Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт по вул. Ломоносова в м. Винники» (коригування)» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 726 198,00 UAH
UA-2020-08-11-007880-a 1eaaa6756e694d52a061d7234f167132
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 15:37
Очікувана вартість: 6 726 198,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 630,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт по вул. Ломоносова в м. Винники» (коригування)» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Ломоносова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі, буде присуджено 20 балів: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим від 70 відсотків (70%) очікуваної вартості закупівлі, отримають: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
Якість: 10%
підтвердження кваліфікації та працевлаштува праці не менше ніж 1 працівника по кожній із наступних посад/професій: головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці, інженера-кошторисника,майстра,геодизиста: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Рома 6 199 479,60
UAH з ПДВ
6 199 479,60
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 339 635.72 Документи
ТОВ "ЗАХІДБУДПЛЮС" 6 605 476,80
UAH з ПДВ
6 605 476,80
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 623 833.76 Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 12:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:06
Інформаційна довідка
15 вересня 2020 12:06
Копія Рішення та Ліцензія
15 вересня 2020 12:06
Довідка з поліції
08 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
08 вересня 2020 09:48
Лист пояснення
21 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:13
Статут.pdf
21 серпня 2020 16:13
Сертифікат ISO 9001.PDF
21 серпня 2020 16:13
Свідоцтва на техніку.pdf
21 серпня 2020 16:13
Право власності МТБ.pdf
21 серпня 2020 16:13
якість -досвід 3.pdf
21 серпня 2020 16:13
Листи підтвердження.pdf
21 серпня 2020 16:13
якість -досвід 2.pdf
21 серпня 2020 16:13
Лист пояснення.pdf
21 серпня 2020 16:13
якість -досвід 1.pdf
21 серпня 2020 16:13
Копія статуту.pdf
21 серпня 2020 16:13
Штатний розпис.pdf
21 серпня 2020 16:13
копія паспорта.pdf
21 серпня 2020 16:13
Інформаційні довідки.pdf
21 серпня 2020 16:12
Інвентарні картки.PDF
21 серпня 2020 16:12
Звітність 1 ДФ.pdf
21 серпня 2020 16:12
r_32_ДЦ_ССР.rtf
21 серпня 2020 16:12
r_32_ДЦ_ЛС1_5-1-1.rtf
21 серпня 2020 16:12
r_32_ДЦ_ДЦ1.rtf
21 серпня 2020 16:12
r_32_ДЦ_ДЦ.rtf
21 серпня 2020 16:12
Довідка з банку Січ.pdf
21 серпня 2020 16:12
r_32_ДЦ_ДФ_5-1-1.xls
21 серпня 2020 16:12
Дов_дка_78.zip
21 серпня 2020 16:12
r_32_ДЦ_ВРЛС_5-1-1.rtf
21 серпня 2020 16:12
Nakaz.zip
21 серпня 2020 16:12
Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 16:12
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 16:12
Dovirenist_Nazarenko.zip
21 серпня 2020 16:12
r_32_ДЦ_Т2.rtf
21 серпня 2020 16:12
Dovidka pro nazvu.zip
21 серпня 2020 16:12
Bank_licenzia.zip
21 серпня 2020 16:12
170_18_78_30 000.zip
21 серпня 2020 16:12
32.imd

Публічні документи

31 серпня 2020 22:12
Електронний підпис
31 серпня 2020 22:06
Фінансова.pdf
31 серпня 2020 22:06
Техніка.pdf
31 серпня 2020 22:06
Статут.pdf
31 серпня 2020 22:06
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 22:06
Працівники.pdf
31 серпня 2020 22:06
Ліцензія.pdf
31 серпня 2020 22:06
Довідка техніка.pdf
31 серпня 2020 22:06
Довідка працівники.pdf
31 серпня 2020 22:06
Довідка аналогічні.pdf
31 серпня 2020 22:06
Вповноважена особа.pdf
31 серпня 2020 22:06
Витяги, довідки, 1ДФ.pdf
31 серпня 2020 22:06
Аналогічні.pdf
31 серпня 2020 22:06
r_40_ДЦ_Т2.rtf
31 серпня 2020 22:06
r_40_ДЦ_ССР.rtf
31 серпня 2020 22:06
r_40_ДЦ_ЛС1_5-1-1.rtf
31 серпня 2020 22:06
r_40_ДЦ_ДЦ1.rtf
31 серпня 2020 22:06
r_40_ДЦ_ДЦ.rtf
31 серпня 2020 22:06
r_40_ДЦ_ДФ_5-1-1.xls
31 серпня 2020 22:06
r_40_ДЦ_ВРЛС_5-1-1.rtf
31 серпня 2020 22:06
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
31 серпня 2020 22:06
Dovirenist Davidchuk.zip
31 серпня 2020 22:06
Dovidka pro nazvu.zip
31 серпня 2020 22:06
Bankivska Licenzia.zip
31 серпня 2020 22:06
204240_ГР_2443_30000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

ТОВ "ЗАХІДБУДПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Рома
#22357406
Переможець 6 199 479,60
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 17:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 16:06

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі вашої пропозиції наявні такі невідповідності: 1) Згідно із п.4 таблиці 1 додатку 1 до ТД для підтвердження фінансової спроможності учасника необхідно було подати 1) Копію Балансу підприємства за останній звітний період 2) Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період 3) Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; крім цього Учасник документально підтверджує наявність річного обороту грошових коштів учасника за 2019 рік, який повинен бути не меншим ніж очікувана вартість закупівлі. Зазначені документи у складі Вашої пропозиції відсутні. Тому просимо надати фінансову звітність за 2019 рік.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
6 199 479,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 21:06
ДД_3_104.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 21:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:03
дод.уг.2 Ломоносова дорога.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:20
дод.уг.1 кап.рем.вул.Ломоносова(коригуван).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:30
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:56
кап.рем.по вул.Ломоносова.Коригування.pdf укладений
21 вересня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено замість «до - не пізніше 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «21.09.2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/104 к/І
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 25 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін