Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт, влаштування зовнішнього освітлення та поливо-зрошувальної мережі у сквері між житловими будинками №3, 3-А, на вул. Зої Гайдай та житловим будинком № 2-А на вул. Богатирській в Оболонському районі»
Очікувана вартість
5 769 874,00 UAH
UA-2020-08-11-007982-a 3ba53097939a4023a58ae2bec537786e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 15:49
Очікувана вартість: 5 769 874,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 849,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт, влаштування зовнішнього освітлення та поливо-зрошувальної мережі у сквері між житловими будинками №3, 3-А, на вул. Зої Гайдай та житловим будинком № 2-А на вул. Богатирській в Оболонському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер між житловими будинками №3, 3-А, на вул. Зої Гайдай та житловим будинком № 2-А на вул. Богатирській в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 17:01
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" 5 643 427,79
UAH з ПДВ
5 643 427,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІЛАРК" 5 660 142,25
UAH з ПДВ
5 660 142,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 15:59
Електронний підпис
10 вересня 2020 20:44
Довідки переможця.pdf
27 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:56
27. Розрахунки інші.pdf
27 серпня 2020 12:56
26. Кошторис.imd
27 серпня 2020 12:56
25. Обєктний кошторис.pdf
27 серпня 2020 12:56
24. Локальний кошторис.pdf
27 серпня 2020 12:56
23. Договірна ціна.pdf
27 серпня 2020 12:56
21. Графік.pdf
27 серпня 2020 12:56
19. Довідка субпідряд.pdf
27 серпня 2020 12:56
17. Технічні вимоги.pdf
27 серпня 2020 12:56
16. Гарантійні листи.pdf
27 серпня 2020 12:56
15. Наказ на виконроба.pdf
27 серпня 2020 12:56
12. Довідка ст 17.pdf
27 серпня 2020 12:56
11. Витяг платника ПДВ.pdf
27 серпня 2020 12:56
9. Статут.pdf
27 серпня 2020 12:56
8. Дозвіл.pdf
27 серпня 2020 12:56
7. Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.3.4. Фотофіксація.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.3.3. Відгук полив.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.3.1. Договір 128.7.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.3.1. Договір 128.7 ч. 2.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.2.4. Фото.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.2.3. Відгук.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.2.2. АКТи.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.1.4. Фотофіксація.pdf
27 серпня 2020 12:56
6.1.3. Лист-відгук.pdf
27 серпня 2020 12:56
6. Довідка досвід.pdf
27 серпня 2020 12:56
4. Договір техніка.pdf
27 серпня 2020 12:56
3. Довідка про МТБ.pdf
27 серпня 2020 12:56
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"

ТОВ "СІЛАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"
#37566218
Переможець 5 643 427,79
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"
#37566218
5 643 427,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 23:33
ду2_302.9.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 23:28
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 12:52
ДУ 1 від 12.11.20 до Д 302.9 від 24.09.20.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 12:49
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 17:23
Договір укладений
24 вересня 2020 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.11.2020 № 1785 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», Сторони дійшли згоди, внести зміни до п.п. 1.1., 2.1. Договору та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 302/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 302/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 643 421,09
UAH (в тому числі ПДВ 940 570,18 UAH)