Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуару із облаштуванням автомобільної парковки по вулиці Т. Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова) в смт Овідіополь Одеської області» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 962 563,00 UAH
UA-2020-08-12-004274-a ● 76f2e3ead4bc4e0a99f4584c4e6235cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Овідіопольська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04379172 |
Місцезнаходження: | 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. СУВОРОВА, будинок 2, корпус А |
Контактна особа: |
Юлія Фурник +380966544792,+380485135501 s111@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 962 563,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 625,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9812.81 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування Замовника: Овідіопольська селищна рада.
2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04379172.
4. Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, секретар тендерного комітету, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А, телефон (048)-5135501, e-mail: S111@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуару із облаштуванням автомобільної парковки по вулиці Т. Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова) в смт Овідіополь Одеської області» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 962 563,00 грн. (Один мільйон дев’ятсот шістдесят дві тисячі п’ятсот шістдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.10.2020р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.09.2020р.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04379172.
4. Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, секретар тендерного комітету, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А, телефон (048)-5135501, e-mail: S111@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуару із облаштуванням автомобільної парковки по вулиці Т. Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова) в смт Овідіополь Одеської області» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, вул. Т.Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 962 563,00 грн. (Один мільйон дев’ятсот шістдесят дві тисячі п’ятсот шістдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.10.2020р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.09.2020р.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуару із облаштуванням автомобільної парковки по вулиці Т. Шевченка (парна сторона на ділянці від вул. Дністровська до вул. Портова) в смт Овідіополь Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 11:13 |
Перелiк_змiн_27.08..pdf | |
27 серпня 2020 11:13 |
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.doc | |
27 серпня 2020 11:13 |
Додаток_3_нова_редакцiя.doc | |
27 серпня 2020 11:13 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_нова_редакцiя.pdf | |
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_6.doc | |
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_4.doc | |
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_2.doc | |
12 серпня 2020 13:08 |
Тендерна_документацiя.doc | |
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_1.doc | |
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_3.doc | |
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_5.doc | |
12 серпня 2020 13:08 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf |
27 серпня 2020 11:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2020 11:13 |
Перелiк_змiн_27.08..pdf
|
|||
27 серпня 2020 11:13 |
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.doc
|
|||
27 серпня 2020 11:13 |
Додаток_3_нова_редакцiя.doc
|
|||
27 серпня 2020 11:13 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_нова_редакцiя.pdf
|
|||
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_6.doc
|
|||
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_4.doc
|
|||
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_2.doc
|
|||
12 серпня 2020 13:08 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_1.doc
|
|||
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_3.doc
|
|||
12 серпня 2020 13:08 |
Додаток_5.doc
|
|||
12 серпня 2020 13:08 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" |
1 717 204,87
UAH з ПДВ
|
1 624 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД" |
1 895 739,78
UAH з ПДВ
|
1 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ |
1 958 965,28
UAH з ПДВ
|
1 958 965,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" #40603406 |
Переможець |
1 624 999,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:52
|
ДодатковаТ.Ш..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 17:03
|
0001_02-06-2021_1658.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 16:35
|
ДОДАТКОВА.jpg | зміни до договору |
05 квітня 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 09:47
|
20210105_123550.jpg | зміни до договору |
05 січня 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 15:42
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 15:50
|
Договір_22-09-2020.pdf | укладений |
22 вересня 2020 15:48
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 грудня 2020 09:33
|
735 948,89 UAH | UA398201720344281004100035902 Овідіопольська селищ/р |
UA143281680000000026003527291 ТОВ"ПРОГРЕСДОРБУД" |
Оплачений |
30 грудня 2020 09:08
|
643 710,08 UAH | UA398201720344281004100035902 Овідіопольська селищ/р |
UA143281680000000026003527291 ТОВ"ПРОГРЕСДОРБУД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 1 до Договору № 43/09/20-В від 22.09.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 43/09/20-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання будівельних робіт до 31.03.2021 року. Вартість робіт у 2020 році - 1379658,97 грн., у 2021 році - 245340,03 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 43/09/20-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 43/09/20-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 43/09/20-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо уточнення та зменшення загальної вартості робіт за Договором. Договірна ціна зменшується на 50728,74 грн. Загальна вартість робіт за Договором складає 1 574 270,26, в т.ч. ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 43/09/20-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |