Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72а ( південний схід с. Сонячне) Житомирського району – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
52 264,80 UAH
UA-2020-08-12-002025-c 3ea112798ccb45a589733d3cd464f8f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальченко Іван Вікторович

+380939654149 David16.04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Кальченко Іван Вікторович
+380939654149
David16.04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 15:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 15:27
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:31
Очікувана вартість: 52 264,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 522,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72а ( південний схід с. Сонячне) Житомирського району – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12402, Україна, Житомирська область, с. Оліївка, вул. Зоряна, 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані роботи на здійснення технічного нагляду проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту, актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», та по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника у розмірі 1,5% за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку інвесторської кошторисної документації Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:35
Оголошенняа амбулаторія Оліївка.docx
12 серпня 2020 15:23
ТЗ Амбулатор Олiiвка.xls
12 серпня 2020 15:23
Договір з додатками.docx
12 серпня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:35
Оголошенняа амбулаторія Оліївка.docx
12 серпня 2020 15:23
Оголошенняа амбулаторія Оліївка.docx
12 серпня 2020 15:23
ТЗ Амбулатор Олiiвка.xls
12 серпня 2020 15:23
Договір з додатками.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович 37 746,80
UAH з ПДВ
28 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович 42 334,00
UAH з ПДВ
28 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 22:03
сертифікат.pdf
18 серпня 2020 22:03
паспорт.pdf
18 серпня 2020 22:03
диплом.pdf
18 серпня 2020 22:03
іідентифікаційний.pdf
18 серпня 2020 22:03
виписка.pdf
18 серпня 2020 22:03
відгук.pdf
18 серпня 2020 22:03
Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 22:03
Форма пропозицыъ.pdf
18 серпня 2020 22:03
Листи.pdf
18 серпня 2020 22:03
Довідки.pdf
18 серпня 2020 22:03
Лист гарантія.pdf
18 серпня 2020 22:03
Наказ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 15:12
10 2 відгук.pdf
19 серпня 2020 15:12
11 Тех Вимоги.pdf
19 серпня 2020 15:12
10 1 довідка аналог.pdf
19 серпня 2020 15:12
12 обробка даних.pdf
19 серпня 2020 15:12
13 Пидряд.pdf
19 серпня 2020 15:12
9 прац.pdf
19 серпня 2020 15:12
4 Згода Проект.pdf
19 серпня 2020 15:12
6 виписка.pdf
19 серпня 2020 15:12
2 id mel.pdf
19 серпня 2020 15:12
5 єдиний податок.pdf
19 серпня 2020 15:12
0 відсутність печатки.pdf
19 серпня 2020 15:12
1 POSVIDKA.pdf
19 серпня 2020 15:12
7 відомості.pdf
19 серпня 2020 15:12
3 Цинова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович

Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович
#1790207355
Переможець 28 500,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:19

Документи

25 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:16
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович
#1790207355
28 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:16
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:20
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 09:13
Додаткова угода _3 до договору _ТН89-20 від 11.09.2020р..pdf зміни до договору
08 червня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:50
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:48
Додаткова угода 1 ТН 89-20.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 09:46
Договір на здійснення технічного нагляду укладений
11 вересня 2020 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 9.1. розділу 9 Договору на здійснення технічного нагляду №ТН89-20 від 11.09.2020 року по об’єкту: «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72а ( південний схід с. Сонячне) Житомирського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт), Сторони дійшли згоди: 1. Викласти п. 8.1. розділу 8 в новій редакції: «8.1. Цей Договір укладається на строк, визначений за Договором будівельного підряду від 10.09.2020 року №89-20 та діє до 31.12.2020, але в будь – якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань (Додаток 3)». 2. Доповнити Договір Додатком 3 «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБІТ», що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН 89-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: ТН 89-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651, 654 Цивільного кодексу України, та до п.9.1, 9.6 розділу 9 Договору №ТН 89-20 від 11.09.2020 року Сторони дійшли згоди: 1. доповнити підпунктами 4.1.1., 4..1.2. пункт 4.1 розділу 4. 2. пункт 8.1. викласти в новій редакції. 3. Доповнити даний Договір Додатком №3. 4. Сторони погодили внести зміни до розділу 10 Договору та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН 89-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 500,00
UAH