Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали та інвентарь для господарської діяльності
Очікувана вартість
1 700,00 UAH
UA-2020-08-12-000907-a dcdddf9ffc9841b7b96808007fde314b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Жалоба

+380993761150 mirnogradcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирноградський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25097806
Місцезнаходження: 85327, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, мікрорайон "Молодіжний", будинок 37Б
Контактна особа: Наталя Олександрівна Жалоба
+380993761150
mirnogradcz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Продавець гарантує належну якість та комплектність Товару, передбаченого цим Договором, відповідно до технічних вимог виробника та вимог, що зазвичай ставляться на ринку товарів в Україні до аналогічних (однорідних) товарів згідно з вимогами чинного українського законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Матеріали та інвентарь для господарської діяльності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85327, Україна, Донецька область, Мирноград, м-н Молодіжний 37Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки фінансування Покупець, як прирівняний до бюджетної державної установи, зобов’язаний провести розрахунок впродовж чотирнадцяти банківських днів з дня поновлення фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 серпня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЮЗЬКІВ НАТАЛІЯ СТАНІСЛАВНА
#2679905704
Переможець 1 700,00
UAH
12 серпня 2020 09:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 09:47
Договір_стор2 001.jpg укладений
12 серпня 2020 09:47
Договір_стор1 001.jpg укладений
12 серпня 2020 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 1 700,00
UAH