Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування т а приладдя різне (конверти)
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2020-08-12-002054-b ● b8596f02d3b94510ace98dfc8b7e7742
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Олександр Тупічак Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 16 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 штуки
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування т а приладдя різне (конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 12:26 |
Проект договору.docx | |
12 серпня 2020 12:26 |
Тендерна документація.docx |
12 серпня 2020 12:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2020 12:26 |
Проект договору.docx
|
|||
12 серпня 2020 12:26 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-12-002054-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 10 вересня 2020 13:35
принцип максимальної економії
ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» (далі – Учасник), повідомляє, що зі сторони замовника Запиту на обґрунтування аномально низької ціни, що найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 відсотків - відсутній!
В пропозиції Учасника що була подана на сайт є Лист з інформацією про виробника продукції за номером УБ-0556/7 від 20.08.2020 р., де зазначено, що Учасник є самостійним виробником конвертів, тому на торги було надано найбільш економічно вигідну пропозицію (ціну).
Демпінг цін, що призводить до закупівлі неякісних товарів - відсутній.
Компанія ТОВ "Ромус-Поліграф" – посередник, що стоїть між виробником і споживачем товару і сприяє його товарообігу. В даній компанії заявлено листом та надано сертифікат від компанії виробника, але відсутній лист щодо співпраці між посередником та виробником.
Бо один з принципів здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Виходячи з вище наведеного нашу компанію – учасника відхили неправомірно.
Розгорнути
Згорнути
В пропозиції Учасника що була подана на сайт є Лист з інформацією про виробника продукції за номером УБ-0556/7 від 20.08.2020 р., де зазначено, що Учасник є самостійним виробником конвертів, тому на торги було надано найбільш економічно вигідну пропозицію (ціну).
Демпінг цін, що призводить до закупівлі неякісних товарів - відсутній.
Компанія ТОВ "Ромус-Поліграф" – посередник, що стоїть між виробником і споживачем товару і сприяє його товарообігу. В даній компанії заявлено листом та надано сертифікат від компанії виробника, але відсутній лист щодо співпраці між посередником та виробником.
Бо один з принципів здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Виходячи з вище наведеного нашу компанію – учасника відхили неправомірно.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:49
Вашу вимогу розглянуто та повідомляється наступне. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами ) чітко визначені підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників, у тому числі не надання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
Вами не було надано обґрунтування аномально-низької ціни, отже ваша тендерна пропозиція відхилена відповідно до вимог Закону.
Вами не було надано обґрунтування аномально-низької ціни, отже ваша тендерна пропозиція відхилена відповідно до вимог Закону.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-002054-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 10 вересня 2020 13:36
скасування рішення
Шановний замовник звертаю вашу увагу, ТОВ «Ромус-Поліграф» (далі –Учасник), що обраний переможцем згідно протоколу засідання тендерного комітету від 02.09.2020 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Довідка про наявність аналогічних договорів, яку надано в складі пропозиції Учасника, містить не повну інформацію, за вимогою Замовника прописаної в ТД, було вказано надати довідку про виконання аналогічних договорів, тобто мається на увазі надання інформації про виконання не одного, а декількох договорів.
Довідка про персонал (працівників), зазначена не точна інформація, згідно наданих переможцем трудових книжок, які не вимагались, бо підтвердження повинно бути згідно ТД «копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, цивільно-правові угоди.»
Також щодо підпису документів наданих на торгів – підписант і директор одна людина, а підписи різні!
Виходячи з вищенаведеного звертаємось до Замовника даної процедури закупівлі з вимогою скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «Ромус-Поліграф» на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Довідка про наявність аналогічних договорів, яку надано в складі пропозиції Учасника, містить не повну інформацію, за вимогою Замовника прописаної в ТД, було вказано надати довідку про виконання аналогічних договорів, тобто мається на увазі надання інформації про виконання не одного, а декількох договорів.
Довідка про персонал (працівників), зазначена не точна інформація, згідно наданих переможцем трудових книжок, які не вимагались, бо підтвердження повинно бути згідно ТД «копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, цивільно-правові угоди.»
Також щодо підпису документів наданих на торгів – підписант і директор одна людина, а підписи різні!
Виходячи з вищенаведеного звертаємось до Замовника даної процедури закупівлі з вимогою скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «Ромус-Поліграф» на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:49
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто та повідомляється наступне. Пунктом 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: підпунктом 3 пункту 2 передбачено, що Замовник вимагає підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Переможцем процедури закупівлі надано довідку, копію відповідного договору, лист-відгук від замовника та накладні на поставку товару, чим підтвердив кваліфікаційний критерій.
Щодо працівників. Надані копії трудових книжок свідчать, що працівника дійсно мають трудові відносини та займають певні посади в ТОВ «Ромус-Поліграф».
Враховуючи зазначене, питання підняті у вимозі не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Щодо працівників. Надані копії трудових книжок свідчать, що працівника дійсно мають трудові відносини та займають певні посади в ТОВ «Ромус-Поліграф».
Враховуючи зазначене, питання підняті у вимозі не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрбланковидав #36002620 |
Відхилено |
7 260,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 09:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 вересня 2020 00:00
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
10 890,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 10:00
|
Договыр №623.pdf | укладений |
18 вересня 2020 09:59
|