Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування т а приладдя різне (конверти)
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2020-08-12-002054-b b8596f02d3b94510ace98dfc8b7e7742
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Тупічак Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Олександр Тупічак Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:06
Очікувана вартість: 16 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 штуки
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування т а приладдя різне (конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 12:26
Проект договору.docx
12 серпня 2020 12:26
Тендерна документація.docx
12 серпня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 12:26
Проект договору.docx
12 серпня 2020 12:26
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-002054-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 10 вересня 2020 13:35
принцип максимальної економії
ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» (далі – Учасник), повідомляє, що зі сторони замовника Запиту на обґрунтування аномально низької ціни, що найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 відсотків - відсутній!

В пропозиції Учасника що була подана на сайт є Лист з інформацією про виробника продукції за номером УБ-0556/7 від 20.08.2020 р., де зазначено, що Учасник є самостійним виробником конвертів, тому на торги було надано найбільш економічно вигідну пропозицію (ціну).
Демпінг цін, що призводить до закупівлі неякісних товарів - відсутній.

Компанія ТОВ "Ромус-Поліграф" – посередник, що стоїть між виробником і споживачем товару і сприяє його товарообігу. В даній компанії заявлено листом та надано сертифікат від компанії виробника, але відсутній лист щодо співпраці між посередником та виробником.
Бо один з принципів здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Виходячи з вище наведеного нашу компанію – учасника відхили неправомірно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:49
Вашу вимогу розглянуто та повідомляється наступне. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами ) чітко визначені підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників, у тому числі не надання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
Вами не було надано обґрунтування аномально-низької ціни, отже ваша тендерна пропозиція відхилена відповідно до вимог Закону.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-002054-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 10 вересня 2020 13:36
скасування рішення
Шановний замовник звертаю вашу увагу, ТОВ «Ромус-Поліграф» (далі –Учасник), що обраний переможцем згідно протоколу засідання тендерного комітету від 02.09.2020 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Довідка про наявність аналогічних договорів, яку надано в складі пропозиції Учасника, містить не повну інформацію, за вимогою Замовника прописаної в ТД, було вказано надати довідку про виконання аналогічних договорів, тобто мається на увазі надання інформації про виконання не одного, а декількох договорів.
Довідка про персонал (працівників), зазначена не точна інформація, згідно наданих переможцем трудових книжок, які не вимагались, бо підтвердження повинно бути згідно ТД «копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, цивільно-правові угоди.»
Також щодо підпису документів наданих на торгів – підписант і директор одна людина, а підписи різні!
Виходячи з вищенаведеного звертаємось до Замовника даної процедури закупівлі з вимогою скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «Ромус-Поліграф» на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:49
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто та повідомляється наступне. Пунктом 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: підпунктом 3 пункту 2 передбачено, що Замовник вимагає підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Переможцем процедури закупівлі надано довідку, копію відповідного договору, лист-відгук від замовника та накладні на поставку товару, чим підтвердив кваліфікаційний критерій.
Щодо працівників. Надані копії трудових книжок свідчать, що працівника дійсно мають трудові відносини та займають певні посади в ТОВ «Ромус-Поліграф».
Враховуючи зазначене, питання підняті у вимозі не впливає на зміст тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 7 260,00
UAH з ПДВ
7 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 10 890,00
UAH з ПДВ
10 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 09:38
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:36
пропозиція.pdf
27 серпня 2020 09:36
прект договору.pdf
27 серпня 2020 09:36
лист про фіз особи.pdf
27 серпня 2020 09:36
лист про санкції.pdf
27 серпня 2020 09:36
гарантійний лист ст.17.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:29
довідка про банкрутство.pdf
10 вересня 2020 14:34
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:34
Довідка МВС - 1.pdf
07 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:26
оцп.pdf
27 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:02
ч2 ст17.pdf
27 серпня 2020 12:02
цп.pdf
27 серпня 2020 12:02
Трудова Холод.pdf
27 серпня 2020 12:02
Трудова Панилик.pdf
27 серпня 2020 12:02
Трудова Баб_ш.pdf
27 серпня 2020 12:02
тв.pdf
27 серпня 2020 12:02
с5.pdf
27 серпня 2020 12:02
проект договору.pdf
27 серпня 2020 12:02
опис предмета.pdf
27 серпня 2020 12:02
мтб.pdf
27 серпня 2020 12:02
лист-згода холод р..pdf
27 серпня 2020 12:02
лист-згода холод і. о..pdf
27 серпня 2020 12:02
лист щодо довкілля.pdf
27 серпня 2020 12:02
Лист відгук Ромус.pdf
27 серпня 2020 12:02
копія довідки з банку.pdf
27 серпня 2020 12:02
копії трудових.pdf
27 серпня 2020 12:02
Завіренні документи-.pdf
27 серпня 2020 12:02
документи мтб.pdf
27 серпня 2020 12:02
довідка санкції.pdf
27 серпня 2020 12:02
довідка про досвід.pdf
27 серпня 2020 12:02
довідка про виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
Відхилено
7 260,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 09:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 вересня 2020 00:00
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 10 890,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 09:07

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

02 вересня 2020 09:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:04
Протокол №170.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
10 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 10:00
Договыр №623.pdf укладений
18 вересня 2020 09:59