Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для фліпчарту
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2020-08-12-001903-c 12dc0f4d29a343b1bece7609abbe2ffd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчин Наталія Володимирівна

+380463171696 sekinvest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 04061783
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, площа імені Івана Франка, будинок 1
Контактна особа: Турчин Наталія Володимирівна
+380463171696
sekinvest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Якість товару, що поставляється "Продавцем" повинна відповідати вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду товару, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості такого товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ціна за одиницю: 100UAH без ПДВ
Папір для фліпчарту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, площа імені Івана Франка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок "Продавця" після отримання товару протягом 7-ми календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

12 серпня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Насібова Світлана Миколаївна
#3056301582
Переможець 1 000,00
UAH
12 серпня 2020 15:14

Документи

12 серпня 2020 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:24
видаткова накладна укладений
12 серпня 2020 15:21
Договір укладений
12 серпня 2020 15:21

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для фліпчарту 10 шт 100,00
UAH