Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення територія Дружківської міської ради, район селища Новомиколаївка (50,0 га))
Очікувана вартість
519 492,54 UAH
UA-2020-08-12-003188-a c58ad36b21994c7cb01ff8b35aa8ef55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Вахтіна

+380951872093 sp34421336@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 34421336
Вебсайт: http://kpspektr.at.ua/
Місцезнаходження: 84200, Україна , Донецька обл., Дружковка, ул.Юрченко,3
Контактна особа: Марина Вахтіна
+380951872093
sp34421336@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:56
Очікувана вартість: 519 492,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 194,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Місцезнаходження замовника: 84205, Україна, Донецька обл., Дружківка,
вул.Гарилівська (у мин. Юрченко) будинок 3; Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34421336; Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 гектар
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення територія Дружківської міської ради, район селища Новомиколаївка (50,0 га))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковому порядку після поетапного прийому наданих послуг згідно підписаних обома сторонами відповідних актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 11:49
2. Додаток 1 до ТД ст.16;17.docx
12 серпня 2020 11:49
3. Додаток 2 Технічне завдання.docx
12 серпня 2020 11:49
4. Додаток 3 Проект Договору проєкт.doc
12 серпня 2020 11:49
Оголошення.docx
12 серпня 2020 11:49
5. Додаток_4 форма_пропозицiя.doc
12 серпня 2020 11:49
1. Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОКРОВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" 518 565,72
UAH з ПДВ
518 565,72
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЖИЛПРОМСЕРВІС 519 000,00
UAH з ПДВ
519 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:21
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:14
Довідка ч2 ст17.jpg
14 вересня 2020 15:14
Довідка п13 ст17.jpg
14 вересня 2020 15:14
Довідка п12 ст17.jpg
14 вересня 2020 15:14
Довідка п8 ст17.jpg
14 вересня 2020 15:14
Довідка п6 ст17.jpg
14 вересня 2020 15:14
Довідка п5 ст17.jpg
14 вересня 2020 15:13
Довідка п3 ст17.jpg
14 вересня 2020 15:13
Довідка п2 ст17.jpg
14 вересня 2020 15:13
Витяг з ДФС.pdf
14 вересня 2020 15:13
Dovidka О несудимости.pdf
03 вересня 2020 13:02
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:00
Довідка Робочий проект.jpg
03 вересня 2020 11:55
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:53
Проектно-коштор4.png
03 вересня 2020 11:53
Проектно-коштор3.png
03 вересня 2020 11:53
Проектно-коштор2.png
03 вересня 2020 11:53
Проектно-коштор1.png
03 вересня 2020 11:53
Кошторис2.png
03 вересня 2020 11:52
Кошторис1.png
03 вересня 2020 11:52
Календарный график.png
03 вересня 2020 11:52
Договірна ціна.png
27 серпня 2020 15:54
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:37
Договор.pdf
27 серпня 2020 15:37
Тендерна пропозиція.jpg
27 серпня 2020 13:43
Гарантійний лист.jpg
27 серпня 2020 13:43
Довідка ліцензування.jpg
27 серпня 2020 13:43
Договор.pdf
27 серпня 2020 13:43
Захист довкілля.pdf
27 серпня 2020 13:43
Довідка Тех завдання.pdf
27 серпня 2020 13:43
Виписка.pdf
27 серпня 2020 13:43
ВИТЯГ.pdf
27 серпня 2020 13:43
Св_во платника ПДВ.jpg
27 серпня 2020 13:43
Зміна назви .jpg
27 серпня 2020 13:43
Перейменування .jpg
27 серпня 2020 13:43
СТАТУТ.pdf
27 серпня 2020 13:43
Наказ на директора.JPG
27 серпня 2020 13:43
Довідки статті 17.pdf
27 серпня 2020 13:43
Лист_відгук.jpg
27 серпня 2020 13:43
Аналог договор.pdf
27 серпня 2020 13:43
Штатний розпис.pdf
27 серпня 2020 13:43
Персонал.jpg
27 серпня 2020 13:43
Инвентарні картки.pdf
27 серпня 2020 13:43
Обладн Матер тех база.jpg
27 серпня 2020 13:43
Тендерна пропозиція .jpg

Публічні документи

27 серпня 2020 19:13
довідка санкціі_.pdf
27 серпня 2020 19:13
довідка реєстр.pdf
27 серпня 2020 19:13
довідка пов.особи.pdf
27 серпня 2020 19:13
Довидка тех условия.pdf
27 серпня 2020 19:13
відомості.pdf
27 серпня 2020 19:13
пропозиція.pdf
27 серпня 2020 19:13
договір з додатками.pdf
27 серпня 2020 19:13
довідка персонал.pdf
27 серпня 2020 19:13
довідка не банкрут.pdf
27 серпня 2020 19:13
довідка техн безоп.pdf
27 серпня 2020 19:13
Довідка мат-тех база.pdf
27 серпня 2020 19:13
довідка корупція.pdf
27 серпня 2020 19:12
довідка коруп.pdf
27 серпня 2020 19:12
довідка конкуренція.pdf
27 серпня 2020 19:12
Устав.PDF
27 серпня 2020 19:12
довідка борги.pdf
27 серпня 2020 19:12
Статистика.PDF
27 серпня 2020 19:12
НДС.PDF
27 серпня 2020 19:12
довідка банк.pdf
27 серпня 2020 19:12
довідка ст17.pdf
27 серпня 2020 19:12
Витяг ЕДРЮО.PDF
27 серпня 2020 19:12
Виписка ЕДРЮО.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОКРОВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"

ПП ЖИЛПРОМСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОКРОВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00991769
Переможець 518 565,72
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 12:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 13:13

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, наступного змісту: «Відповідно до Тендерної документації, Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Замовник зазначає, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:  інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації» У Додатку 1 в першій частині міститься перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема, відповідно до пункту 3 «переліку», Учасником надається інформація, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підпункт 3.2 «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)» При розгляді тендерної пропозиції Учасника, було встановлено, що він надав 1 копію договору, зазначеного у довідці, але не в повному обсязі, зокрема у договорі, який надав Учасник міститься інформація: - відповідно до п.2, п.п.2.1 «Вартість робіт за цим договором визначається договірною ціною, яка є невід’ємною частиною цього договору» - відповідно до п.3, п.п.3.1 «Термін виконання робіт за цим договором, а також їх окремих обсягів (об’єктів, етапів, видів), визначається відповідно до робочого проекту та календарного графіку (додаток 1 до Договору)» - відповідно до п.4, п.п.4.3, абзац перший (4.3.1) «Підрядник зобов’язаний виконати роботи за даним Договором відповідно до вимог проектної документації, проектно-кошторисної документації, договірної ціни і кошторисів, які є невід’ємною частиною цього Договору». Вищезазначені документи (договірна ціна, календарний графік, проектна документація, проектно-кошторисна документація та кошториси не були надані Учасником при поданні тендерної пропозиції. Виходячи з вищевикладеного, з метою усунення невідповідностей учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону в електронній системі закупівель Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОКРОВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00991769
518 565,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 11:36
план-граф.PDF укладений
16 вересня 2020 11:33
додатки.PDF укладений
16 вересня 2020 11:33
договор посадка.PDF укладений
16 вересня 2020 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 518 565,72
UAH (в тому числі ПДВ 86 427,62 UAH)