Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук
Очікувана вартість
411 541,00 UAH
UA-2020-08-12-002670-c b71b9dc4278d433da72a4784777abbbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толочик Оксана Павлівна

+380365723154 osvitakost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 02145866
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Толочик Оксана Павлівна
+380365723154
osvitakost@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 17:36
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 17:36
Початок аукціону: 31 серпня 2020 13:33
Очікувана вартість: 411 541,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження: 35000, Рівненська обл, Костопільський р-н, м. Костопіль, вул. Незалежності, 7. Категорія: Орган державної влади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Незалежності, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Підписання видаткової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 17:33
Проєкт договору НУШ.doc
12 серпня 2020 17:33
Т.Д. Ноутбуки НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

операційна система
Дата подання: 14 серпня 2020 08:29
Дата відповіді: 17 серпня 2020 11:06
Шановний замовнику у вимогах до ноутбука Вами передбачено попередньо встановлена виробником обладнання ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом одночасно передбачено також надати Сертифікату партнера Microsoft з вказанням назви Учасника, та компетенцій (статусу) в рамках глобальної партнерської мережі Microsoft (Microsoft Partner Network) дійсний на момент подання пропозиції з вказанням назви Учасника та номера авторизації. Так як операційна система має бути встановлена виробником обладнання Учасник до її закупівлі чи встановлення не має жодного відношення. Дана вимога носить дискримінаційний характер так як завідома зменшує кількість потенційних учасників та обмежує чесну конкуренцію, тому просимо прибрати вимогу щодо надання вказаного сертифікату шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-002670-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 11:04
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2020 12:38
Шановний Учасник! У тендерній документації на закупівлю Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук (ДК 021:2015: 30213000-5 - Персональні комп’ютери) встановлено вимогу «На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку ноутбуків та з метою недопущення придбання неофіційного товару з неоригінальним програмним забезпеченням ( який завозиться на територію України без сплати митних платежів), надати авторизаційний лист від виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника, дійсний на момент подання пропозиції (не раніше дати подачі оголошення ) щодо права поставки та продажу запропонованої техніки, з підтвердженням гарантійних зобов’язань.»
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування, забезпечення мінімальної націнки на товар, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який є предметом закупівлі, може бути отриманий злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Варто зазначити, що проведення аналогії з іншими закупівлями є безпідставним, оскільки рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є індивідуальними щодо конкретних закупівель, а законодавство України не є прецедентним.
Отже, Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 399 828,00
UAH з ПДВ
397 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 408 268,08
UAH з ПДВ
399 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 11:27
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:26
ДовідкаДФС_печатки.jpg
08 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:03
Довідка МВС_04_09.pdf
04 вересня 2020 18:03
Довідка люди.pdf
02 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:57
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:56
Пояснення Костопіль.pdf
26 серпня 2020 13:24
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:23
РЕЄСТР.pdf
26 серпня 2020 13:23
Інф_лист_20SMS0UQ00 2020 08 13.pdf
26 серпня 2020 13:23
Авторизація_Lenovo.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:33
18. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2020 17:33
15. Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2020 17:33
14. Витяг ЄДРПОУ 06.08.2020.pdf
27 серпня 2020 17:33
04. Статут.pdf
27 серпня 2020 17:33
01. Паспорт Лєбєдєва.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 397 320,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 16:28

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Комтехсервіс» у процедурі UA-2020-08-12-002670-c від 01.09.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає три аналогічних за предметом закупівлі договори, за якими виконано зобов’язання, із долученням листів-підтверджень від контрагентів щодо належного виконання цих договорів. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції надано два аналогічні договори. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити 1 аналогічний договір за яким виконано зобов’язання, із долученням листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
397 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:27
Договір укладений
21 вересня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 397 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 220,00 UAH)