Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Текстильників з відновленням дорожнього покриття та тротуарів, влаштуванням зовнішнього енергозберігаючого освітлення, зеленої зони громадського простору (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Очікувана вартість
2 859 417,00 UAH
UA-2020-08-12-000093-a 228fe697b27a491294d07323c7240dd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 08:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:13
Очікувана вартість: 2 859 417,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 297,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14297 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Текстильників з відновленням дорожнього покриття та тротуарів, влаштуванням зовнішнього енергозберігаючого освітлення, зеленої зони громадського простору (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Текстильників
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник зобов’язується протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-12-000093-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АЛЕКС ПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:39737643
Дата подання: 10 вересня 2020 14:21
Скарга на неправомірні дії Замовника по визначенню переможцем процедури закупівлі ТОВ "Астрея 1"
Оскарження визначення переможця ТОВ "Астрея 1" у процедурі закупівлі, оголошеної Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (надалі – Замовник), ідентифікатор UA-2020-08-12-000093-a про проведення відкритих торгів з предметом закупівлі: Капітальний ремонт вул. Текстильників з відновленням дорожнього покриття та тротуарів, влаштуванням зовнішнього енергозберігаючого освітлення, зеленої зони громадського простору (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці, код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 10:59
рішення від 14.09.2020 № 17144+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 10:59
Інформація про перенесення розгляду скарги №14985.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 11:39
рішення від 29.09.2020 №18304 .pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 22:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Рішення щодо визначення переможцем ТОВ "АСТРЕЯ 1" скасовано
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2020 11:00

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 12:52
СКАРГА ДО АМКУ.PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" 2 163 669,00
UAH з ПДВ
2 163 669,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД" 2 352 000,00
UAH з ПДВ
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВБП "ВАЙКОН" 2 577 777,60
UAH з ПДВ
2 577 777,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 13:54
Довідки.pdf
02 вересня 2020 11:18
Дог.від.постач.техн..pdf
02 вересня 2020 11:18
Дов. ІТП та роб..pdf
27 серпня 2020 10:56
17296_Довідка.pdf
27 серпня 2020 10:56
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf
25 серпня 2020 09:54
Зв.кошт.розрах..pdf
24 серпня 2020 09:07
Статут.pdf
21 серпня 2020 18:43
Пропоз..pdf
21 серпня 2020 18:43
Ст.17.pdf
21 серпня 2020 18:43
Лист-згода перс.дані.pdf
21 серпня 2020 18:43
Досвід роботи.pdf
21 серпня 2020 18:43
Дов.ІТП та роб.,1-ДФ.pdf
21 серпня 2020 18:43
Дог.ціна,підс.від.рес..pdf
21 серпня 2020 18:43
Паспорт та ІПН.pdf
21 серпня 2020 18:43
Дов.субпідряд.pdf
21 серпня 2020 18:43
Дов.Рос.Фед..pdf
21 серпня 2020 18:43
Дов.МТБ,дог..pdf
21 серпня 2020 18:43
Дов.захист довк..pdf
21 серпня 2020 18:43
Графік.pdf
21 серпня 2020 18:43
Дов.2015-2020рр.дог.зобов..pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:20
Довідка.zip
28 серпня 2020 09:06
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:02
16. 1ДФ повідомлення.pdf
27 серпня 2020 22:19
Електронний підпис
27 серпня 2020 22:17
Документи А.В. Патока.zip
27 серпня 2020 22:17
0098_200827061504_001.pdf
27 серпня 2020 22:17
0097_200827061445_001.pdf
27 серпня 2020 22:17
17. Інфо.довідка.PDF
27 серпня 2020 22:17
16. 1ДФ повідомлення.PDF
27 серпня 2020 22:17
14.1 Лист-згода 2.PDF
27 серпня 2020 22:17
13. Лист зобовязання.PDF
27 серпня 2020 22:17
12. Довкілля.PDF
27 серпня 2020 22:17
10.1 РОЗПОРЯДЖЕННЯ.PDF
27 серпня 2020 22:17
9. ДЕКЛАРАЦІЯ.PDF
27 серпня 2020 22:17
8.2 ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.PDF
27 серпня 2020 22:17
7. Субпідряд.PDF
27 серпня 2020 22:17
6. СТ17.PDF
27 серпня 2020 22:17
4.1 Лист-розяснення.PDF
27 серпня 2020 22:17
4. Досвід.PDF
27 серпня 2020 22:17
3. Довідка працівники.PDF
27 серпня 2020 22:17
2.2 Договір 48-20 офіс.PDF
27 серпня 2020 22:17
2.1 Додаток 3 МТБ.PDF
27 серпня 2020 22:17
1.7 Договір 03082020.PDF
27 серпня 2020 22:17
1.6 Договір 44.PDF
27 серпня 2020 22:17
1.5 Договір 03-08-20-ОТЗ.PDF
27 серпня 2020 22:17
1.4 Договір 03-01-1.PDF
27 серпня 2020 22:17
1.3 договір 02-01-20ОТ.PDF
27 серпня 2020 22:17
1.2 Договір 1-2020.PDF
27 серпня 2020 22:17
1.1 Договір 1-08-2020.PDF
27 серпня 2020 22:17
1. Довідка ТЗ.PDF
27 серпня 2020 22:17
_1_Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

27 серпня 2020 19:37
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:36
Обладнання.pdf
27 серпня 2020 19:36
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
27 серпня 2020 19:36
Лист згода.pdf
27 серпня 2020 19:36
Лист згода 2.pdf
27 серпня 2020 19:36
ЗУ Про санкції.pdf
27 серпня 2020 19:36
Звіт повідом про прийн.pdf
27 серпня 2020 19:36
Дозвіл на роботи.pdf
27 серпня 2020 19:36
Тех завдання.pdf
27 серпня 2020 19:36
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 19:36
Договірні зобовязання.pdf
27 серпня 2020 19:36
Статут.pdf
27 серпня 2020 19:36
Договірна ціна.pdf
27 серпня 2020 19:36
ст.17.pdf
27 серпня 2020 19:36
Довідка субпідряд.pdf
27 серпня 2020 19:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 серпня 2020 19:36
Довідка приміщення.pdf
27 серпня 2020 19:36
Працівники.pdf
27 серпня 2020 19:36
Право підпису.pdf
27 серпня 2020 19:36
Підсумкова.pdf
27 серпня 2020 19:36
Довідка водії.pdf
27 серпня 2020 19:36
Паспортні дані1.pdf
27 серпня 2020 19:36
Довідка агресор.pdf
27 серпня 2020 19:36
Аналогічний договір.pdf
27 серпня 2020 19:36
17351 Довідка_.pdf
27 серпня 2020 19:36
169ДЦ (1).xls
27 серпня 2020 19:36
169ДЦ (1).rar
27 серпня 2020 19:36
169.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1"

ПП "АЛЕКС ПРОМБУД"

ТОВ ВБП "ВАЙКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1"
#38049021
Рішення скасоване 2 163 669,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 10:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 12:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1"
#38049021
Відхилено 2 163 669,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 10:52
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД"
#39737643
Переможець 2 352 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 11:04

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: - невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: відсутні копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. - невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіда саме: не подано інформацію про працівників в необхідній кількості стосовно водіїв спецтехніки не менше 2 осіб. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Астрея 1» надано інформацйну довідку про наявність техніки(транспортних засобів, основних будівельних(дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) із зазначенням приналежності-оренда При цьому, в підтвердження вказаної інформації у довідці учасник не подав посвідчені копії свідоцтв про реєстацію транспортних засобів, будівельних дорожніх машин та механізмів. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Астрея 1» надано інформацйну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікаціїї із зазначенням працівників інженерно технічних та дорожніх робітників. При цьому, не зазначено інформацію про водіїїв спецтехніки не менше 2 осіб(ПІБ, посада, досвід роботи) 2. Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявності працівників відповідної кваліфікаціїї, зокрема: І. Документально підтверджена інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.1. Документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Інформаційна довідка за формою таблиці (наведено нижче) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підствави залучення” транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. Наявність відповідної техніки та обладнання: - Автомобілі самоскиди вантажепідємністю від 3т. до 5т. – не менше 1 од. - Автомобілі самоскиди вантажепідємністю від 5,1 т. до 10т. - не менше 1 од. - Кран на автомобільному ходу вантажепідємністю не менше 6,3т. – не менше 1 од. - Агрегат зварювальний пересувний з номінальним зварювальним струмом 250-400А - не менше 1 од. - Бульдозер потужністю не менше 79 кВт (108 к.с.) - не менше 1 од. - Екскаватор дизельний одноковшовий з ковшом ємн. 0,25 м3 – не менше 1 од. - Автогрейдер потужністю не менше 99 кВт (135 к.с.) - не менше 1 од. - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 8т. до 13 т. – не менше 1 од. - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 13т. до 16 т. – не менше 1 од. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (обліку (довідка про перебування на балансі)). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 1.1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази виробничої бази, офісного приміщення, тощо)згідно нижченаведеної форми Таблиці: ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази № з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підствави залучення” (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчена(і) відповідно до умов тендерної документації копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) право власності Учасника на об’єкт(и), перелічені Учасником в графі 2 Таблиці або посвідчена(і) відповідно до умов тендерної документації копію(ї) договору(ів) дійсного(их) та чинного(их), протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори має(ють) бути укладений(і) на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання послуг. До уваги учасників: На підставі ч. 2 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відподвіності кваліфікаційному критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 1.2. Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1.Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: - інженерно технічні працівники (виконроб або майстер) – не менше 1 особи. - дорожні робітники - не менше 10 осіб. - водії спецтехніки - не менше 2 осіб. До уваги учасників: На підставі ч. 2 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відподвіності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Документи

08 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД"
#39737643
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 09:55
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
15 липня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:36
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 13:58
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:24
Забезпечення виконання договору.pdf укладений
20 жовтня 2020 14:22
Договір № 508.pdf укладений
20 жовтня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №508 внесено зміни в частині строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 508
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 р., а також продовження строку виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 508
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору 508 внесено зміни у зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України Пункт 5.1 договору 508 викладено у новій редакціїї щодо продовження строку виконання робіт до 01.08.2021
Номер договору про закупівлю: 508
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 352 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 392 000,00 UAH)