Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область
Очікувана вартість
6 852 513,40 UAH
UA-2020-08-12-001887-c d61fa367d70c47a79116b4aec1255748
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гілевич Лариса Володимирівна

+380385544168 gilevuch_l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад «Красилівський професійний ліцей»
Код ЄДРПОУ: 33483311
Вебсайт: http://Licey.krasyliv.net
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, вулиця Центральна, 38
Контактна особа: Гілевич Лариса Володимирівна
+380385544168
gilevuch_l@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:33
Очікувана вартість: 6 852 513,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 262,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 30 000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році, на строк не більше 90 календарних днів. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:59
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
12 серпня 2020 14:59
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
12 серпня 2020 14:59
4.2. Додаток 2 Технічне завдання.doc
12 серпня 2020 14:58
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
12 серпня 2020 14:58
4._ТД__Красилiв.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-001887-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 08 вересня 2020 09:38
про надання роз'яснень з приводу рішення замовника
Прошу роз’яснити (з посиланням на норми чинного законодавства) в порядку ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» причини відхилення пропозиції ТОВ «Красиліврембуд» з підстави ненадання гарантійного листа відповідно до п.п. 5.2.6 Розділу V ТД, а саме за ненадання гарантійного листа, про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції:
1. З урахуванням того, що ТОВ «Красиліврембуд» надав мінімальну можливу ціну та не знижував запропоновану ціну під час торгів? Яким чином ми мали надати такий гарантійний лист, якщо умовою було: «…з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції», якщо ми не знижували ціну?
Зниження ціни це є право учасника, а не обов’язок. Таким чином ця вимога стосується лише тих учасників, які знижують ціну на аукціоні
Якщо ми не збиралися знижувати ціну, а одразу надали мінімальну ціну? Яким чином відсутність такого гарантійного листа вплинула на зміст нашої пропозиції?
2. Прошу пояснити та обґрунтувати, яким чином учасник може передбачити, що його ціна «з урахування зниження» буде актуальною та відповідатиме реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції?
3. Прошу пояснити за якими критеріями Ви визначаєте актуальність та відповідність цінової пропозиції ринковим цінам?
В тендерній документації у п. 3.6.4 Вами ж зазначено, що : «Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції».
Тобто, для розрахунку застосовуються ціни, що склалися в регіоні на відповідну продукцію та вартість підрядних робіт, а не «реальні ринкові ціни».
Чітку відповідь прошу надати по кожному пункту, інакше ми звернемося до відповідних органів для притягнення посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
ІІ.
Прошу роз’яснити в порядку ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» причини відхилення пропозиції ТОВ «Красиліврембуд» з підстави: Ненадання згоди (довідки в довільній формі) на оброблення персональних даних головного бухгалтера Левчук Л.
Зокрема, прошу надати відповідь:
1. З якого документа або нормативно-правового акту Ви встановили, що Левчук Л. (головний бухгалтер) є саме ПОСАДОВОЮ особою на ТОВ «Красиліврембуд»?
2. За якими критеріями Ви віднесли Левчук Л. до посадових осіб ТОВ «Красиліврембуд»?

Вимогами ТД було чітко визначено надання такої згоди ПОСАДОВИМИ особами. Такою, посадовою особою є директор ТОВ «Красиліврембуд».
У зв’язку із викладеним, прошу скасувати Ваше протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Красиліврембуд».
Чітку відповідь прошу надати по кожному пункту, інакше ми звернемося до відповідних органів для притягнення посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 15:32
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом звернення можемо повідомити наступне.
По-перше, відповідно до вимог п.п. 5.2.6. п. 2 Розділу V ТД, Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення щодо внесення змін до тендерної документації, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Окрім того, у складі пропозиції ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" надано лист (про ознайомлення з тендерною документацією та погодження із викладеними у ній умовами про проведення закупівлі робіт) вих. №. Л-5 від 26.08.2020 року. Згідно даного листа ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", як учасник процедури закупівлі – відкриті торги: на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) повідомляє, що ознайомившись та вивчивши тендерну документацію, додатки до неї усвідомлює її зміст та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі та погоджується із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт.
А також погоджується, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому законом порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, на момент подачі своєї тендерної пропозиції ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Окрім того, жодного звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції і обґрунтування та дання такого листа, та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі не було.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства

По-друге, відповідно до вимог п.п. 5.5.6. п. 5 Розділу V ТД, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасником надано у складі пропозиції довідку (про відсутність ознак контрольованої операції) вих. № Л-33 від 26.08.2020 року, яка підписана директором (Полятевич В.) та головним бухгалтером (Левчук Л.).
Разом з тим, відповідно до вимог п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ ТД, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Таким чином, на виконання вищевказаної вимоги ТД, Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних головного бухгалтера Левчук Л., оскільки даною особою підписано документ тендерної пропозиції, а саме Довідку (про відсутність ознак контрольованої операції) вих. № Л-33 від 26.08.2020 року однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних головного бухгалтера Левчук Л., що не відповідає умовам ТД.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Принагідно повідомляємо Вас, що фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-12-001887-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:37972009
Дата подання: 11 вересня 2020 15:40
Оскарження рішення Замовника,щодо безпідставної дискваліфікації пропозиції учасника ТОВ "Красиліврембуд" та необгрунтованого обрання переможця ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД", як учасник закупівлі не погоджується з рішенням тендерного комітету та надає скаргу з додатками.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2020 20:30
рішення від 16.09.2020 № 17388 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 20:29
Інформація про перенесення розгляду скарги №15055.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 11:57
рішення від 02.10.2020 №18572 .pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 23:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішенням АМКУ Замовником прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КРАСИЛІВРЕМБУД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВІНПРОЕКТБУД" переможцем процедури закупівлі "Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ "Красилівський професійний ліцей" за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-12-001887-c
Дата виконання рішення замовником: 13 жовтня 2020 14:34

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 15:29
Скарга Ліцей.pdf
11 вересня 2020 15:41
aab2d42d-cb2a-451c-8ce1-5939fda7871e.pdf

Документи подані замовником

21 вересня 2020 18:04
пояснення до скарги
21 вересня 2020 18:04
пояснення до скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" 5 990 432,27
UAH з ПДВ
5 990 432,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" 6 132 999,00
UAH з ПДВ
6 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" 6 398 000,00
UAH з ПДВ
6 132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:14
8 Дозвіл.PDF
16 жовтня 2020 17:14
7 Ліцензія (2).PDF
16 жовтня 2020 17:14
3 Довідка МРЕО.pdf
16 жовтня 2020 17:14
2 Копії довідок з НАЗК.pdf
16 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:09
72 Гарантія.rar
27 серпня 2020 17:09
59 Копія статуту.pdf
27 серпня 2020 17:09
48 Локальний кошторис.pdf
27 серпня 2020 17:09
45 Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 17:09
43 Проект договору.pdf
27 серпня 2020 17:09
41 Протокол зборів ТОВ.pdf
27 серпня 2020 17:09
37 Додаток 2.pdf
27 серпня 2020 17:09
21 Лист про еквівалент.pdf
27 серпня 2020 17:09
16 Лист про ціну.pdf
27 серпня 2020 17:09
10 Субпідряд.pdf
27 серпня 2020 17:09
09 Довідка про заставу.pdf
27 серпня 2020 17:09
07 Довідка про ціну.pdf
27 серпня 2020 17:09
03 Довідка про мову.pdf
27 серпня 2020 17:09
02 Довідка про валюту.pdf
27 серпня 2020 17:09
01 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 20:27
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:39
ч.1 п.5 ст.17.pdf
18 вересня 2020 13:39
ч.1 п.12 ст. 17.pdf
18 вересня 2020 13:39
ч. 1 п. 6 ст. 17.pdf
18 вересня 2020 13:39
ч.1 п.13 ст.17.pdf
18 вересня 2020 13:39
ч. 2 ст. 17.pdf
18 вересня 2020 13:39
Довідка МВС Залевська.pdf
18 вересня 2020 13:38
Інформація щодо ст. 17 (1).pdf
18 вересня 2020 13:38
Довідка МВС Дорохов.pdf
10 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
10 вересня 2020 09:13
Відгук 2.pdf
10 вересня 2020 09:13
Відгук 1.pdf
27 серпня 2020 15:58
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:55
Статут та опис.pdf
26 серпня 2020 20:55
Інформація щодо ст. 17.pdf
26 серпня 2020 20:55
Звіт 1ДФ за 2 кв..pdf
26 серпня 2020 20:55
Довіреність на УО.pdf
26 серпня 2020 20:55
Декларація.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:04
J0500105 1 Ф. _1ДФ.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:00
Диплом Барнаткевич.pdf
27 серпня 2020 17:00
Лист щодо коду доступу.pdf
27 серпня 2020 17:00
наказ Барнаткевич Л.Л..pdf
27 серпня 2020 17:00
File.PDF _1_.p7s
27 серпня 2020 17:00
накази електрики.pdf
27 серпня 2020 17:00
копії трудових-11-15.pdf
27 серпня 2020 17:00
Договірна ціна.pdf
27 серпня 2020 17:00
Посвідчення Синюта..pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
оренда МНС.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Сертифікат_14001 ЕКО.PDF.p7s
27 серпня 2020 17:00
Посвідчення Шведа29052020.pdf
27 серпня 2020 17:00
Відомості учасника.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
диплом кондратюка.pdf
27 серпня 2020 17:00
Лист про 115 днів.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Виписка.pdf
27 серпня 2020 17:00
Згода про санкції.pdf
27 серпня 2020 17:00
Сертифiкат_ГАЛЕОН.pdf
27 серпня 2020 17:00
Декларація понад 1.3 м.pdf
27 серпня 2020 17:00
Досвід Баглаї.pdf
27 серпня 2020 17:00
Диплом директора.pdf
27 серпня 2020 17:00
Досвід Наркевичі30052020.pdf
27 серпня 2020 17:00
Підписаний_G0820-1449-GL_tender.pdf
27 серпня 2020 17:00
Пропозиція.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Виписка.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
копії трудових-11-15.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Штатний розпис.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Сертифікат_14001 ЕКО.PDF
27 серпня 2020 17:00
Протоколи по ОП.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Договір про відходи.pdf
27 серпня 2020 17:00
Статут.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Диплом директора.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Документи МНС.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Довідка відкриття.pdf
27 серпня 2020 17:00
Сертифiкат_ГАЛЕОН.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Дозвіл30052020.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
накази електрики.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Договір про відходи.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Диплом Давидюка.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Баглаї.PDF.p7s
27 серпня 2020 17:00
File.PDF
27 серпня 2020 17:00
Договірна ціна.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Досвід Баглаї.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
оренда МНС.pdf
27 серпня 2020 17:00
Гарантійний лист ст17.pdf
27 серпня 2020 17:00
Згода про санкції.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
диплом кондратюка.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Відомості учасника.pdf
27 серпня 2020 17:00
Ліцензія30052020.pdf
27 серпня 2020 17:00
Дозвіл30052020.pdf
27 серпня 2020 17:00
копії наказів-1-6.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Паспорт директора16062020.pdf
27 серпня 2020 17:00
Диплом Синюти.pdf
27 серпня 2020 17:00
Лист про 115 днів.pdf
27 серпня 2020 17:00
Ліцензія30052020.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Баглаї.PDF
27 серпня 2020 17:00
Договір_G0820-1449-G_Zayava_.pdf
27 серпня 2020 17:00
Пропозиція.pdf
27 серпня 2020 17:00
Документи МНС.pdf
27 серпня 2020 17:00
Посвідчення Синюта..pdf
27 серпня 2020 17:00
Статут.pdf
27 серпня 2020 17:00
Диплом Синюти.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 серпня 2020 17:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf _1_.p7s
27 серпня 2020 17:00
Штатний розпис.pdf
27 серпня 2020 17:00
Диплом Давидюка.pdf
27 серпня 2020 17:00
копії наказів-1-6.pdf
27 серпня 2020 17:00
Протоколи по ОП.pdf
27 серпня 2020 17:00
Опис до Статуту30052020.pdf
27 серпня 2020 17:00
скан_сертифiкат.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
скан_сертифiкат.pdf
27 серпня 2020 17:00
Диплом Барнаткевич.pdf.p7s
27 серпня 2020 17:00
Опис до Статуту30052020.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД"
#37972009
Рішення скасоване 5 990 432,27
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"
#37618365
Рішення скасоване 6 098 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 12:32
ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД"
#37972009
Переможець 5 990 432,27
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:02

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно вимог п.п. 3.5.2. п. 5 розділу ІІІ ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, разом із копіями двох договорів (без додатків) та документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника) згідно наданих учасником копій договорів. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки або рекомендаційні листи тощо, що видані не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагентів про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість та своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Учасником у складі пропозиції надано позитивні відгуки до наданих копій договорів. Однак, в пропозиції Учасника виявлено невідповідності в частині неповноти відображеної інформації у наданих відгуках. Зокрема, не зазначено інформації стосовно наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором. • Надати документальне підтвердження, шляхом надання позитивного листа/ів-відгуку із зазначенням у ньому інформації про наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД"
#37972009
5 990 432,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:22
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 17:25
ДУ (1).pdf зміни до договору
09 листопада 2020 17:24
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:55
Договір укладений
27 жовтня 2020 10:42

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 листопада 2020 11:20
1 797 129,68 UAH UA318201720343191003100018024
ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей"
UA338201720355319117000702743
ТОВ "Красилiврембуд"
Оплачений
02 грудня 2020 10:43
621 668,26 UAH UA318201720343191003100018024
ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей"
UA623154050000026001052412116
ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД"
Оплачений
14 грудня 2020 12:14
867 469,16 UAH UA318201720343191003100018024
ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей"
UA623154050000026001052412116
ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД"
Оплачений
23 грудня 2020 12:25
8 167,73 UAH UA318201720343191003100018024
ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей"
UA863157840000026000500820658
ФОП Продоус Володимир Петрович
Оплачений
23 грудня 2020 12:30
881 641,75 UAH UA318201720343191003100018024
ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей"
UA623154050000026001052412116
ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД"
Оплачений
23 грудня 2020 12:30
114 217,31 UAH UA318201720343191003100018024
ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей"
UA623154050000026001052412116
ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД"
Оплачений
29 грудня 2020 12:58
1 359 797,88 UAH UA318201720343191003100018024
ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей"
UA623154050000026001052412116
ТОВ "КРАСИЛIВРЕМБУД"
Оплачений
29 грудня 2020 12:58
9 472,28 UAH UA318201720343191003100018024
ДПТНЗ "Красилівський проф. ліцей"
UA863157840000026000500820658
ФОП Продоус Володимир Петрович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 641 924,04
UAH (в тому числі ПДВ 940 320,67 UAH)