Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область
Очікувана вартість
6 852 513,40 UAH
UA-2020-08-12-001887-c ● d61fa367d70c47a79116b4aec1255748
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад «Красилівський професійний ліцей» |
Код ЄДРПОУ: | 33483311 |
Вебсайт: | http://Licey.krasyliv.net |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, вулиця Центральна, 38 |
Контактна особа: |
Гілевич Лариса Володимирівна +380385544168 gilevuch_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 13:33 |
Очікувана вартість: | 6 852 513,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 262,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 30 000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році, на строк не більше 90 календарних днів. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 14:59 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
12 серпня 2020 14:59 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
12 серпня 2020 14:59 |
4.2. Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
12 серпня 2020 14:58 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
12 серпня 2020 14:58 |
4._ТД__Красилiв.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-12-001887-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 08 вересня 2020 09:38
про надання роз'яснень з приводу рішення замовника
Прошу роз’яснити (з посиланням на норми чинного законодавства) в порядку ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» причини відхилення пропозиції ТОВ «Красиліврембуд» з підстави ненадання гарантійного листа відповідно до п.п. 5.2.6 Розділу V ТД, а саме за ненадання гарантійного листа, про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції:
1. З урахуванням того, що ТОВ «Красиліврембуд» надав мінімальну можливу ціну та не знижував запропоновану ціну під час торгів? Яким чином ми мали надати такий гарантійний лист, якщо умовою було: «…з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції», якщо ми не знижували ціну?
Зниження ціни це є право учасника, а не обов’язок. Таким чином ця вимога стосується лише тих учасників, які знижують ціну на аукціоні
Якщо ми не збиралися знижувати ціну, а одразу надали мінімальну ціну? Яким чином відсутність такого гарантійного листа вплинула на зміст нашої пропозиції?
2. Прошу пояснити та обґрунтувати, яким чином учасник може передбачити, що його ціна «з урахування зниження» буде актуальною та відповідатиме реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції?
3. Прошу пояснити за якими критеріями Ви визначаєте актуальність та відповідність цінової пропозиції ринковим цінам?
В тендерній документації у п. 3.6.4 Вами ж зазначено, що : «Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції».
Тобто, для розрахунку застосовуються ціни, що склалися в регіоні на відповідну продукцію та вартість підрядних робіт, а не «реальні ринкові ціни».
Чітку відповідь прошу надати по кожному пункту, інакше ми звернемося до відповідних органів для притягнення посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
ІІ.
Прошу роз’яснити в порядку ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» причини відхилення пропозиції ТОВ «Красиліврембуд» з підстави: Ненадання згоди (довідки в довільній формі) на оброблення персональних даних головного бухгалтера Левчук Л.
Зокрема, прошу надати відповідь:
1. З якого документа або нормативно-правового акту Ви встановили, що Левчук Л. (головний бухгалтер) є саме ПОСАДОВОЮ особою на ТОВ «Красиліврембуд»?
2. За якими критеріями Ви віднесли Левчук Л. до посадових осіб ТОВ «Красиліврембуд»?
Вимогами ТД було чітко визначено надання такої згоди ПОСАДОВИМИ особами. Такою, посадовою особою є директор ТОВ «Красиліврембуд».
У зв’язку із викладеним, прошу скасувати Ваше протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Красиліврембуд».
Чітку відповідь прошу надати по кожному пункту, інакше ми звернемося до відповідних органів для притягнення посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
1. З урахуванням того, що ТОВ «Красиліврембуд» надав мінімальну можливу ціну та не знижував запропоновану ціну під час торгів? Яким чином ми мали надати такий гарантійний лист, якщо умовою було: «…з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції», якщо ми не знижували ціну?
Зниження ціни це є право учасника, а не обов’язок. Таким чином ця вимога стосується лише тих учасників, які знижують ціну на аукціоні
Якщо ми не збиралися знижувати ціну, а одразу надали мінімальну ціну? Яким чином відсутність такого гарантійного листа вплинула на зміст нашої пропозиції?
2. Прошу пояснити та обґрунтувати, яким чином учасник може передбачити, що його ціна «з урахування зниження» буде актуальною та відповідатиме реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції?
3. Прошу пояснити за якими критеріями Ви визначаєте актуальність та відповідність цінової пропозиції ринковим цінам?
В тендерній документації у п. 3.6.4 Вами ж зазначено, що : «Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції».
Тобто, для розрахунку застосовуються ціни, що склалися в регіоні на відповідну продукцію та вартість підрядних робіт, а не «реальні ринкові ціни».
Чітку відповідь прошу надати по кожному пункту, інакше ми звернемося до відповідних органів для притягнення посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
ІІ.
Прошу роз’яснити в порядку ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» причини відхилення пропозиції ТОВ «Красиліврембуд» з підстави: Ненадання згоди (довідки в довільній формі) на оброблення персональних даних головного бухгалтера Левчук Л.
Зокрема, прошу надати відповідь:
1. З якого документа або нормативно-правового акту Ви встановили, що Левчук Л. (головний бухгалтер) є саме ПОСАДОВОЮ особою на ТОВ «Красиліврембуд»?
2. За якими критеріями Ви віднесли Левчук Л. до посадових осіб ТОВ «Красиліврембуд»?
Вимогами ТД було чітко визначено надання такої згоди ПОСАДОВИМИ особами. Такою, посадовою особою є директор ТОВ «Красиліврембуд».
У зв’язку із викладеним, прошу скасувати Ваше протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Красиліврембуд».
Чітку відповідь прошу надати по кожному пункту, інакше ми звернемося до відповідних органів для притягнення посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 15:32
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом звернення можемо повідомити наступне.
По-перше, відповідно до вимог п.п. 5.2.6. п. 2 Розділу V ТД, Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення щодо внесення змін до тендерної документації, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Окрім того, у складі пропозиції ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" надано лист (про ознайомлення з тендерною документацією та погодження із викладеними у ній умовами про проведення закупівлі робіт) вих. №. Л-5 від 26.08.2020 року. Згідно даного листа ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", як учасник процедури закупівлі – відкриті торги: на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) повідомляє, що ознайомившись та вивчивши тендерну документацію, додатки до неї усвідомлює її зміст та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі та погоджується із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт.
А також погоджується, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому законом порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, на момент подачі своєї тендерної пропозиції ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Окрім того, жодного звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції і обґрунтування та дання такого листа, та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі не було.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
По-друге, відповідно до вимог п.п. 5.5.6. п. 5 Розділу V ТД, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасником надано у складі пропозиції довідку (про відсутність ознак контрольованої операції) вих. № Л-33 від 26.08.2020 року, яка підписана директором (Полятевич В.) та головним бухгалтером (Левчук Л.).
Разом з тим, відповідно до вимог п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ ТД, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Таким чином, на виконання вищевказаної вимоги ТД, Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних головного бухгалтера Левчук Л., оскільки даною особою підписано документ тендерної пропозиції, а саме Довідку (про відсутність ознак контрольованої операції) вих. № Л-33 від 26.08.2020 року однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних головного бухгалтера Левчук Л., що не відповідає умовам ТД.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Принагідно повідомляємо Вас, що фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження.
По-перше, відповідно до вимог п.п. 5.2.6. п. 2 Розділу V ТД, Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення щодо внесення змін до тендерної документації, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Окрім того, у складі пропозиції ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" надано лист (про ознайомлення з тендерною документацією та погодження із викладеними у ній умовами про проведення закупівлі робіт) вих. №. Л-5 від 26.08.2020 року. Згідно даного листа ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", як учасник процедури закупівлі – відкриті торги: на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) повідомляє, що ознайомившись та вивчивши тендерну документацію, додатки до неї усвідомлює її зміст та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі та погоджується із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт.
А також погоджується, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому законом порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, на момент подачі своєї тендерної пропозиції ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Окрім того, жодного звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції і обґрунтування та дання такого листа, та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі не було.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
По-друге, відповідно до вимог п.п. 5.5.6. п. 5 Розділу V ТД, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасником надано у складі пропозиції довідку (про відсутність ознак контрольованої операції) вих. № Л-33 від 26.08.2020 року, яка підписана директором (Полятевич В.) та головним бухгалтером (Левчук Л.).
Разом з тим, відповідно до вимог п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ ТД, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Таким чином, на виконання вищевказаної вимоги ТД, Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних головного бухгалтера Левчук Л., оскільки даною особою підписано документ тендерної пропозиції, а саме Довідку (про відсутність ознак контрольованої операції) вих. № Л-33 від 26.08.2020 року однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних головного бухгалтера Левчук Л., що не відповідає умовам ТД.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Принагідно повідомляємо Вас, що фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-12-001887-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 11 вересня 2020 15:40
Дата подання: 11 вересня 2020 15:40
Оскарження рішення Замовника,щодо безпідставної дискваліфікації пропозиції учасника ТОВ "Красиліврембуд" та необгрунтованого обрання переможця ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД", як учасник закупівлі не погоджується з рішенням тендерного комітету та надає скаргу з додатками.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2020 20:30
рішення від 16.09.2020 № 17388 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 20:29
Інформація про перенесення розгляду скарги №15055.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 11:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2020 №18572 .pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 20:09
рішення від 02.10.2020 №18572 .pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 23:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішенням АМКУ Замовником прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з
обмеженою відповідальністю "КРАСИЛІВРЕМБУД" та рішення про визначення
товариства з обмеженою відповідальністю "ВІНПРОЕКТБУД" переможцем процедури
закупівлі "Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ "Красилівський
професійний ліцей" за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський
район, Хмельницька область", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-12-001887-c
Дата виконання рішення замовником: 13 жовтня 2020 14:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" |
5 990 432,27
UAH з ПДВ
|
5 990 432,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" |
6 132 999,00
UAH з ПДВ
|
6 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" |
6 398 000,00
UAH з ПДВ
|
6 132 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" #37972009 |
Рішення скасоване |
5 990 432,27
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 14:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" #37618365 |
Рішення скасоване |
6 098 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 12:32
|
ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" #37972009 |
Переможець |
5 990 432,27
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 17:25
|
ДУ (1).pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 10:55
|
Договір | укладений |
27 жовтня 2020 10:42
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 листопада 2020 11:20
|
1 797 129,68 UAH | UA318201720343191003100018024 ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей" |
UA338201720355319117000702743 ТОВ "Красилiврембуд" |
Оплачений |
02 грудня 2020 10:43
|
621 668,26 UAH | UA318201720343191003100018024 ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей" |
UA623154050000026001052412116 ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД" |
Оплачений |
14 грудня 2020 12:14
|
867 469,16 UAH | UA318201720343191003100018024 ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей" |
UA623154050000026001052412116 ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД" |
Оплачений |
23 грудня 2020 12:25
|
8 167,73 UAH | UA318201720343191003100018024 ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей" |
UA863157840000026000500820658 ФОП Продоус Володимир Петрович |
Оплачений |
23 грудня 2020 12:30
|
881 641,75 UAH | UA318201720343191003100018024 ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей" |
UA623154050000026001052412116 ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД" |
Оплачений |
23 грудня 2020 12:30
|
114 217,31 UAH | UA318201720343191003100018024 ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей" |
UA623154050000026001052412116 ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД" |
Оплачений |
29 грудня 2020 12:58
|
1 359 797,88 UAH | UA318201720343191003100018024 ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей" |
UA623154050000026001052412116 ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД" |
Оплачений |
29 грудня 2020 12:58
|
9 472,28 UAH | UA318201720343191003100018024 ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей" |
UA863157840000026000500820658 ФОП Продоус Володимир Петрович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |