Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля кондиціонерів з установкою
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2020-08-12-002998-b 45c36b877f8f4304bdde9f74007d0aac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Шаблій Іванович

vh07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж
Код ЄДРПОУ: 05416136
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5
Контактна особа: Володимир Шаблій Іванович
vh07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 12:31
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Закупівля кондиціонерів з установкою, відповідно Технічних вимог (Додаток № 1 Оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39717200-3 — Кондиціонери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:15
Оголошення.docx
12 серпня 2020 14:15
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-002998-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Старунський Василь Іванович, Код ЄДРПОУ:2252715791
Дата подання: 28 серпня 2020 09:19
Оскарження
Прошу розглянути оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 13:02
Учасником, якого було визнано переможцем з найнижчою ціновою пропозицією, у складі наданих документів , на підтвердження кваліфікаційних вимог, було надано Лист роз'яснення з посиланням на діючі законодавчі постанови в яких чітко вказано які види робіт, та працівники для виконання яких видів робіт, підлягають обов'язковому медичному огляду.
Види робіт, передбачені для виконання Договору поставки, не є такими, для виконання яких необхідно обов'язкове проходження медичних оглядів.
Таким чином, Учасником було надано аргументоване пояснення відсутності медичних довідок, яке цілком задовільняє Замовника.
Також у складі наданих документів Учасником були надані діючи посвідчення та протоколи проходження навчання штатних працівників по виконанню верхолазних та висотних робіт.
Виходячи з вищевикладеного, та враховуючи п.8 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, де зазначено що при оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найменша ціна, Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Учасника, якого було визнано переможцем, та зміни свого рішення стосовного його визнання переможцем.

Документи подані скаржником

28 серпня 2020 09:18
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ" 168 552,00
UAH з ПДВ
168 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Старунський Василь Іванович 187 800,00
UAH з ПДВ
187 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 14:29
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:29
Leberg-catalog-2020 (СТОРІНКА 10).pdf
19 серпня 2020 14:29
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 14:29
Пояснювальна записка.pdf
19 серпня 2020 14:29
КСТ Статистика.pdf
19 серпня 2020 14:29
КСТ Працівники.pdf
19 серпня 2020 14:29
КСТ Право підпису.pdf
19 серпня 2020 14:29
КСТ НДС.pdf
19 серпня 2020 14:29
КСТ ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
19 серпня 2020 14:29
КСТ Витяг ЄДРП.pdf
19 серпня 2020 14:29
КСТ Виписка ЄДРП.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 14:06
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:55
10. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ"

ФОП Старунський Василь Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ"
#41952219
Переможець 168 552,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:20

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ"
#41952219
168 552,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 09:09
ДУ.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 20:34
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 11:47
Договір.pdf укладений
01 вересня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність збільшення обсягу закупівлі, нагальна потреба.
Номер договору про закупівлю: 01/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 552,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 092,00 UAH)