Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для гуртожитку
Очікувана вартість
401 480,00 UAH
UA-2020-08-12-003306-b 1cd090cff62d4b7ab8e3b1fef37b9e33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ністоріка Олена Вікторівна

+380512500069 kot@chdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧНУ ім. П.Могили
Код ЄДРПОУ: 23623471
Вебсайт: https://chmnu.edu.ua
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. 68 Десантників,10
Контактна особа: Ністоріка Олена Вікторівна
+380512500069
kot@chdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 14:42
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 14:42
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:49
Очікувана вартість: 401 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 007,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12044.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67 шт
Стінка комбінована для одягу та книжок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
200 шт
Тумба для спальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 09:11
Зміни 2.PDF
18 серпня 2020 09:11
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
13 серпня 2020 11:32
зміни.PDF
12 серпня 2020 14:38
Тендерна документація.docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 7.docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 6.docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 5 Тендерна пропозиція(1).docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 4 Проект Договору..docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 3 Л-З з проектом договору.docx
12 серпня 2020 14:38
ДОДАТОК 1 Критерії.docx
12 серпня 2020 14:38
Титульний лист.PDF
12 серпня 2020 14:38
протокол.PDF
18 серпня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 09:11
Зміни 2.PDF
18 серпня 2020 09:11
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
13 серпня 2020 11:32
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
13 серпня 2020 11:32
зміни.PDF
12 серпня 2020 14:38
Тендерна документація.docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 7.docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 6.docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 5 Тендерна пропозиція(1).docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 4 Проект Договору..docx
12 серпня 2020 14:38
Додаток 3 Л-З з проектом договору.docx
12 серпня 2020 14:38
ДОДАТОК 1 Критерії.docx
12 серпня 2020 14:38
Титульний лист.PDF
12 серпня 2020 14:38
протокол.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зовнішній вигляд
Дата подання: 14 серпня 2020 10:55
Дата відповіді: 18 серпня 2020 09:21
Не зрозуміло внутрішнє наповнення стінки комбінованої для одягу та книжок. 1800 - це три однакових секції по 600мм? Також на рисунку відображено висоту 1800+антресоль 500, а поруч на рисунку висота верхньої ніши 368мм, якщо ні ша 368, то антресоль буде 400мм. Прохання надати правильний розмір, та розуміння внутрішнього наповнення меблів.
Відповідь: Так, 1800-це три однакових секції по 600мм
Зміни внесені до додатку 2

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-003306-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Рильцев Олег Віталійович, Код ЄДРПОУ:2923606078
Дата подання: 04 вересня 2020 14:46
оскарження рішення про дискваліфікацію
Фізична особа підприємець Рильцев Олег Віталійович
ОКПО 2923606078
р/р UA043515330000026005052113516
ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" м. Харків
МФО 351533
Исх.№ 1
від 04.09.20
Голові тендерного комітету Клименко Леоніду Павловичу
Суб’єкт оскарження:
ФОП Рильцев Олег Віталійович
Код ЄДРПОУ 2923606078
Адреса: 61015, м. Харків, пров. Варшавський, 6
електронна пошта: super.doski@ukr.net
телефон: 095-21-21-401
Замовник:
ЧНУ ім.П.Могили
Ідентифікатор закупівлі:

UA-2020-08-12-003306-b




ОСКАРЖЕННЯ


Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-003306-b. ФОП Рильцев Олег Віталійович (надалі – Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: «Код ДК 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому (меблі для гуртожитку)», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Учасника Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Рильцева О.В. (протокол № 371 засідання тендерного комітету від 3 вересня 2020 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«В наданих Учасником довідках зазначено, що ФОП Рильцев О.В. не має найманих працівників. Збір, встановлення та монтаж товару буде виконувати інша особа, яка не брала участь у торгах, а також який має працівників відповідної кваліфікації та надав Договір про дилерські послуги.
З ФОП Мошинським А.А. ЧНУ ім. Петра Могили немає договірних відносин, він не брав участь у торгах та посилатися на наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід у ФОП Мошинського А.А. є недоречним.»
Я, як учасник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують мої права та інтереси. Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
У тендерній документації не було вимоги, що у закупівлі повинен приймати участь лише виробник товару. Як представник виробника я подав усі необхідні документи згідно тендерної документації.
Прошу звернути увагу на сторінку «Авторизаційний лист від виробника», про співпрацю між мною та Мошинським А.А. та гарантією від нього про забезпечення мене товаром згідно закупівлі UA-2020-08-12-003306-b
Також надаю реєстр тендерних закупівель, виконаних мною як представником Мошинського А.А., та вважаю за необхідне зазначити, що документи, подані мною для цих закупівель, не відрізнялися від тих, які я подав для даної закупівлі як представник виробника.
1. Лозівський центр професійної освіти Харківської області UA-2020-04-29-001498-b
2. Дружківський дитячий будинок-інтернат UA-2020-05-19-001780-a
3. Національний університет оборони України імені Івана Черняховського UA-2020-05-21-000372-b
4. Відділ освіти, молоді та спорту Кириківської селищної ради UA-2020-05-26-000593-c
5. Виконавчий комітет Ізюмської міської ради UA-2020-05-27-001302-b
6. Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва UA-2020-06-03-004284-b
7. Донецький юридичний інститут МВС України UA-2020-07-15-001290-a
8. Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації UA-2020-04-07-002082-a
9. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" UA-2020-05-28-001100-c
Також хочу наголосити, що це неповний реєстр виконаних мною тендерних закупівель за останні декілька місяців.
Прошу звернути увагу, що закупівлі мають відбуватися за такими принципами:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія та ефективність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників;
- Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прошу прийняти мою скаргу до розгляду ті відмінити рішення про дискваліфікацію мене як Учасника.
У випадку відхилення моєї вимоги про усунення дискваліфікації буду вимушен звернутися до Антимонопольного комітету України для вирішення данного питання.

ФОП ____________ Рильцев Олег Віталійович
б/п
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2020 15:40
Тендерний комітет розглянув оскарження ФОП Рильцева О.В. про відхилення його пропозиції, як учасника процедури відкритих торгів, предметом закупівлі яких було ДК 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому (меблі для гуртожитку).
Реєстр тендерних закупівель наданий Рильцевим О.В. для розгляду не може бути покладений в основу прийняття рішення про відміну рішення про дискваліфікацію Рильцева О.В. як учасника, оскільки Законом не встановлено такої підстави.
Рильцев О.В. зазначає, що в тендерній документації не було вимоги, що у закупівлі повинен брати участь лише виробник товару. Насамперед, звертаємо увагу на те, що учасником процедури торгів є фізична особа – підприємець або юридична особа, яка надала тендерну пропозицію. У разі подання тендерної пропозиції Мошинським А.А. він мав би брати участь у цій закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками.
ЧНУ ім. Петра Могили також здійснює закупівлі за принципами, встановленими ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме тому замовник вимушений відхилити пропозицію Рильцева О.В., оскільки ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає відхилення тендерної пропозиції, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону та розд. 5 Тендерної документації, а саме відсутність у Рильцева О.В., як у учасника, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документи, які б підтверджували ці обставини встановленою Тендерною документацією до даного часу Рильцевим О.В. надані не були.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-003306-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Анічкін Володимир Валерійович, Код ЄДРПОУ:2738707196
Дата подання: 09 вересня 2020 11:02
Порушення визначення переможця.
1. Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого

З огляду на зазначене, учасники мають дотримуватися цієї норми Закону, проте всупереч ній, учасник наклав ЕЦП/КЕП тільки на документи своєї пропозиції, проте саме «Дані» які створюються під час публікації своєї пропозиції учасником не були завірені. До таких даних зокрема відноситься інформація про весь перелік документів пропозиції, час та дату подання пропозиції, загальна вартість тендерної пропозиції, інформація про залучення чи незалучення субпідрядників, всі контактні дані учасника з майданчика.
З огляду на те, що учасником дана частина вимоги та норми закона проігнорована, його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.

2. Також відповідно до технічних якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, на продукцію має бути гарантійний термін що становить не менше 18 місяців, проте, як можна бачити з Паспорту на виріб, що надано учасником для підтвердження саме цих характеристик, його гарантійний термін становить лише 12 місяців, що не відповідає вимогам документації а отже пропозиція підлягає відхиленню.

В зв'язку з виявленними порушеннями вимагаємо скасувати рішення про визначення ПП ПЕРАЛ переможцем данної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2020 09:26
Замовник уважно розглянув вимогу (скаргу) ФОП Анічкін В.В. та встановив, що у ПП Перал дійсно були виявлені порушення, які суперечать вимогам замовника (згідно з дод. 1 до Тендерної документації). ПП Перал не завантажив КЕП/ЕЦП. В найкоротший термін буде переглянуто пакет документів та прийнято відповідне рішення.

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 14:46
оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович 348 740,00
UAH з ПДВ
338 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРАЛ" 351 816,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович 375 078,00
UAH з ПДВ
375 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 401 100,00
UAH з ПДВ
401 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 13:47
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:15
установчі з підписом.pdf
27 серпня 2020 10:15
установчі документи.pdf
27 серпня 2020 10:15
тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 10:15
Критерії.pdf
27 серпня 2020 10:15
Дилерский договор.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:40
ПЕРАЛ -ПАСПОРТ виробу.pdf
09 вересня 2020 13:40
Лист-пояснення.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:38
Довідка з МВС.pdf
26 серпня 2020 13:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:19
Виписка з ЄДР.pdf
26 серпня 2020 13:19
Пропозиція.pdf
26 серпня 2020 13:19
ІНН Анічкін ВВ.pdf
26 серпня 2020 13:19
паспорт_Анічкін В В.pdf
26 серпня 2020 13:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 серпня 2020 13:19
Свідоцтво регістрації.pdf
26 серпня 2020 13:19
Витяг з ЄДР від 05.06.2020.PDF
26 серпня 2020 13:19
Підписаний_G0820-1911-GL_tender.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:21
Підписаний_Lic.pdf
27 серпня 2020 13:21
Підписаний_gar2030.pdf
27 серпня 2020 13:21
Підписаний_Dovir_Kovalenko.pdf
27 серпня 2020 13:21
11. Інші документи.pdf
27 серпня 2020 13:21
7 Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 13:21
5 Проект договору.pdf
27 серпня 2020 13:20
3.14 Лист-згода.pdf
27 серпня 2020 13:20
3.13 ВИПСКА з ЄДРЮОФОП.pdf
27 серпня 2020 13:20
3.12 Витяг.pdf
27 серпня 2020 13:20
3.8 Статут.pdf
27 серпня 2020 13:20
3.7 Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2020 13:20
3.5 Доручення.pdf
27 серпня 2020 13:20
3.4 Довіреність.pdf
27 серпня 2020 13:20
2 Лист гарантія ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рильцев Олег Віталійович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРАЛ"

ФОП Анічкін Володимир Валерійович

ТОВ Компанія Меблеві Технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Рильцев Олег Віталійович
#2923606078
Відхилено 338 900,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 14:22
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРАЛ"
#25405057
Рішення скасоване 339 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:37
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРАЛ"
#25405057
Відхилено 339 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 16:43
ФОП Анічкін Володимир Валерійович
#2738707196
Переможець 375 078,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:17

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно Додатку 1 до тендерної документації п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*,п.п1.1. Інформація надається на фірмовому бланку (у разі наявності) згідно запропонованої форми за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виготовлення постачання товару, що є предметом закупівлі. Наявність ноутбука,лазерного МФУ та мобільного телефону є не достатнім для постчання даного товару.Дана вимога для нас є дуже важливою. Згідно Додатку 1 до тендерної документації п. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*, п. п2.1.Інформація надається на фірмовому бланку (у разі наявності) згідно запропонованої форми за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, зокрема обов’язково вказати:дані згідно таблиці В своїй тендерній документації ви вказали, що не маєте найманих працівників, що суперечить вимогам тендерної документаці. Наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для нас дуже важливо. Згідно Додатку 1 до тендерної документації,п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), п.п3.1. Довідка згідно запропонованої форми, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період з 2019-2020рр. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі ДК 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому (меблі для гуртожитку). В вашій тендерній пропозиції під аналогічним договором вказаний договір з кодом 39130000-2 - Офісні меблі, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо усунути дані порушення

Документи

03 вересня 2020 16:05
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:59
Протокол
28 серпня 2020 14:23

код ЄДРПОУ 2923606078 у ЄДР не знайдено.

Документи

14 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:18
Протокол
14 вересня 2020 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович
#2738707196
375 078,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 13:15
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 08:49
Договір укладений
28 вересня 2020 08:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 листопада 2020 17:34
375 078,00 UAH UA898201720343161001200016042
ЧНУ ім. Петра Могили
UA123266100000026003282981001
ФОП АНІЧКІН В.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 375 078,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 513,00 UAH)