Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
(Оновлення топографічної основи у цифровій формі із застосуванням геоінформаційних технологій та розроблення генеральних планів та планів зонування території населених пунктів Благодатненської сільської ради Арбузинського району Миколаївської області)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-08-12-000489-c ● cb03f8b0e9094cd6b7d0ef99d2fe5bf7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Благодатненська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04376668 |
Місцезнаходження: | 55325, Україна , Миколаївська обл., Арбузинський район c.Благодатне, вул.Ювілейна,16 |
Контактна особа: |
Бібова Раїса Миколаївна +380960643139 blagodatne_arb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 54000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
(Оновлення топографічної основи у цифровій формі із застосуванням геоінформаційних технологій та розроблення генеральних планів та планів зонування території населених пунктів Благодатненської сільської ради Арбузинського району Миколаївської області)
(Оновлення топографічної основи у цифровій формі із застосуванням геоінформаційних технологій та розроблення генеральних планів та планів зонування території населених пунктів Благодатненської сільської ради Арбузинського району Миколаївської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55325, Україна, Миколаївська область, Арбузинський район c.Благодатне, вул.Ювілейна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 14:01 |
003.jpg | |
25 вересня 2020 14:01 |
002.jpg | |
25 вересня 2020 14:01 |
001.jpg | |
25 вересня 2020 14:01 |
Перелік змін ТД.docx | |
25 вересня 2020 14:00 |
ТД_Благодатне_зі_змінами_від_25_09_2020.docx | |
12 серпня 2020 10:53 |
002.jpg | |
12 серпня 2020 10:52 |
001.jpg | |
12 серпня 2020 10:52 |
Додаток 7,8.xlsx |
25 вересня 2020 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 вересня 2020 14:01 |
003.jpg
|
||||||
25 вересня 2020 14:01 |
002.jpg
|
||||||
25 вересня 2020 14:01 |
001.jpg
|
||||||
25 вересня 2020 14:01 |
Перелік змін ТД.docx
|
||||||
25 вересня 2020 14:00 |
ТД_Благодатне_зі_змінами_від_25_09_2020.docx
|
||||||
12 серпня 2020 10:53 |
002.jpg
|
||||||
12 серпня 2020 10:52 |
001.jpg
|
||||||
12 серпня 2020 10:52 |
Додаток 7,8.xlsx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-12-000489-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС", Код ЄДРПОУ:41457747
Дата подання: 23 серпня 2020 12:06
Дата подання: 23 серпня 2020 12:06
СКАРГА щодо умов тендерної документації
Вивчивши тендерну документацію Замовника, Скаржник прийшов до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме: у тендерній документації містяться дискримінаційні умови, якими штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників закупівлі, а отже порушується принцип недискримінації учасників, закріплений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
1. Згідно із підпунктом 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 згаданого вище розділу тендерної документації документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно статті 16 Закону, наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
Додатком №1 до тендерної документації встановлено наступні кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинні підтвердити учасники:
1) наявність в учасників процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагається надання у складі тендерної пропозиції довідки «за встановленою формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі наявність в штаті (за основним місцем роботи):
1) сертифікованих інженерів-геодезистів, в кількості не менше 2-х працівників;
2) фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб;
3) інженер-геоінформатик / інженер з комп’ютерних систем – не менше 1-ї особи;
4) інженер-фотограмметрист / фотограмметрист – не менше 1-ї особи;
5) архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 4 осіб;
6) архітекторів, які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» – не менше 1 особи.
Додатково в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного кваліфікаційного сертифіката, що підтверджує кваліфікацію сертифікованого архітектора».
Згадані вище вимоги Замовника не відповідають нормам чинного законодавства України у сфері регулювання топографо-геодезичної, топографічної та містобудівної діяльності з огляду на наступне.
Підпунктом 4.1. пункту 4 розділу «Загальні положення» визначено, що предметом закупівлі є за кодом ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Оновлення топографічної основи у цифровій формі із застосуванням геоінформаційних технологій та розроблення генеральних планів та планів зонування території населених пунктів Благодатненської сільської ради Арбузинського району Миколаївської області).
Відповідно до статті 11 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» створення та оновлення державних топографічних карт і планів у графічній, цифровій, фотографічній та інших формах, точність і зміст яких забезпечують вирішення загальнодержавних, оборонних, науково-дослідних та інших завдань, видання цих карт і планів належить до загальнодержавних топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» закріплено, що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є, зокрема, юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Згідно із пунктом 2 та пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» генеральним планом населеного пункту є містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту, а планом зонування території (зонінгу) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» склад, зміст, порядок розроблення містобудівної документації на регіональному рівні визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. Таким органом, згідно із пунктом 1 Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 197 від 30 квітня 2014 року, є Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон).
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України наказом №290 від 16 листопада 2011 року затвердило Порядок розроблення містобудівної документації (далі – Порядок №290).
Відповідно до пункту 4.5. Порядку № 290 генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат.
Отже, відповідно до вимог чинного законодавства оновлення топографічної основи та розроблення генеральних планів та планів зонування території здійснюється суб’єктами господарювання, до персоналу яких встановлено лише 2 вимоги:
наявність сертифікованого інженера-геодезиста;
наявність архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат.
Жодних інших вимог до працівників чинним законодавством не передбачено.
У зв’язку із цим, абсолютно необґрунтованими є вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявності в учасника таких працівників:
фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб;
інженер-геоінформатик / інженер з комп’ютерних систем – не менше 1-ї особи;
інженер-фотограмметрист / фотограмметрист – не менше 1-ї особи;
архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 4 осіб.
Також такими, що не відповідають чинним нормам є вимоги щодо кількості наступних працівників:
сертифікованих інженерів-геодезистів, в кількості не менше 2-х працівників.
З обсягу робіт, визначеному Додатком №3 та Додатком №4 до тендерної документації, не випливає необхідність наявності таких фахівців, а отже вимоги є такими, що спрямовані на штучне зменшення кількості потенційних учасників закупівлі.
2. Згідно із підпунктом 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 згаданого вище розділу тендерної документації документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно статті 16 Закону, наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерієві – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - від Учасників вимагається надання в складі тендерної пропозиції довідки «про наявність в учасника власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, а саме:
літальний апарат (для виконання аерофотознімальних робіт), оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість – не менше 2-ох одиниць;
двочастотних GPS-приймачів - не менше 3-ох одиниць;
електронні тахеометри - не менше 2-ох одиниць;
транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) - не менше 1 одиниці;
широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 2-х одиниць;
комп’ютерів – не менше 10 одиниць;
відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи) – з зазначенням серійних номерів ліцензій у кількості не менше ніж на 8 робочих місць. Додатково для підтвердження надати довідку від Ліцензіара програмного забезпечення з зазначенням серійних номерів ліцензій. Додатково для підтвердження надати довідку у довільній формі щодо наявності у програмному забезпеченні Учасника функціоналу створення топографічної/картографічної основи у цифровій формі, а також щодо правових підстав володіння/користування Учасника таким програмним забезпеченням.
відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє обробляти та створювати файли у форматах геоінформаційних систем (ГІС) (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи та довідку від ліцензіара ПО довідка у довільній формі з підтвердженням вказаної можливості наявності у програмному забезпеченні Учасника функціоналу оброблення та створення файлів у форматах геоінформаційних систем (ГІС), а також щодо правових підстав володіння/користування Учасника таким програмним забезпеченням) – з зазначенням серійних номерів ліцензій у кількості не менше ніж на 2 робочих місця».
З огляду на те, що чинне законодавство України у сфері регулювання топографо-геодезичної, картографічної та містобудівної діяльності встановлює до суб’єктів такої діяльності вимоги до наявності у складі одного сертифікованого інженера-геодезиста та одного архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, вимоги тендерної документації щодо наявності чітко встановленої кількості обладнання є цілком невиправданими та такими, що суттєво обмежують участь у публічній закупівлі потенційних учасників.
3. Зазначені вище вимоги тендерної документації призводять до порушення прав та охоронюваних інтересів Скаржника з огляду на наступне.
Скаржник зазначає, що він, маючи усі необхідні ресурси для фактичного надання послуг у встановлений строк за цією закупівлею, обмежений у можливості взяти участь у цій закупівлі через вищезазначені дискримінаційні умови тендерної документації.
Замовником не було надано жодної аргументації необхідності наявності таких вимог; більш того, необхідність встановлення таких вимог не випливає ані із строку надання послуг, визначеного підпунктом 4.4. пункту 4 розділу «Загальні положення» тендерної документації (до 31 травня 2021 року), ані з календарного плану виконання робіт, наведеному у Додатку 7 до тендерної документації, ані з технічних завдань на надання послуг з оновлення топографічної основи у цифровій формі із застосуванням геоінформаційних технологій та розроблення генеральних планів та планів зонування території, викладених у Додатку №3 та Додатку №4 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна документація містять дискримінаційні вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, і якими порушуються права та законні інтереси Скаржника.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
З огляду на вищезазначене, керуючись ст. 5, 10, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Благодатненську сільську раду Арбузинського району Миколаївської області привести вимоги тендерної документації у відповідність до чинних нормативно-правових актів у сфері топографо-геодезичної, топографічної та містобудівної діяльності, виключивши з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме:
а) вимоги щодо наявності в учасників наступних працівників: «фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб; інженер-геоінформатик / інженер з комп’ютерних систем – не менше 1-ї особи; інженер-фотограмметрист / фотограмметрист – не менше 1-ї особи; архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 4 осіб»;
б) вимогу щодо кількості наступних працівників: «сертифікованих інженерів-геодезистів, в кількості не менше 2-х працівників»;
в) вимоги щодо кількості наявного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг: літальний апарат (для виконання аерофотознімальних робіт), оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість – не менше 2-ох одиниць; двочастотних GPS-приймачів - не менше 3-ох одиниць; електронні тахеометри - не менше 2-ох одиниць; транспортні засоби - не менше 1 одиниці; широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 2 х одиниць; комп’ютерів – не менше 10 одиниць; відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи) – з зазначенням серійних номерів ліцензій у кількості не менше ніж на 8 робочих місць; відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє обробляти та створювати файли у форматах геоінформаційних систем (ГІС) – з зазначенням серійних номерів ліцензій у кількості не менше ніж на 2 робочих місця».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:46
Рішення від 27.08.2020 № 16172 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:46
інформація про перенесення розгляду скарги № 13839.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:49
інформація про перенесення розгляду скарги № 14614.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 23:06
інформація про перенесення розгляду скарги № 14759.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 23:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2020 № 17739.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 00:07
Рішення від 21.09.2020 № 17739.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 00:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації ,згідно з рішенням АМКУ від 21.09.2020
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 09:59
Номер скарги: UA-2020-08-12-000489-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС", Код ЄДРПОУ:41457747
Дата подання: 16 жовтня 2020 09:49
Дата подання: 16 жовтня 2020 09:49
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2020 18:36
Рішення від 20.10.2020 № 19571 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 18:36
інформація про перенесення розгляду скарги від 29.10.2020 № 17217.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 12:36
інформація про перенесення розгляду скарги 10.11.2020 № 17850.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 11:32
інформація про перенесення розгляду скарги від 12.11.2020 № 18006.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 23:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2020 № 21164.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 19:56
Рішення від 13.11.2020 № 21164.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 22:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС" |
1 081 000,00
UAH з ПДВ
|
1 081 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ" |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
1 769 800,00
UAH з ПДВ
|
1 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС" #41457747 |
Відхилено |
1 081 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 17:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 13:19
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 жовтня 2020 00:00
|
ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ" #31976537 |
Відхилено |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 13:20
|
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" #43759207 |
Переможець |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:24
|
016.jpg | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:23
|
015.jpg | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:23
|
014.jpg | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 15:13
|
Договір 1 від 08.12.2020.pdf | укладений |
08 грудня 2020 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку з затримкою фінансування Замовника,Сторони вирішили продовжити строк виконання зобовязань, відповідно до п.4.ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання Послуг - з дня підписання договору до 31.12.2021 р. Додаток №2 до Договору- Календарний план надання послуг та Додаток №3 - зведений кошторис вартості послуг викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |