Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42 у с. Борщів, Радомишльського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
57 321,60 UAH
UA-2020-08-12-001086-c 21db3683593b4428ac8c6ac92de81712
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальченко Іван Вікторович

+380939654149 David16.04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Кальченко Іван Вікторович
+380939654149
David16.04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 12:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 12:03
Початок аукціону: 20 серпня 2020 12:56
Очікувана вартість: 57 321,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 573,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42 у с. Борщів, Радомишльського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12251, Україна, Житомирська область, с. Борщів, вул. Центральна, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані роботи на здійснення технічного нагляду проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту, актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», та по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника у розмірі 1,5% за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку інвесторської кошторисної документації Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 11:58
Оголошенняа амбулаторія Борщів.docx
12 серпня 2020 11:58
Договір з додатками.docx
12 серпня 2020 11:58
Борщів Техзавдання .xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович 41 844,00
UAH з ПДВ
41 844,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 43 800,00
UAH з ПДВ
43 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:56
9 прац.pdf
19 серпня 2020 11:56
12 обробка даних.pdf
19 серпня 2020 11:56
10 2 відгук.pdf
19 серпня 2020 11:56
13 Підряд.pdf
19 серпня 2020 11:56
11 Тех Вимоги.pdf
19 серпня 2020 11:56
10 1 довідка аналог.pdf
19 серпня 2020 11:56
4 Згода Проект.pdf
19 серпня 2020 11:56
2 id mel.pdf
19 серпня 2020 11:56
0 відсутність печатки.pdf
19 серпня 2020 11:56
6 виписка.pdf
19 серпня 2020 11:56
7 відомості.pdf
19 серпня 2020 11:56
1 POSVIDKA.pdf
19 серпня 2020 11:56
5 єдиний податок.pdf
19 серпня 2020 11:56
3 Цінове.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:25
Статут завірено.pdf
19 серпня 2020 10:25
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 10:25
Диплом Богданов О.О..pdf
19 серпня 2020 10:25
Виписка з ЄДР завірено.pdf
19 серпня 2020 10:25
Диплом Черненко І.С..pdf
19 серпня 2020 10:25
Диплом Болтков.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович
#2320324231
Відхилено 41 844,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
Переможець 43 800,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 09:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

25 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:24
протокол 74.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

28 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:38
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
43 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:38
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:12
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 16:34
Додаткова угода_4 від 09.12.2021.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 16:01
ДУ _3 від 07.06.2021.pdf зміни до договору
07 червня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:03
Додаткова угода _ 2 до д-ру _ТН 78-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:09
Додаткова угода 1 ТН Борщів.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:39
Договір на здійснення технічного нагляду укладений
10 вересня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 9.1. розділу 9 Договору на здійснення технічного нагляду №ТН78-20 від 10.09.2020 року по об’єкту: "Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42 у с. Борщів Радомишльського району Житомирської області – будівництво" (завершення робіт), Сторони дійшли згоди: 1. Викласти п. 8.1. розділу 8 в новій редакції: «8.1. Цей Договір укладається на строк, визначений за Договором будівельного підряду від 20.08.2020 року №78-20 та діє до 31.12.2020, але в будь – якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань (Додаток 3)». 2. Доповнити Договір Додатком 3 «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБІТ», що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН 78-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов'язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: ТН 78-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651, 654 Цивільного кодексу України та до п.9.1, 9.6 розділу 9 «ІНШІ УМОВИ» Договору №ТН78-20 від 10.09.2020 року, Сторони дійшли згоди: 1. Доповнити підпунктами 4.1.1., 4.1.2. пункт 4.1. розділу 4 «РОЗМІР І ПОРЯДОК ОПЛАТИ» Договору наступного змісту: «4.1.1. Обсяг фінансування в 2020 році становить 28339,77 грн (двадцять вісім тисяч триста тридцять дев'ять гривень 77 копійок) в т.ч. ПДВ 4723,30 грн (чотири тисячі сімсот двадцять три гривні 30 копійок)». «4.1.2. Обсяг фінансування в 2021 році становить 15460,23 грн (п'ятнадцять тисяч чотириста шістдесят гривень 23 копійки) в т.ч. ПДВ 2576,70 грн (дві тисячі п'ятсот сімдесят шість гривень 70 копійок)». 2. Додаток №3 «Календарний план робіт» викласти у новій редакції, що додається. 3. У зв’язку зі зміною реквізитів, Сторони погодили внести зміни до розділу 10 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: ТН 78-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Викласти п. 4.1. розділу 4 Договору "Розмір та порядок оплати" в наступній редакції: "4.1. Вартість робіт, що доручаються Виконавцю, визначається згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Загальна вартість робіт на здійснення технічного нагляду за даним Договором складає 1,146166716 % від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку і становить 43 548,62 грн. (сорок три тисячі п'ятсот сорок вісім гривень 62 копійки), в тому числі ПДВ (20%) - 7 258,10 грн. (сім тисяч двісті п'ятдесят вісім гривень 10 копійок), кошторис (додаток №1) та протокол погодження договірної ціни додається (додаток №2). Остаточна вартість технічного нагляду визначається відповідно до підсумку глав 1-5 актів приймання фактично виконаних робіт (форма КБ-2В) по Об'єкту". 2. Підпункти 4.1.1., 4.1.2. пункту 4.1. розділу 4 «РОЗМІР І ПОРЯДОК ОПЛАТИ» Договору викласти у новій редакції: «4.1.1. Обсяг фінансування в 2020 році становить 28 339,77 грн (двадцять вісім тисяч триста тридцять дев'ять гривень 77 копійок) в тому числі ПДВ (20%) - 4 723,30 грн (чотири тисячі сімсот двадцять три гривні 30 копійок)». «4.1.2. Обсяг фінансування в 2021 році становить 15 208,85 грн. (п'ятнадцять тисяч двісті вісім гривень 85 копійок) в тому числі ПДВ (20%) - 2 534,81 грн (дві тисячі п'ятсот тридцять чотири гривні 81 копійка)». 3. Додаток №1 "Кошторис на здійснення технічного нагляду" викласти в новій редакції, що додається. 4. Додаток №2 "Протокол погодження договірної ціни" викласти в новій редакції, що додається. 5. Додаток №3 «Календарний план робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН 78-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 548,62
UAH (в тому числі ПДВ 7 258,10 UAH)