Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (паливна деревина)
Очікувана вартість
463 605,12 UAH
UA-2020-08-12-001247-b 493e224623e341a3ba3dee42f1b1484a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жадан Світлана Сергівна

0955567239 TEREMOKSVETA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) "ТЕРЕМОК" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33158473
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 60
Контактна особа: Жадан Світлана Сергівна
0955567239
TEREMOKSVETA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:26
Очікувана вартість: 463 605,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 636,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
432 м.куб.
Деревина (Паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, Шевченка, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 10:54
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-001247-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВОЛКОВ ВАСИЛЬ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3156502998
Дата подання: 12 серпня 2020 14:56
Вимога до усунення дискримінаційних вимог.
Шановний Замовнику, просимо Вас змінити декілька пунктів дискримінаційних вимог тендерної документації, а самє:
1. • Під аналогічним договором розуміється договір, укладений протягом 2019-2020 років з бюджетною установою, яка фінансується за рахунок Державного або місцевого бюджетів на суму не менше 400 тис. грн. (сума одного договору) за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7. Вказана інформація буде перевірена замовником шляхом направлення відповідних запитів, у тому числі до органів Державної казначейської служби України.

Ми повністю з Вами згодні, щодо вимог до договорів укладених з бюджетними установами і повністю незгодні, щодо вимоги до договору на суму не меньш 400 тис. грн. Це дискримінаційна вимога, яка грубо порушує Закон "Про публічні закупівлі", Замовник не має повноважень, щодо встановлення ним таких вимог.

2.ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ:

п.10. Якість товару має відповідати вимогам санітарного, екологічного законодавства, про що учасником повинно бути надано у складі пропозиції гарантійний лист, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Учаснику, датований не раніше червня-місяця 2020 року.

Згідно з Наказом Міністерства Охорони Здоров’я України N 247 від 09.10.2000
Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами
Міністерства охорони здоров'я
N 120 ( z0362-06 ) від 14.03.2006
N 525 ( z0755-09 ) від 20.07.2009 }
Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та
епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого Указом Президента України від 24.07.2000 N 918 ( 918/2000 ), і Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.99 N 1109 ( 1109-99-п ).
ПОРЯДОК проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи:
7. Організація державної санітарно-епідеміологічної експертизи:

7.16. Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії
нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Висновок видається на п'ять років.

З 16.01.2019 року дрова паливні поставляються згідно з:
Технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018 а самє "Дрова для опалення твердих порід, виготовлені у відповідності із ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT) «Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання".

Ми вважаємо вимогу, щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видану Учаснику, датовану не раніше червня-місяця 2020 року, дискримінаційну. Просимо її відмінити, бо згідно чинного законодавства висновок видається на 5 років і є дійсний з 16.01.2019 року.

Просимо внести відповідні зміни до тендрної документіції.

Крім того, наголошуємо, що статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що порушення законодавства про закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:02
Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації. За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.
1. Вимога щодо надання аналогічних договорів на суму не менше 400 000 грн. (сума одного договору) зумовлена досвідом Замовника, коли потенційні учасники виявлялися не готові до постачання такої кількості деревини, враховуючи строки постачання, мали матеріально-технічну базу, заготовлю деревини на складських майданчиках в значно менших розмірах, їхній досвід виконання аналогічних договорів був набагато меншим як за кількістю товару, так і за сумою. Встановлюючи таку вимогу до потенційних учасників, Замовник визначає можливості учасника щодо постачання такої кількості товару у встановлений строк одному покупцю (замовнику).
2. Стосовно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який має бути виданий не раніше червня-місяця 2020 року повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має право в установленому порядку отримати такий документ в акредитованих лабораторіях.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-12-001247-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВОЛКОВ ВАСИЛЬ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3156502998
Дата подання: 14 серпня 2020 15:38
Просимо змінити дискриминаційний пункт тендерної документації
Шановний Замовнику, просимо Вас змінити дискриминіційний пункт тендерної документації, а самє:
1. • Під аналогічним договором розуміється договір, укладений протягом 2019-2020 років з бюджетною установою, яка фінансується за рахунок Державного або місцевого бюджетів на суму не менше 400 тис. грн. (сума одного договору) за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7. Вказана інформація буде перевірена замовником шляхом направлення відповідних запитів, у тому числі до органів Державної казначейської служби України.

Просимо Вас розширити часовий інтервал та змінити вищевказаний дискриминіційний пункт на "договір, укладений протягом 2017-2020 років з бюджетною установою, яка фінансується за рахунок Державного або місцевого бюджетів на суму не менше 400 тис. грн. (сума одного договору) за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7 або щоб учасник надав сумарно аналогічних договорів за 2019-2020 років на сумму не меньш 400 тис грн." Або взагалі видалити цей пункт і замість нього надати вимогу щоб учасник надав в складі своєї тендерної документіції документи щодо легальне походження потрібного об'єму деревини (договір поставки, лісорубний квиток, договір купівлі-продажу).

Просимо внести відповідні зміни.

Шановний Замовнику, нагадуємо Вам, що після 3 оскаржень умов закупівлі, автоматично спрацює індикатор ризику та дана закупівля автоматично перейде під перевірку Державної аудиторскої служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 16:23
За результатами розгляду Вашої вимоги остання не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Вимога щодо надання аналогічних договорів на суму не менше 400 000 грн. (сума одного договору) зумовлена досвідом Замовника, коли потенційні учасники виявлялися не готові до постачання такої кількості деревини, враховуючи строки постачання, мали матеріально-технічну базу, заготівлю деревини на складських майданчиках в значно менших розмірах, їхній досвід виконання аналогічних договорів був набагато меншим як за кількістю товару, так і за сумою. Встановлюючи таку вимогу до потенційних учасників, Замовник визначає можливості учасника щодо постачання такої кількості товару у встановлений строк одному покупцю (замовнику), щоб замовник виявився повністю готовим до опалювального сезону.
Замовник вважає недоцільним розширення часового інтервалу, оскільки три роки є достатньо великим проміжком часу. Встановлення у тендерній документацій вимоги щодо легального походження деревини не має жодного відношення до наявності досвіду у потенційного учасника щодо постачання товару у певній кількості та у визначені строки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Титаренко Євгенія Костянтинівна 453 600,00
UAH з ПДВ
453 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Остапенко Тетяна Леонідівна 460 000,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 23:18
Пакет переможця
02 вересня 2020 10:31
Оновлена пропозиція
28 серпня 2020 07:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 07:43
ТЕРЕМОК ДРОВА 2020 2.rar
28 серпня 2020 07:43
ТЕРЕМОК ДРОВА 2020 1.rar

Публічні документи

28 серпня 2020 08:34
ІНН.jpg
28 серпня 2020 08:34
Виписка лист 2.jpg
28 серпня 2020 08:34
Виписка лист 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Титаренко Євгенія Костянтинівна

ФОП Остапенко Тетяна Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Титаренко Євгенія Костянтинівна
#3266303785
Переможець 453 600,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Титаренко Євгенія Костянтинівна
#3266303785
453 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:06
дрова.pdf укладений
14 вересня 2020 12:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 вересня 2020 10:57
453 600,00 UAH UA298201720344210003000095522
ДНЗ "Теремок"
UA463005280000026007455035562
ФОП Титаренко Є.К.
Оплачений