Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 39297986 |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл. |
Контактна особа: |
Дубенюк Леся Степанівна +380326542224 rvo.zolochiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 33 583 905,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 167 919,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2020 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2020 17:47 |
рішення про внесення змін.docx | |
07 вересня 2020 17:47 |
Тендерна документація.docx | |
31 серпня 2020 14:39 |
рішення про внесення змін 31.08.docx | |
19 серпня 2020 10:13 |
рішення про внесення змін.docx | |
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx | |
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx | |
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.docx |
07 вересня 2020 19:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 вересня 2020 17:47 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
07 вересня 2020 17:47 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
31 серпня 2020 14:39 |
рішення про внесення змін 31.08.docx
|
|||||||||
19 серпня 2020 10:13 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||||||||
12 серпня 2020 16:20 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. п.3 Розділу 6 ТД встановлено наступне:
Додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами).
В складі тендерної пропозиції переможця відсутні вище вказані документи.
2. п.1 Додатку 4 ТД встановлено наступне:
Підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учаснику:
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, зокрема, у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень учасником подається:
довідка в довільній формі про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми; копію антикорупційної програми чи наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
В складі тендерної пропозиції переможця відсутні вище вказані документи.
3. п.3 Розділу 6 ТД встановлено наступне:
Скан-копія проекту договору надається Учасником з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
В складі тендерної пропозиції переможця відсутня скан-копія проекту договору засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності) на кожній сторінці.
4. Згідно вимог розділу 1 Додатку 2 на підтвердження кваліфікаційного критерію про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій подається довідка у наведеному нижче вигляді (див. Таблиця А Додатку 2), на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми.
Переможцем надано довідку про наявність обладнання та мтб не за формою, що встановлена замовником у розділі №1 Додатку №2 до тендерної документації.
5. Згідно вимог розділу 1 Додатку 2 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
Всупереч вказаній вимозі, переможцем надано довідку, яка не відображає наявності обладнання, що вказане ним у «Підсумковій відомості ресурсів» («ПРОЗОРРО Сасів Договірна ціна»).
Переможцем надано довідку про наявність будівельних машин.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» вважає, що замовником порушено Закон України «Про публічні закупівлі» в частині недотримання об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників та вимагає скасувати рішення про визнання переможцем та намір укласти договір з ТОВ «Золочівбуд». В іншому випадку ми змушені будемо звертатися за захистом своїх прав та охоронювальних інтересів в постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-28-000004 ● 45f250eaad80480fbb3b6229da1d28a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2020 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.09.2020 № 180.
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.09.2020 № 180.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-12-002403-c, 12.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунено, торги відмінено.
2020-11-11 14:34:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Золочівбуд" |
31 220 431,20
UAH з ПДВ
|
31 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
32 105 010,00
UAH з ПДВ
|
31 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД" |
32 200 000,00
UAH з ПДВ
|
31 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Золочівбуд" #01353255 |
Переможець |
31 050 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 11:11
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2020 10:48 |
Кінець періоду оскарження: | 13 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 13 жовтня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли в ході проведення закупівлі. |
02 жовтня 2020 10:47
|
Електронний підпис |
02 жовтня 2020 10:34
|
протокол відміни |