Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелаж,полиця,стіл-кафедра Код ДК 021-2015 (CPV):39130000-2 - Офісні меблі
Очікувана вартість
41 436,00 UAH
UA-2020-08-12-002082-c bb93b31c30b940a68e5fbc44b68e03dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маркитанюк Тетяна Теофілівна

+380505340499 tanya1989sergiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Княгининівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Княгининівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41523348
Місцезнаходження: 45630, Україна , Волинська обл., село Княгининок, вулиця Соборна,92
Контактна особа: Маркитанюк Тетяна Теофілівна
+380505340499
tanya1989sergiy@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Стелаж,полиця,стіл-кафедра Код ДК 021-2015 (CPV):39130000-2 - Офісні меблі Місцезнаходження замовника - 45630, Україна, Волинська обл., село Княгининок, вулиця Соборна, 92, категорія замовника - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів, вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.На виконання частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюємо звіт про договір про укладення.Строк виконання договору до 31.12.2020року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Стелаж,полиця,стіл-кафедра Код ДК 021-2015 (CPV):39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Соборна,92, с.Княгининок, Волинська область, 45630, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

12 серпня 2020 15:35
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Римарчук Анатолій Володимирович
#2988703576
Переможець 41 436,00
UAH
12 серпня 2020 15:53

Документи

12 серпня 2020 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:57