Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комп`ютерне обладнання для кабінетів початкової школи)
Очікувана вартість
173 850,00 UAH
UA-2020-08-12-003006-a 6ade0ab8bacb443695f05a8ec9b7413f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вєдєрнікова

+380933418155 kr-buhosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42705721
Місцезнаходження: 92913, Україна , Луганська обл., смт Красноріченське, вул. Центральна, буд. 20
Контактна особа: Тетяна Вєдєрнікова
+380933418155
kr-buhosvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 12:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 14:30
Очікувана вартість: 173 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 869,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комп`ютерне обладнання для кабінетів початкової школи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комп`ютерне обладнання для кабінетів початкової школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92913, Україна, Луганська область, смт Красноріченське, Центральна, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 13:31
Оголошення.docx
13 серпня 2020 13:31
Протокол № 6.PDF
13 серпня 2020 13:31
Протокол № 7.PDF
13 серпня 2020 13:28
Протокол № 6.PDF
13 серпня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 13:31
Оголошення.docx
13 серпня 2020 13:28
Оголошення.docx
12 серпня 2020 11:40
Оголошення.docx
13 серпня 2020 13:31
Протокол № 6.PDF
13 серпня 2020 13:31
Протокол № 7.PDF
13 серпня 2020 13:28
Протокол № 7.PDF
12 серпня 2020 11:40
протокол.PDF
13 серпня 2020 13:28
Протокол № 6.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-003006-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 14 серпня 2020 12:48
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:15
Добрий день, дякуємо за ваше запитання та повідомляємо наступне:

Вимога щодо надання документів, що підтверджують якість товару, не є дискримінаційною, а встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання, оскільки обладнання буде постачатись до навчальних закладів та має бути безпечним для здоров’я дітей. Сертифікати та листи, що вимагаються тендерною документацією є загальнодоступними та не обмежують коло учасників. Товар, що постачається, повинен мати відповідні сертифікати та відповідати вимогам чинного законодавства. Вимогами до товару що закуповується не встановлено торгової марки, отже учасники можуть пропонувати обладнання що відповідає вимогам або обладнання що є кращим за встановлені вимоги та надати авторизаційний лист який підтвердить що товар який запропонований до постачання є не фальсифікованим та вироблений офіційним виробником.
Отже пропозиція учасника, яка не буде відповідати вимогам встановленим тендерною документацією, буде відхилена відповідно до чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" 173 100,00
UAH з ПДВ
173 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:54
26 Моза гриф ЮА.pdf
25 серпня 2020 09:54
19 порівняння.pdf
25 серпня 2020 09:54
9 технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 09:54
5 цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 09:54
2. Паспорт.pdf
25 серпня 2020 09:54
18 про транспортування.pdf
25 серпня 2020 09:54
14 щодо відхилення.pdf
25 серпня 2020 09:54
17 про новий товар.pdf
25 серпня 2020 09:54
21 про гарантію.pdf
25 серпня 2020 09:54
6 довкілля.pdf
25 серпня 2020 09:54
20 авторизація ноут.pdf
25 серпня 2020 09:54
25 про довкілля.pdf
25 серпня 2020 09:54
13 погодження терміну.pdf
25 серпня 2020 09:54
4 . МТБ.pdf
25 серпня 2020 09:54
8 проект договору.pdf
25 серпня 2020 09:54
12 про ліцензію.pdf
25 серпня 2020 09:54
3 Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Переможець 173 100,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:00

Документи

31 серпня 2020 13:00
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:57
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
173 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 13:00
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:57
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 13:18
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
23 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:29
Договір.PDF укладений
10 вересня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 850,00 UAH)