Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 19520000-7 (Пластмасові вироби) (диспансери для рушників паперових для дитячих навчальних закладів Оболонського району)
Очікувана вартість
199 980,00 UAH
UA-2020-08-12-003328-b 1694322d04f443c7a9e8ade7cd3bd945
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Кожина Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Альона Кожина Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 199 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5990 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Кількість товарів: 363 од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31серпня 2020 року. Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у огололшенні. Вид забезпечення тендерних пропозиції: банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
363 Одиниця
Диспансери для рушників паперових для дитячих навчальних закладів Оболонського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:40
оголошення диспансери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 16 серпня 2020 12:03
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:03
1)Доброго дня чи підходять Вам такі характеристики на товар? Тримач паперових рушників має вузький корпус. Вміщує 1 пачку паперових рушників C/V-складки. Габаритні розміри - 270x270х130 мм. Виготовлений з високоміцного пластику білого кольору. Тип рушників що використовуються – пачки. Замок розташований зверху для зручності дозаправки витратних матеріалів. В комплекті - ключ та кріплення. 2) Чи правильно ми зрозуміли крім доставки по 106 адресах, ми повинні зробити ще й монтаж диспансерів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! 1) Ми розглядає еквівалент товару, але не гірше за якістю та характеристиками зазначені в Додатку 2 "Технічні та якісні вимоги до товару" відповідно до Оголошення.
2) Диспансери необхідно доставити та встановити на місцях зазаначені в Дислокації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пивко Максим Владиславович 199 650,00
UAH з ПДВ
199 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 17:26
Таблиця 3.pdf
18 серпня 2020 17:26
Таблиця 2.pdf
18 серпня 2020 17:26
Таблиця 1.pdf
18 серпня 2020 17:26
паспорт и код.pdf
18 серпня 2020 17:26
Лист-пояснення.pdf
18 серпня 2020 17:26
Додаток 8.pdf
18 серпня 2020 17:26
Додаток 7.pdf
18 серпня 2020 17:26
Додаток 6.pdf
18 серпня 2020 17:26
Додаток 5.pdf
18 серпня 2020 17:26
Додаток 4.pdf
18 серпня 2020 17:26
Додаток 3.pdf
18 серпня 2020 17:26
Додаток 2.pdf
18 серпня 2020 17:26
Додаток 1.pdf
18 серпня 2020 17:26
Довідка сертифікація.pdf
18 серпня 2020 17:26
выписка Пивко.pdf
18 серпня 2020 17:26
Витяг єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пивко Максим Владиславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пивко Максим Владиславович
#2958808974
Переможець 199 650,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:57

Документи

20 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:55
протокол рішення 73.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пивко Максим Владиславович
#2958808974
199 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:55
протокол рішення 73.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 13:24
239-Т.pdf укладений
31 серпня 2020 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 650,00
UAH