Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ-Чоп (М-06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) (Київська область) (зміни та доповнення) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
33 300 000,00 UAH
UA-2020-08-12-001222-c 473ba0c251f1461ca4e145cdce4cb386
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Олег Миколайович

+380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Кошель Олег Миколайович
+380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:11
Очікувана вартість: 33 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 166 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 166500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комп.
ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ-Чоп (М-06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) (Київська область) (зміни та доповнення) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, Київ, Народного ополчення,11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 робочих днів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо про надання матеріалів попередніх технічних рішень та вишукувань
Дата подання: 13 серпня 2020 18:00
Дата відповіді: 18 серпня 2020 12:25
У Тендерній документації: у Додатку №8: 1) п.10 зазначено, що необхідно “Комплексні топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, археологічні, гідрологічні, техніко-економічні вишукування виконати в повному обсязі. Провести акустичні вимірювання. (Врахувати вишукування попередніх років)”. 2) п.11 зазначено, що необхідно “Визначити наявність слабких грунтів і несприятливих інженерно-геологічних умов спорудження земляного полотна дороги. (Врахувати вишукування попередніх років)”. 3) п. 12 зазначено, “Проектування виконати з урахуванням технічних рішень, що прийняті в попередні періоди.”...”(Врахувати вишукування попередніх років)”. Для оцінки обсягів та вартості проектно-вишукувальних робіт, просимо надати наявні матеріали вишукувань попередніх років та попередніх технічних рішень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що потенційним Учасникам процедури закупівлі за № оголошення: UA-2020-08-12-001222-c необхідно виконати розрахунок обсягів та вартості проектно-вишукувальних робіт в повному обсязі відповідно до вимог і порядку, передбачених чинними нормативними документами на підставі технічного завдання (Додаток № 8) тендерної документації.
Вишукування попередніх років та попередні технічні рішення, беручи до уваги передбачену їх зміну, уточнення та поновлення, не використовуються Учасниками закупівлі для розрахунку вартості проектно-вишукувальних робіт на стадії проведення тендерних процедур, в тому числі внаслідок відсутності об’єктивних критеріїв їх кореляції відносно нормативних оціночних показників і враховуються потенційним Виконавцем проектно-вишукувальних робіт за погодженням з Замовником на етапі реалізації договору.
Щодо сертифікатів відповідальних виконавців розділів, що виконують субпідрядники
Дата подання: 14 серпня 2020 16:49
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:07
В п. 5.2.3 Тендерної документації є наступна вимога - “На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво (за наявності) та повідомлення про прийняття на роботу та наступні чинні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури.” Просимо надати пояснення: в разі, якщо окремі види робіт (зокрема інженерні вишукування) та окремі розділи проекту (зокрема розділ проекту - оцінка впливу на навколишнє середовище) виконують субпідрядники, чи достатньо буде повідомити Замовника про них в тендерній пропозиції та надати сертифікати відповідальних виконавців цих субпідрядників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.5.1. ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «для підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявність обладнання та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому випадку надати гарантійний (і) лист (и) в довільній формі від відповідних суб’єктів господарювання щодо не заперечення використання їх обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або працівників, які мають необхідні знання та досвід як субпідрядників/співвиконавців на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі з оформленим переліком документів відповідно до п.п.5.2.2. та 5.2.3 ч.5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації».

Тобто, якщо Учасник планує виконання окремих видів робіт та розділів проекту субпідрядниками та підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з залученням потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців йому потрібно повідомити Замовника про них в тендерній пропозиції та надати перелік документів відповідно до п.5.1. та пп.5.2.3. ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації з наданням гарантійних листів в довільній формі від відповідних суб’єктів господарювання щодо не заперечення використання їх працівників, які мають необхідні знання та досвід як субпідрядників/співвиконавців на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
Щодо про надання матеріалів Техніко-економічного обґрунтування
Дата подання: 14 серпня 2020 16:50
Дата відповіді: 18 серпня 2020 12:27
Згідно діючих норм на проектування, розробці проектно-кошторисної документації стадії “Проект” для об'єктів такого рівня передує розробка стадії “Техніко-економічне обґрунтування”, яке проходить експертну оцінку і отримує схвалення відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011. В зв'язку з вищевикладеним, просимо Вас надати матеріали техніко-економічного обґрунтування будівництва з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ-Чоп (М-06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) (Київська область), які отримали схвалення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Генеральний напрямок, стадійність проектування та будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва мають певні особливості, що були визначені у 2007-2008 роках низкою рішень та розпорядних документів Кабінету Міністрів України, Київської обласної державної адміністрації та Укравтодору, які є актуальними та мають статус правонаступництва і на цей час.
У 2007 році була розроблена і погоджена протокольним рішенням Київської обласної державної адміністрації (від 17.07.2007р.), а також схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 р. № 326-р. «Предпроектна документація будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва».
Концептуальні рішення центральних органів виконавчої влади відображені у завданнях на розробку проектно-кошторисної документації по окремо виділеним ділянкам будівництва ВКАД, які затверджені Укравтодором і якими потрібно керуватись потенційним учасникам визначеної процедури закупівлі, а саме: «Зміни та доповнення до завдання № 10-9/07 від 23.04.2007 р.», що затверджені Укравтодором 12.08.2020 р. та є технічним завданням до тендерної документації (Додаток № 8).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-001222-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 17 серпня 2020 13:09
Про надання сертифікатів відповідальних виконавців
Відповідно до п. 5.2.2 Тендерної документації, визначено, що “На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво (за наявності) та повідомлення про прийняття на роботу та наступні чинні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури...”
Чинним законодавство України передбачені різні варіанти співпраці з фізичними особами, в тому числі прийом до штату, або укладання договору цивільно правового характеру. Встановлену Замовником вимогу про підтвердження кваліфікації тільки штатними працівниками вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну
вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 15:41
Керуючись вимогами частин 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник правомірно встановив в пункті 5.2.2. ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації кваліфікаційний критерій щодо наявності у учасників працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до умов тендерної документації працівники Учасника, яких він зазначає в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (Додаток № 4 до тендерної документації) обов’язково повинні бути штатними працівниками підприємства, або прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств, що передбачає наявність документально оформлених правовідносин між Учасником, як роботодавцем та працівником.
Згідно з ст. 626 Цивільного Кодексу України, цивільно-правовий договір (далі - ЦПД) — це угода між організацією і громадянином на виконання ним певної роботи, предметом якої є надання певного результату праці. Зазначене регламентує, що ЦПД укладаються на конкретну, вже визначену по видам, обсягам і вартості роботу (послугу) з окремим цільовим результатом і не можуть мати умовний, здогадний характер. Тобто, Учасник закупівлі не може укласти ЦПД на послуги чи роботи, на які він сам ще не отримав замовлення (не уклав договір).
Формами ЦПД є договір підряду, договір про надання послуг тощо. За цивільно-правовими договорами одна сторона зобов`язується, на свій ризик, виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Таким чином, цивільно-правовий договір (договір підряду на надання послуг) з виконавцем робіт не буде вважатись підтвердженням наявності працівників в розумінні вимог тендерної документації і чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене у Замовника немає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-001222-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 17 серпня 2020 13:11
Про надання повідомлень про прийняття на роботу
Відповідно до п. 5.2.2 Тендерної документації, визначено, що “На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво (за наявності) та повідомлення про прийняття на роботу та наступні чинні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури...”
Порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу затверджено постановою КМУ від 17.06.15 р. № 413 на набрала чинності 30.06.2015 року. Тобто вимога про надання повідомлень про прийняття на роботу працівників до 30.06.2015 року не може бути виконана та є дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну
вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 15:42
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі якщо учасник відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати/надавати якийсь із вказаних у Розділі ІІІ документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів з наданням у разі наявності аналогічних документів.»
Таким чином, наявність у штаті учасника працівника, який прийнятий на роботу до 27.06.2015 року (до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413) не може бути підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
В такому випадку учасник надає у складі тендерної пропозиції наказ про призначення на посаду та/або наказ про сумісництво (за наявності) з листом-роз’ясненням щодо ненадання повідомлення про прийняття на роботу.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною і підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.


Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000075 ● 762e9a842ec7452494336f418f7a6f68
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-08-12-001222-c 12.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 24 642 000,00
UAH з ПДВ
22 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "МЕГАПРОЕКТ" 31 000 000,00
UAH з ПДВ
23 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» 27 000 000,00
UAH з ПДВ
25 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 27 033 600,00
UAH з ПДВ
25 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 31 600 000,00
UAH з ПДВ
31 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" 32 800 000,00
UAH з ПДВ
32 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:07
Snp-kharkiv19090417081.pdf
03 вересня 2020 17:07
Довідка 166600.pdf
03 вересня 2020 17:07
Довіреність Блудова.pdf
03 вересня 2020 17:07
Ліцензія.pdf
03 вересня 2020 17:07
G8118.20-1.7z
03 вересня 2020 17:07
Відгук 1187-05.pdf
03 вересня 2020 17:07
13_4 Інвентарні карти.pdf
03 вересня 2020 17:07
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
03 вересня 2020 17:07
13_1 Довідка МТБ.pdf
03 вересня 2020 17:07
11_2 Аналогічний договір.7z
03 вересня 2020 17:06
07 Гарантійний лист.pdf
03 вересня 2020 17:06
06_1 Статут.pdf
03 вересня 2020 17:06
03 Довідка за ст. 17.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:48
мега довідки.pdf
08 жовтня 2020 16:12
установчі.rar
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №07.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №13.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Зведений кошторис.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №1.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №3.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №09.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №07.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №05.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №04.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №10.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №11.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №12.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №14.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №15.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №06.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис 08.pdf
08 жовтня 2020 16:12
Кошторис №02.pdf
24 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:43
довідка учасники2.pdf
24 вересня 2020 14:43
довідка учасники2.pdf.p7s
23 вересня 2020 20:11
Електронний підпис
23 вересня 2020 20:10
довідка.pdf.p7s
23 вересня 2020 20:10
довідка учасники.pdf.p7s
23 вересня 2020 20:10
довідка учасники.pdf
23 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
23 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
23 вересня 2020 12:04
довідка.pdf
23 вересня 2020 12:04
довідка переможця.pdf
23 вересня 2020 12:04
Dovidka_20267390240550840792.pdf.p7s
23 вересня 2020 12:04
Dovidka_20267390240550840792.pdf
17 вересня 2020 13:22
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:20
Додаток 3 до договору.7z
17 вересня 2020 13:20
додаток 2.7z
17 вересня 2020 13:20
Контракт+наряди.rar
04 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:18
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:16
Довідка_додаток 7.pdf
04 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:04
банківська гарантія.rar
04 вересня 2020 13:04
установчі.rar
04 вересня 2020 13:04
Довідка_обладнання_2.pdf
04 вересня 2020 13:04
Пояснення_аналоги.pdf
04 вересня 2020 13:04
Лист-згода.pdf
04 вересня 2020 13:04
Довідка_субпідрядники.pdf
04 вересня 2020 13:04
Довідка_працівники.pdf
04 вересня 2020 13:04
Довідка_об'єднання.pdf
04 вересня 2020 13:04
Довідка ст 17 Мегапроект.pdf
04 вересня 2020 13:03
Довідка ст 17 Інститут.pdf
04 вересня 2020 13:03
Довідка ст 17 Mega.pdf
04 вересня 2020 13:03
Проект Договору.pdf
04 вересня 2020 13:03
обладнання.rar
04 вересня 2020 13:03
НАЯВНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ.rar

Публічні документи

04 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:23
Довідка+Виписка.pdf
04 вересня 2020 16:23
11 Статут.pdf
04 вересня 2020 16:23
13 Рішення учасника №6.pdf
04 вересня 2020 16:23
12 Наказ про директора.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 16:47
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:46
Статут 2019.pdf
02 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:28
паспорт директора.pdf
02 вересня 2020 15:28
проект договору.PDF
02 вересня 2020 15:28
Техн. завдання.PDF
02 вересня 2020 15:28
сертифікати.pdf
02 вересня 2020 15:28
накази.pdf
02 вересня 2020 15:28
МТБ общая.pdf
02 вересня 2020 15:28
програмне забезпечення.pdf
02 вересня 2020 15:28
обладнання.PDF
02 вересня 2020 15:28
аналог.договор-ОКРУЖНА.pdf
02 вересня 2020 15:28
аналог. договор ПМП.pdf
02 вересня 2020 15:28
банківська гарантія.zip

Публічні документи

04 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:41
Кваліфікаційні критерії.7z
04 вересня 2020 16:40
Документація Землевп2.7z
04 вересня 2020 16:40
Документація Землевп.7z
04 вересня 2020 16:39
Документація МІСТПРОЕКТ.7z
04 вересня 2020 16:39
Банківська гарантія.7z
04 вересня 2020 16:39
Технічний опис.7z
04 вересня 2020 16:39
10. Картки обладнання.7z

Публічні документи

03 вересня 2020 16:20
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:18
47_Довідка покриття 20525.pdf
03 вересня 2020 16:18
46_Виписка 20525.pdf
03 вересня 2020 16:18
44_Довідка покриття.pdf
03 вересня 2020 16:18
42_Сертифікат ISO.pdf
03 вересня 2020 16:18
41_Витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2020 16:18
40_Копія статуту.pdf
03 вересня 2020 16:18
38_Протокол_ЗЗУ_Копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Консорціум "МЕГАПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Відхилено 22 999 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 12:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 16:34
Консорціум "МЕГАПРОЕКТ"
#43767251
Переможець 23 000 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:52

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (далі - ТОВ «ІПІТ») Предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ-Чоп (М-06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) (Київська область) (зміни та доповнення) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування). № оголошення: UA-2020-08-12-001222-c. Виявлено невідповідність в документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», які зазначені в п. 5.2.1. ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: Учасником, для підтвердження інформації, що зазначена у довідці згідно форми, наведеній в Додатку № 2 до тендерної документації надано копію аналогічного договору від 14.09.2017р. № Т-60-ПД-КХД/17, до якого відсутня додаткова угода № 1, як невід’ємна частина договору. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, а саме: для підтвердження інформації, що зазначена у довідці згідно форми, наведеній в Додатку № 2 тендерної документації, доповнити копiю аналогічного договору від 14.09.2017р. № Т-60-ПД-КХД/17 додатковою угодою № 1 як невід’ємною частиною договору. Виявлено невідповідність в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (Додаток № 4 до тендерної документації), а саме: в графі 5 Довідки, Свідоцтво № 00517 від 20.07.2018 р. зазначено на головного інженера проекту Палауту С.С., проте документальне підтвердження вищезазначеного свідоцтва надане на начальника відділу екології та гідрології Лубкова Д.К. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, а саме: надану інформацію в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (Додаток № 4 до тендерної документації), привести у відповідність до підтверджуючих документів. Виявлено невідповідність в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (Додаток № 4 до тендерної документації), а саме: невірно вказано дату видачі Свідоцтва АЕ № 002252 керівника групи архітектурно-будівельного відділу Колчанова А.В. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, а саме: надану інформацію в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (Додаток № 4 до тендерної документації), привести у відповідність.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Консорціум «МЕГАПРОЕКТ» Предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ-Чоп (М-06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) (Київська область) (зміни та доповнення) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування). № оголошення: UA-2020-08-12-001222-c. Відповідно до абз.1 та 5 п.1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), було відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та як таку, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Консорціуму «МЕГАПРОЕКТ», яку розглянуто на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та виявлено наступні невідповідності в документах: 1. На виконання вимог п. 5.2.1. ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження інформації, наданої в Довідці про виконання аналогічного договору, Учасником надано копію аналогічного договору та його переклад, що не містять дати укладання договору, тільки рік підписання (2016), тобто не містить повної інформації. В поданому у складі тендерної пропозиції поясненні щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (далі – пояснення) відсутнє обґрунтування з урахуванням особливостей законодавства його країни походження відповідно до п. 1.6 ч. 1 розділу ІІІ ТД. Просимо усунути зазначену невідповідність та надати копію аналогічного договору, з повною інформацією або надати пояснення щодо відсутності дати укладання договору. 2. На виконання вимог п. 5.2.1. ч. 5 розділу ІІІ ТД Учасником надано наряди на відрядну роботу, їх переклади та пояснення щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому не всі подані у складі тендерної пропозиції Учасника наряди на відрядну роботу містять дати підписання, тобто не містять повної інформації. В поданому поясненні відсутнє обґрунтування з урахуванням особливостей законодавства його країни походження відповідно до п. 1.6 ч. 1 розділу ІІІ ТД. Просимо усунути зазначену невідповідність та надати наряди на відрядну роботу, з повною інформацією або надати пояснення щодо відсутності відповідних дат на документах. 3. Поданий у складі тендерної пропозиції Учасника переклад аналогічного договору не містить 2-гої сторінки, тобто наданий не в повному обсязі, що не відповідає вимозі абз.4 п.5.2.1 ч. 5 розділу ІІІ ТД: «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці згідно форми, наведеній в Додатку № 2 до цієї тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(-ів)». Просимо надати переклад аналогічного договору в повному обсязі. 4. Виявлено розбіжність у поданому у складі тендерної пропозиції Учасника аналогічному договорі, а саме: назви додатків № 2 та № 3 до договору відрізняються від назв додатків № 2 та № 3, вказаних у пункті 27 поданого аналогічного договору. Просимо надати пояснення щодо назв додатків або надати додатки до аналогічного договору, що відповідають назвам додатків № 2 та № 3, вказаних у пункті 27 поданого аналогічного договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Консорціум "МЕГАПРОЕКТ"
#43767251
23 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 15:05
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2023 16:36
ДУ № 13 від 25.01.2023.pdf зміни до договору
25 січня 2023 16:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2022 12:13
ДУ № 12 від 23.12.2023.pdf зміни до договору
24 грудня 2022 12:13
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 12:33
ДУ № 11 від 16.08.2022.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 12:33
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 11:46
ДУ № 10 від 16.08.22р..pdf зміни до договору
16 серпня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2022 11:30
ДУ № 9 від 07.06.2022.pdf зміни до договору
07 червня 2022 11:30
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 16:03
ДУ № 8 від 27.01.2022.pdf зміни до договору
27 січня 2022 16:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 09:21
ДУ № 7 від 29.12.21р. бюдж. зоб.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:26
ДУ № 6 від 28.12.21р. бюдж. зоб.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:26
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 14:21
ДУ № 5 від 30.08.21р. терм. рекв.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 11:45
ДУ 3 до Договору 1ВК-20 від 08.10.20 (1).pdf зміни до договору
24 червня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:15
Договір № 1ВК-20 від 08.10.2020р Част. ІІІ.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:14
Договір № 1ВК-20 від 08.10.2020р Част. ІІ.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:14
Договір № 1ВК-20 від 08.10.2020р Част. І.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 30 » серпня 2021 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 січня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.3, п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт і п.5.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 31 » січня 2022 року».
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відновленням фінансування головним розпорядником бюджетних коштів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 2 135 698,00 грн (Два мільйони сто тридцять п’ять тисяч шістсот дев’яносто вісім гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 355 949,67 грн
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відновленням фінансування головним розпорядником бюджетних коштів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 29.12.2021 р. № 43, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 6 235 376,57 грн (Шість мільйонів двісті тридцять п’ять тисяч триста сімдесят шість гривень 57 копійок), у т. ч. ПДВ: 1 039 229,43 грн
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 30 » червня 2022 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 30 червня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по «31» грудня 2022 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.2 пп.6.1.1 п. 6.1 Розділу VI Договору: «Бюджетні зобов’язання за Договором у 2022 році, на період дії воєнного стану в Україні, виникають з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)». 2. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.2 п. 4.1 Розділу IV Договору: «Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)». 3. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.3 п. 4.1 Розділу IV Договору: «При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абз.2 п. 4.9 в обсязі фінансування, що визначено календарним планом виконання робіт (Додаток № 2 до Договору), 3% річних та інфляційних витрат не нараховуються». 4. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились Розділ IV Договору доповнити новим пунктом 4.2-1 такого змісту: «4.2.-1 «Акти здачі-приймання виконаних Підрядником робіт (етапу робіт) та виконавчі кошториси із звітами виконаних робіт підписані сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно акту здачі-приймання виконаних робіт та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами».
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 166 666,67 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 28.07.2022 № 4. 2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по «31» січня 2023 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 січня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 166 666,67 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по «31» грудня 2023 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 1ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 14 241 074,56
UAH (в тому числі ПДВ 2 373 512,43 UAH)