Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Меблі для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область»
Очікувана вартість
295 660,00 UAH
UA-2020-08-12-002455-c 58ad29de453e48bba7b1119ef1baa011
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Альона *

+380544853214 osvitaromny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул.Соборна,41 м. Ромни, Сумська область
Контактна особа: Шевченко Альона *
+380544853214
osvitaromny@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 295 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 478,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Меблі для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комп.
Меблі для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020  —  15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: державний бюджет.Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:31
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:30
Додаток 3.docx
12 серпня 2020 16:30
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 16:30
Додаток 4.docx
12 серпня 2020 16:30
Додаток 2.docx
12 серпня 2020 16:30
Тендерна документація меблі.docx
12 серпня 2020 16:30
Додаток 1.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій