Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області»
Очікувана вартість
890 011,00 UAH
UA-2020-08-12-004085-a ee56fe8d9c0349ce82894b9811935f53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференс Ольга Володимирівна

+380979814289 athtyc13@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городоцька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04060708
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Грушевського, 53
Контактна особа: Ференс Ольга Володимирівна
+380979814289
athtyc13@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 12:11
Очікувана вартість: 890 011,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 450,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Категорія замовника: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (код ДК 021:2015: 71250000-5)Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 послуга
«Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, Городоцький район,, населені пункти Городоцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 15:12
Таблиця ЗМІН ДО ТД.doc
31 серпня 2020 15:12
5. Додаток_4_Співвиконавці.doc
31 серпня 2020 15:12
4. Додаток_3_Проект_договору.doc
31 серпня 2020 15:12
3. Додаток 2 до ТД Технічне завдання.doc
31 серпня 2020 15:12
2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
31 серпня 2020 15:12
1. ЗТД на оприл.docx
12 серпня 2020 12:54
5. Додаток_4_Співвиконавці.doc
12 серпня 2020 12:54
4. Додаток_3_Проект_договору.doc
12 серпня 2020 12:54
3. Додаток 2 до ТД Технічне завдання.doc
12 серпня 2020 12:54
2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
12 серпня 2020 12:54
1. ТД на оприл.docx
31 серпня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 15:12
Таблиця ЗМІН ДО ТД.doc
31 серпня 2020 15:12
5. Додаток_4_Співвиконавці.doc
31 серпня 2020 15:12
4. Додаток_3_Проект_договору.doc
31 серпня 2020 15:12
3. Додаток 2 до ТД Технічне завдання.doc
31 серпня 2020 15:12
2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
31 серпня 2020 15:12
1. ЗТД на оприл.docx
12 серпня 2020 12:54
5. Додаток_4_Співвиконавці.doc
12 серпня 2020 12:54
4. Додаток_3_Проект_договору.doc
12 серпня 2020 12:54
3. Додаток 2 до ТД Технічне завдання.doc
12 серпня 2020 12:54
2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
12 серпня 2020 12:54
1. ТД на оприл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо внесення змін в ТД в частині строків та вихідних даних
Дата подання: 14 серпня 2020 12:13
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:06
І) Городоцькою міською радою Хмельницької області (надалі Замовник) оголошено процедуру закупівлі послуг щодо «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Хмельницької області» (ДК 021:2015:71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-004085-а. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте в Тендерній документації виявлені вимоги, які сприятимуть обставинам, що є проявом обмеження принципу конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінації учасників процедури. Статтею 28 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору. Тобто право учасника на надання послуги на протязі шести місяці закріплено законом. Тому вважаємо вимогу, визначену у п. 4.4 Розділу І Тендерної документації щодо строку надання послуг до 31 жовтня 2020 року, такою, що порушує всі принципи публічної закупівлі. Щодо можливості витримати строки, запропоновані Замовником. За попередніми розрахунками укладення договору за публічною процедурою може відбутись не раніше ніж в кінці вересня 2020 року. За попередніми розрахунками надання послуг щодо «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Хмельницької області» за умовами запропонованої Вами Тендерної документації та вимогами законодавства потребує наступного періоду(в часі). 1. 10 днів на надання Замовником вихідних даних (згідно договору) 2. Виготовлення документації - для 21 об’єкта потрібен період більше одного місяця. 3.Для отримання експертного висновку потрібно часу до одного місяця. 4.Для державної реєстрації відомостей про нормативну грошову оцінку необхідно 14 днів згідно Закону України «Про Державний земельний кадастр». В тендерній документації відсутня інформація про наявність витягів з ДЗК про межі населених пунктів, які є необхідними вихідними даними, і отримання яких Замовником теж потребує певного часу. Тому встановлення строку виконання послуги до 31 жовтня 2020 року є нереальною вимогою, і тендерна документація в цій частині суперечить ст. 28 Закону України «Про землеустрій», і порушує право виконавців робіт із землеустрою на допустимі строк. ІІ) Просимо усунути суперечність в частині різних строків надання послуг, що містяться в п. 4.4 Розділу І Тендерної документації та проекті договору. ІІІ) Відсутність інформації про наявність витягів з ДЗК з інформацією про межі населених пунктів не дає можливості вбачати за реальне надання послуг по закупівлі UA-2020-08-12-004085-а. Тому для дотримання вимоги щодо необхідності складання тендерної документації у відповідності до вимог законодавства просимо внести до тендерної документації реальні значення строків виконання робіт, а також внести інформацію про наявність витягів з ДЗК з інформацією про межі населених пунктів, що також є вимогою законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля послуг з «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
П. 4.4. Розділу I Тендерної документації не суперечить ст. 28 ЗУ «Про землеустрій», яка передбачає можливість складання документації із землеустрою у строк передбачений договором, що не може перевищувати шести місяців з моменту укладення договору, тобто строк у 6 (шість) місяців не перевищений та норма Закону виконана.
Наведені Вами попередні розрахунки часового періоду надання послуг відображають суб’єктивне бачення на внутрішньо-організаційні процеси щодо надання даного виду послуг. Для замовника немає обмеження встановлювати вимогу надання послуг в якомога найкоротший термін.
Вимоги до формування тендерної документації не передбачають надання інформації про наявність витягів з Державного земельного кадастру про межі населених пунктів. Також дана норма не фігурує в Методиці нормативної грошової оцінки земель населених пунктівhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/213-95-п#Text та Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1647-16#Text
З метою якісного і ефективного реагування на зауваження чи пропозиції, щодо вимог встановлених тендерною документацією, просимо давати чітке посилання на законодавчий акт, статтю та частину статті цього документа, який регламентує вказане зауваження чи пропозицію.
Разом з тим, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає зміну істотних умов договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строків виконання зобов»язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об»єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Яка роль сертифікованих інженерів-геодезистів в складенні документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту?
Дата подання: 19 серпня 2020 10:59
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:19
Яка роль сертифікованих інженерів-геодезистів в складенні документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту?
Відповідь: Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників конкретних спеціальностей які необхідні для виконання договору про закупівлю.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість відповідних працівників, що мають залучатися Учасниками при виконанні договору про закупівлю виходячи з технічного завдання.
Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів передбачено статями 13, 18 ЗУ «Про оцінку земель». ЇЇ результати використовуються для визначення розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. Вказані роботи відносяться до заходів позачергового значення, що впливають на доходну частину місцевих бюджетів. Враховуючи вищевикладене, з метою якісного надання послуг передбачених Додаток 2 до ТД Уповноваженою особою прийнято рішення на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) надати інформацію про наявність в учасника сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 1-ї особи (за основним місцем роботи).
Разом з тим, ви жодним чином не обмежені у прийнятті на роботу працівника відповідної кваліфікації.
Форма 6-зем юридично не існує
Дата подання: 19 серпня 2020 11:05
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:18
Шановний Замовник станом на 01.01.2016 форма №№ 6-зем скасована, тобто юридично зазначена форма не існує крім того уся інформація повинна бути надана станом на початок 2020 р.
Відповідь: Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля посулг «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Довідка 6-зем є документом, що включається до складу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (користування) під час розробки останнього землевпорядною організацією. Довідка 6-зем – це певна частина вихідних даних для розробки проекту відведення земельної ділянки.
З інформації, що міститься у довідці 6-зем можна дізнатись до складу яких угідь має відноситись наша чи бажана земельна ділянка. Вказаний в довідці 6-зем склад угідь повинен співпадати зі змістом дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки. Якщо Вам для надання послуг не потрібна інформація як міститься у довідці ви можете її не використовувати.
Чи існує можливість подовження строків виконання договору
Дата подання: 19 серпня 2020 11:09
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:20
Згідно вимог Замовника технічна документація підлягає державній експертизі землевпорядної документації згідно з чинним законодавством України. Виконавець забезпечує та гарантує проходження державної експертизи технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області, розроблення технічної документації, результатом якої є отримання позитивного висновку. Строки виконання зазначені 31.10.2020 р Чи існує можливість подовження дії договору у разі якшо учасник не в строк отримає висновки експертизи? Які санкції будуть застосовані в разі прострочення строків договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає зміну істотних умов договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строків виконання зобов»язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об»єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Чому обмежено аналогічні договори 2019-2020 р?
Дата подання: 19 серпня 2020 11:12
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:20
Чому обмежено аналогічні договори 2019-2020 р?
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням виконаних аналогічних договорів* (в кількості – не менше 3 (трьох) за 2019-2020 рр.), найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування наданих послуг, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, а також копії виконаних договорів, що зазначені в довідці та документів, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт (наданих послуг). * - Аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.»
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання договору за певний період.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість чи термін аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів»
Більш того, вимога щодо надання аналогічного договору за 2019-2020 роки жодним чином не суперечить чинному законодавству.
Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні № 127/15574/16-а від 19 грудня 2018 року, посилання - http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами, окрім того у вказаному рішенні вказано, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Вимога не встановлена вибірково для певних учасників, а однакова для всіх.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції аналогічного договору за 2019-2020 роки є дискримінаційною, адже вона сформована з врахуванням потреб Замовника та критеріїв якісних послуг, таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, які взяли участь у процедурі закупівлі.
При цьому, важливо зазначити, що при встановленні вказаного кваліфікаційного критерію, саме за 2019-2020 роки враховувалось насамперед сучасний досвід надання вказаних послуг, що в свою чергу в подальшому приведе до більш ефективного розподілу часу та ресурсів.
Враховуючи вищевказане, уповноважена особа не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-004085-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою, Код ЄДРПОУ:00692127
Дата подання: 18 серпня 2020 11:36
Внесення змін до тендерної документації
Городоцькою міською радою Хмельницької області (надалі Замовник) оголошено процедуру закупівлі послуг щодо «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Хмельницької області» (ДК 021:2015:71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-004085-а.
Тендерна документація містить положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи публічних закупівель. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога Замовника щодо строку надання послуги до 31 жовтня 2020 року є дискримінаційною, яка штучно та умисно обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі.
Дискримінація — це рішення, дії або бездіяльність, спрямована на обмеження право осіб або надання певних привілеїв.
Так, надання послуги за даною закупівлею на 21 об’єкт загальною площею понад 6 тис га потребує часу в 54 дні лише для дотримання вимог щодо строків, що встановлені проектом договору та чинним законодавством щодо отримання висновку державного експерта та рішення державного кадастрового реєстратора про реєстрацію відомостей (Закон України «Про оцінку земель» та Закон України «Про Державний земельний кадастр»). При цьому, укладення договору за результатами проведено аукціону можливе не раніше кінця вересня 2020 року.
При цьому, проектом договору Ви передбачаєте можливість (за вашою згодою) відступати від строків. Проте учасник не має гарантії, що така згода буде отримана від Замовника в разі, якщо він (учасник) стане переможцем. Зазначене однозначно впливає на рішення особи не приймати участь в торгах, що є обмеженням на участь в конкурентному відборі. Має місце непрозорості здійснення публічної закупівлі, оскільки в вимогах до учасників одні вимоги щодо строків-до 31 жовтня, а до переможця – інші. Встановлення такого нереального строку виконання послуги за умовами даної тендерної документації, наявність непрозорості закупівлі одразу створює для учасників дискримінаційні умови, Замовником умисно штучно обмежується коло учасників публічної закупівлі, що є грубим порушенням Закону.
За ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність службових (посадови), уповноважених осіб Замовника шляхом накладення штрафу у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за порушення законодавства про закупівлю: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону. Внесення в тендерну документацію вимоги щодо не реальних строків є дискримінаційною умовою, а значить документація складена не у відповідності до Закону, що є складом адміністративного правопорушення за ст. 164-14.
Для дотримання вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо змісту тендерної документації та усунення дискримінаційної вимоги щодо учасників публічної закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо зазначення строків виконання робіт з урахуванням вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2020 14:08
Уповноваженою особою розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля послуг з «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
П. 4.4. Розділу I Тендерної документації не суперечить ст. 28 ЗУ «Про землеустрій», яка передбачає можливість складання документації із землеустрою у строк передбачений договором, що не може перевищувати шести місяців з моменту укладення договору, тобто строк у 6 (шість) місяців не перевищений та норма Закону виконана.
Наведені Вами попередні розрахунки часового періоду надання послуг відображають суб’єктивне бачення на внутрішньо-організаційні процеси щодо надання даного виду послуг. Для замовника немає обмеження встановлювати вимогу надання послуг в якомога найкоротший термін.
Вимоги до формування тендерної документації не передбачають надання інформації про наявність витягів з Державного земельного кадастру про межі населених пунктів. Також дана норма не фігурує в Методиці нормативної грошової оцінки земель населених пунктівhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/213-95-п#Text та Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1647-16#Text
З метою якісного і ефективного реагування на зауваження чи пропозиції, щодо вимог встановлених тендерною документацією, просимо давати чітке посилання на законодавчий акт, статтю та частину статті цього документа, який регламентує вказане зауваження чи пропозицію.
Разом з тим, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає зміну істотних умов договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строків виконання зобов»язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об»єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-004085-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин", Код ЄДРПОУ:38441902
Дата подання: 22 вересня 2020 12:35
Оскарження протоколу відхилення нашої пропозиції
Відповідно до п.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій від 14.09.2020р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 16:34
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 16. ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю»
Під час повторного розгляду пропозиції ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин" код 38441902 встановлено що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме:
І. Відповідно до вимог п. 3.2.7. ТД «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію».
Учасником в складі пропозиції надано довідку зі змінами АТ «АЛЬФА БАНК» Відділення «Ірпінське» № 75478 від 04 вересня 2020 року щодо грошового покриття електронної банківської гарантії за підписом директора відділення «Ірпінське» А.В. Ковальчук, проте не надано документів що підтверджують повноваження А.В. Ковальчук на підпис вищевказаної довідки, що не відповідає умовам п. 3.2.7. ТД.

Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Перелік підстав для відхилення Вашої пропозиції визначений в протоколі засідання уповноваженої особи від 14 вересня 2020 року (абз. 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону) та не стосується кваліфікаційних критеріїв та документів на право підпису договору про закупівлю, відповідно підстав для звернення замовником до учасника в порядку ч. 16 ст. 29 Закону з вимогою про усунення порушень немає, а тому і відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-004085-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин", Код ЄДРПОУ:38441902
Дата подання: 22 вересня 2020 13:51
Оскарження рішення про переможця
Відповідно до п.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» вважає визначення переможцем ТОВ «Подільський земельний центр» неправомірним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 16:35
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 5. ст. 30 Закону, Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Разом з тим, згідно ч. 14. ст. 29 Закону, Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Після відхилення пропозиції ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ", дата публікації рішення 17.09.2020 року о 17.29 год., тендерна пропозиція ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" системою автоматично визначена найбільш економічно вигідною, переведена в статус «очікує рішення» та автоматично сформовано повідомлення про аномальну низьку ціну, відповідно до якого учасник повинен протягом одного робочого дня (згідно повідомлення до 19 вересня 2020 00:00) надати обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних послуг пропозиції.
На виконання даної вимоги, ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" протягом одного робочого дня (18 вересня 2020 о 17:05 год.) завантажено в систему належне обгрунтування аномально низької ціни.
Відповідно до вимог абзацу 7 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника (учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону).
Враховуючи вище викладене, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 12:35
Оскарження відхилення

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 13:51
Оскарження переможця.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин" 600 000,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС 850 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою 699 990,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ" 525 106,49
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" 570 000,00
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Західземлепроект плюс" 809 737,11
UAH з ПДВ
809 737,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 13:54
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:53
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 11:53
Технічне завдання.pdf
26 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:02
Проект договору .pdf
26 серпня 2020 11:02
Технічне завдання.pdf
26 серпня 2020 11:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 15:35
Електронний підпис
29 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
29 серпня 2020 17:54
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
29 серпня 2020 17:54
Статут Аз з 07 20 вірний.PDF
29 серпня 2020 17:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
29 серпня 2020 17:54
ЛИСТ ЩОДО ВИТРАТИ.PDF
29 серпня 2020 17:54
ЛИСТ ЗГОДА.PDF
29 серпня 2020 17:54
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.PDF
29 серпня 2020 17:54
ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.PDF
29 серпня 2020 17:54
ДОВІДКА ПО СТ. 17.PDF
29 серпня 2020 17:53
ГАРАНТІЙНИЙ П. 5_6_12_13.PDF
29 серпня 2020 17:53
Виписка Аз з 07 20.PDF

Публічні документи

08 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:02
Довідки з банку.pdf
08 вересня 2020 15:02
Проект договору.pdf
08 вересня 2020 15:02
Тендерна пропозиція.pdf
08 вересня 2020 15:02
Gmail.zip
08 вересня 2020 15:02
Технічне завдання.pdf
08 вересня 2020 15:02
Аналогічні договора.pdf
08 вересня 2020 15:02
Довідки.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 14:29
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:28
довідка про несудимість.rar
24 вересня 2020 14:28
Довідка п.12 ч. 1 ст 17.pdf
24 вересня 2020 14:28
Довідка абз 1 ч. 2 ст 17.pdf
18 вересня 2020 17:06
Електронний підпис
08 вересня 2020 10:39
Електронний підпис
08 вересня 2020 10:38
Garantiya_26 000.zip
07 вересня 2020 15:47
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:44
Garantiya_26 000 (3).zip
07 вересня 2020 15:44
технічне завдання.pdf
07 вересня 2020 15:44
проект договору.pdf
07 вересня 2020 15:44
лист згода з умовами ТД.pdf
07 вересня 2020 15:44
довідка рахунок.pdf
31 серпня 2020 10:08
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:05
Garantiya_26 000.zip
31 серпня 2020 10:05
технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 10:05
тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 10:05
рішення учасника.pdf
31 серпня 2020 10:05
проект договору.pdf
31 серпня 2020 10:05
повірка приладів.pdf
31 серпня 2020 10:05
довідка рахунок.pdf
31 серпня 2020 10:05
довідка обладнання.pdf
31 серпня 2020 10:05
гарантійний лист ціна.pdf
31 серпня 2020 10:05
гарантійний лист ст.17.pdf
31 серпня 2020 10:05
15. Ліцензія.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 15:32
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:27
договір з банку.PDF
08 вересня 2020 13:24
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:24
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:19
Довідка грош покриття.PDF
08 вересня 2020 13:17
Гарантия_5690.pdf.(2).P7S
08 вересня 2020 13:16
Гарантия_5690.pdf.(1).P7S
08 вересня 2020 13:16
Гарантия_5690.pdf
07 вересня 2020 11:48
договір з банком (2).pdf
07 вересня 2020 11:48
повноваження .pdf
07 вересня 2020 11:48
проект договору.pdf
07 вересня 2020 11:48
аналогічні договори.pdf
07 вересня 2020 11:48
технічне завдання.pdf
07 вересня 2020 11:48
Рейтинг_Скан.pdf
07 вересня 2020 11:48
тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 11:48
Рейтинг.pdf.(2).P7S
07 вересня 2020 11:48
Рейтинг.pdf
07 вересня 2020 11:48
Рейтинг.pdf.(1).P7S
07 вересня 2020 11:48
SCAN0006.pdf
07 вересня 2020 11:48
Ліцензія_скан.pdf
07 вересня 2020 11:48
договір позички (2).pdf
07 вересня 2020 11:48
Лiцензiя.pdf
07 вересня 2020 11:48
Лiцензiя.pdf.(2).P7S
07 вересня 2020 11:48
Лiцензiя.pdf.(1).P7S
07 вересня 2020 11:48
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
07 вересня 2020 11:48
Довіреність_скан.pdf
07 вересня 2020 11:48
відповідність ст 17.pdf
07 вересня 2020 11:47
Гарантия_5690.pdf
07 вересня 2020 11:47
Довiренiсть_Рижий.pdf
07 вересня 2020 11:47
Відстут рах.PDF
07 вересня 2020 11:47
Відсту заборг.PDF
07 вересня 2020 11:47
Довiренiсть_Рижий.pdf.(2).P7S
07 вересня 2020 11:47
Гарантия_5690.pdf.(2).P7S
07 вересня 2020 11:47
Гарантия_5690.pdf.(1).P7S
07 вересня 2020 11:47
Довiренiсть_Рижий.pdf.(1).P7S

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин"

ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС

ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою

ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ"

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"

ТзОВ "Західземлепроект плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин"
#38441902
Відхилено
399 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 вересня 2020 00:00
ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС
#38501832
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 18:22
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою
#00692127
Відхилено 490 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 18:24
ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ"
#37341797
Відхилено 498 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 17:29
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#37971513
Переможець
499 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 10:02
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 вересня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

14 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:49
відхилення
09 вересня 2020 12:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
16 вересня 2020 18:20
відхилення
14 вересня 2020 15:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2020 18:24
Електронний підпис
16 вересня 2020 18:23
відхилення

Документи

17 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:28
відхилення
16 вересня 2020 19:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" #37971513

№ рішення у справі

72/40-р/к

Дата рішення у справі

19.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#37971513
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:32
ДУ 1 30.11.2020.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 15:30
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:32
договір укладений
05 жовтня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуг до 15.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 1005/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 166,67 UAH)