Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярське приладдя ,папір офісний
Очікувана вартість
5 557,00 UAH
UA-2020-08-12-000474-b b6d89e293bf24c52b5e922592af3bb9c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Валентина Станіславівна

380968002166 stsinvet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старосинявська районна державна лікарня ветеринарної медицини
Код ЄДРПОУ: 00711913
Місцезнаходження: 31400, Україна , Хмельницька обл., Стара Синява, толстого, 17
Контактна особа: Шевчук Валентина Станіславівна
380968002166
stsinvet@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
зошит для записів А4 тверда обкладинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: толстого, 17, Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: толстого, 17, Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
маркер перманентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: толстого, 17, Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
ножниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: толстого, 17, Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
олівець простий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: толстого, 17, Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пачок
папір (А 4 ,80g/m2)500л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: толстого, 17, Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
папка реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: толстого, 17, Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
файли (уп.100шт)40мкр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: толстого, 17, Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткової накладної Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

12 серпня 2020 09:33
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Омельчук Юрій Вікторович
#2894116798
Переможець 5 557,00
UAH
12 серпня 2020 09:50

Документи

12 серпня 2020 09:49
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:48
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:48
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 09:55
IMG_0002.pdf укладений
12 серпня 2020 09:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
зошит для записів А4 тверда обкладинка 5 штуки 60,00
UAH
клей ПВА 10 штуки 20,00
UAH
маркер перманентний 10 штуки 12,00
UAH
ножниці 2 штуки 23,50
UAH
олівець простий 10 штуки 4,00
UAH
папір (А 4 ,80g/m2)500л 40 пачок 90,00
UAH
папка реєстратор 10 штуки 60,00
UAH
файли (уп.100шт)40мкр. 10 пачок 65,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 5 557,00
UAH