281004100035902
Овідіопольська селищ/р
UA143281680000000026003527291
ТОВ"ПРОГРЕСДОРБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 1 до Договору № 43/09/20-В від 22.09.2020 року
Номер договору про закупівлю: 43/09/20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання будівельних робіт до 31.03.2021 року. Вартість робіт у 2020 році - 1379658,97 грн., у 2021 році - 245340,03 грн.
Номер договору про закупівлю: 43/09/20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 43/09/20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 43/09/20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо уточнення та зменшення загальної вартості робіт за Договором. Договірна ціна зменшується на 50728,74 грн. Загальна вартість робіт за Договором складає 1 574 270,26, в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 43/09/20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 574 270,26
UAH (в тому числі ПДВ 262 378,37 UAH)