Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Виноградівського закладу повної загальної освіти ім. О.М. Соценка» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 101 842,20 UAH
UA-2020-08-12-000946-a 1f5c32005a43405b9410df29e2cee1be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ігорівна Затирач

+380660217239 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа: Ірина Ігорівна Затирач
+380660217239
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 15:28
Очікувана вартість: 2 101 842,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 018,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування Замовника: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради.
2. Місцезнаходження Замовника: 75144, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 41622592.
4. Категорія Замовника Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Затирач Ірина Ігорівна, заступник голови тендерного комітету Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради, 75144, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А, телефон +380664217596, e-mail: bych.osvita@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Виноградівського закладу повної загальної освіти ім. О.М. Соценка» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 75144, Херсонська обл., Олешківський район, село Виноградове, вул. Суворова, 12.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 101 842,20 грн. (два мільйона сто одна тисяча вісімсот сорок дві гривні 20 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.08.2021р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.08.2020р.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
24. Примітки: Фінансування за рахунок коштів державного бюджету України на 2020 рік складає – 963 976,00 грн. (дев’ятсот шістдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят шість гривень 00 копійок); фінансування за рахунок коштів державного бюджету України на 2021 рік - 1 137 866,20 грн. (один мільйон сто тридцять сім тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 26 копійок).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Виноградівського закладу повної загальної освіти ім. О.М. Соценка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75144, Україна, Херсонська область, село Виноградове, вул. Суворова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 09:47
Додаток_6.doc
12 серпня 2020 09:47
Додаток_5.doc
12 серпня 2020 09:47
Додаток_4.doc
12 серпня 2020 09:47
Додаток_3.doc
12 серпня 2020 09:47
Додаток_2.doc
12 серпня 2020 09:47
Додаток_1.doc
12 серпня 2020 09:47
Тендерна_документацiя.doc
12 серпня 2020 09:47
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Абсурдний відгук
Дата подання: 17 серпня 2020 09:18
Дата відповіді: 17 серпня 2020 11:33
Вимога про відгук із зазначенням інформації про тип об’єкта, також зазначення класу наслідків – не нижче СС2, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення. Зазначена вимога є абсурдною, оскільки відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем, крім цього Замовник самостійно встановлює форму, в якій він зазначає інформацію, яку вважає за необхідне. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку не зобов'язаний надавати інформацію про відповідність державним стандартам, клас наслідків робіт тощо оскільки, по-перше, у законодавстві немає такого критерію належного виконання зобов'язань, як відповідність державним стандартм тощо, по-друге, електромонтажні роботи проводяться відповідно до проекту, який проходить експертизу. Це означає, що після виконання робіт згідно проекту, при підписанні актів виконаних робіт Замовник вже погоджується з тим, що роботи відповідають державним стандартам тощо.й Мі не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом відповідно до бажань кожного наступного Замовника. Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналом (ами) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості. Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Система пожежної сигналізації
Дата подання: 17 серпня 2020 11:52
Дата відповіді: 18 серпня 2020 09:18
Добрий день! У додатку №3 до тендерної документації "Технічна специфікація" вказане устаткування підходить для неадресної сигналізації, але згідно ДБН В.2.2-40:2018 п.10.13 та ДБН В.2.5-56:2014 п.7.2.27 повинна використовуватися адресна система сигналізації.
Відповідь: Добрий день, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Додаток №3 до тендерної документації "Технічна специфікація" складений у відповідності до розробленого робочого проекту. Робочий проект узгоджено та пройшов експертизу. Просимо учасника дотримуватись вимог тендерної документації при складанні своєї пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТОРГАШЕВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 879 960,29
UAH з ПДВ
879 960,29
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРНИГОРА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 150 000,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 20:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 20:14
Технічна частина.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 13:35
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:34
public_doc (3).pdf
15 вересня 2020 13:34
public_doc (3).p7s
15 вересня 2020 13:34
Dovidka_20248346080970433796.pdf.p7s
15 вересня 2020 13:34
Dovidka_20248346080970433796.pdf
15 вересня 2020 13:34
Стаття 17 - частина 2.pdf
15 вересня 2020 13:34
Стаття 17 - частина 1.pdf
08 вересня 2020 07:45
Електронний підпис
27 серпня 2020 23:53
Електронний підпис
27 серпня 2020 23:49
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТОРГАШЕВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРНИГОРА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТОРГАШЕВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3223119116
Відхилено 879 960,29
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:02
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРНИГОРА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3253912952
Переможець 1 150 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 12:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 12:21

Документи

03 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:55
ПРОТОКОЛ_засiдання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Пункт 2.1. Договору найму приміщення від 03 січня 2020 року містить інформацію, що приміщення надається в найм на строк 24 місяці з моменту приймання його за актом передання-приймання, який підписується Сторонами та скріплюється печаткою Наймача. ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ВЕРНИГОРА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ в своїй тендерній пропозиції не надано «акту передання-приймання, який підписується Сторонами та скріплюється печаткою Наймача», який є невід’ємною частиною Договору найму приміщення від 03 січня 2020 року. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - Пункт 1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Виноградівського закладу повної загальної освіти ім. О.М. Соценка» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-000946-a. Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію/документи для усунення виявлених невідповідностей: Акт передання-приймання, який підписаний Сторонами та скріплений печаткою Наймача, який є невід’ємною частиною Договору найму приміщення від 03 січня 2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРНИГОРА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3253912952
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 14:08
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
28 травня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 12:06
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
25 березня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 15:33
Договір №28.pdf укладений
24 вересня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони відповідно до пунктів 11.3, 11.4 Договору № 28 від 24.09.2020 р., частини 5 пункту 3 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" уклали цю Додаткову угоду про внесення змін про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків №2 та №3 до Договору ( без зміни договірної ціни ) та викласти їх в новій редакції. Додатки №2 та №3 до Договору в новій редакції додаються до Додаткової угоди №1. 2. З метою уточнення загальної вартості виконаних робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 п.2 «Ціна договору» (без зміни договірної ціни) та викласти в новій редакції: «2.1. Ціна за цим Договором становить: 1150000 грн. 00 коп. (Один мільйон сто п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок), «без ПДВ», згідно договірної ціни. Фінансування за рахунок коштів державного бюджету України: на 2020 рік складає - 963 976,00 грн. (дев'ятсот шістдесят три тисячі дев'ятсот сімдесят шість гривень 00 копійок); на 2021 рік складає- 186 024,00 грн. (сто вісімдесят шість тисяч двадцять чотири гривні 00 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 150 000,00
UAH