Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПГВ 20П-032_ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Реконструкція системи газопостачання та автоматики безпеки та регулювання печей ковальського відділення цеху з виготовлення та ремонту нафтогазового обладнання м.Полтава, вул.Домобудівна, 4 (за ДК 021:2015 – 45250000-4: Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)
PGV 20P-032_DSTU BD 1.1-1: 2013 Reconstruction of gas supply system and safety automation and regulation of furnaces of the blacksmith department of the shop for production and repair of oil and gas equipment Poltava, Domobudivna str., 4 (according to DK 021: 2015 - 45250000-4: Construction of plants / installations, mining and refining facilities and oil and gas infrastructure facilities)
Очікувана вартість
995 892,30 UAH
UA-2020-08-11-007835-a a7a4c9c09779412687f95cfcd6d6f801
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Денисенко

+380532515222 tetiana.denysenko@pgpu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153100
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173
Контактна особа: Тетяна Денисенко
+380532515222
tetiana.denysenko@pgpu.com.ua
Додаткові контактні особи: Людмила Галушко
+380532515282
liudmyla.halushko@pgpu.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 00153100
Contact point: Tetiana Denysenko
+380532515222
tetiana.denysenko@pgpu.com.ua
Additional contacts: Людмила Галушко
+380532515282
liudmyla.halushko@pgpu.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 995 892,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,01%
Publication date: 11 серпня 2020 16:48
Enquiries until: 02 вересня 2020 15:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 995 892 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45259900-6 - Модернізація установок («Реконструкція системи газопостачання та автоматики безпеки та регулювання печей ковальського відділення цеху з виготовлення та ремонту нафтогазового обладнання»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

45259900-6 - Modernization of installations ("Reconstruction of the gas supply system and safety automation and regulation of the furnaces of the forging department of the shop for the manufacture and repair of oil and gas equipment")
CPV: 45250000-4
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо складу обладнання і умов експлуатації
Дата подання: 27 серпня 2020 10:57
Дата відповіді: 31 серпня 2020 14:07
1. Просимо надати роз'яснення щодо умов експлуатації вузла обліку газу - передбачається встановлення вузла в приміщені або "на вулиці" 2. В розділі "Основні компоненти системи автоматичного управління та безпеки, пункт 3)" передбачається "Автоматична запірно-регулююча арматура та виконуючі механізми\пристрої", проте вимогами до проектній документації не передбачено встановлення чи заміни запірної арматури - просимо надати роз'яснення щодо об'ємів проектування та постачання обладнання, чи передбачається встановлення/заміна запірно-регулюючої арматури; 3. Для оцінки потреби кабельної продукції та супутніх монтажних конструкції просимо надати: - план розташування обладнання; - схему принципову існуючої системи газопостачання пічей; 4. Просимо надати роз'яснення щодо позиції "Інфрачервоний термометр - пірометр 2 шт з характеристиками..." - мається на увазі постачання ручних показуючих пірометрів з автономним живленням в комплектом обладнання? 5. Просимо уточнити вимоги до умов експлуатації компонентів систем автоматики та регулювання - де передбачається встановлення шаф/щитів, в приміщені (опалювальне/неопалювальне) чи "на вулиці"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Передбачається встановлення технічного вузла обліку газу в приміщенні ковальського відділення;
2. Технічним завданням передбачається заміна автоматичної запірно-регулюючої арматури та виконуючих механізмів\пристроїв. Кількість та принципи роботи запірно-регулюючої арматури та виконуючих механізмів\пристроїв повинні бути визначенні в розробленій Виконавцем проектній документації;
3. Додаються Додатки 1-2 (завантажено в систему до документів закупівлі);
4. Передбачається встановлення стаціонарних інфрачервоних термометрів.
5. Передбачається встановлення шаф/щитів в опалювальному приміщенні ковальського відділення.
Щодо відповіді Замовника (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 31.08.2020, 14:07)
Дата подання: 01 вересня 2020 21:20
Дата відповіді: 04 вересня 2020 11:37
1. Згідно додатку 3 до тендерної документації перелік робіт складається в тому числі з встановлення запроектованного обладнання, відповідно очікувана вартість містить в тому числі вартість запірно/регулюючої арматури та її встановлення. Відсутність переліку відповідного обладнання у складі тендерної документації або дефектного акту або аналогічного документу на заміну обладнання не дає змоги визначити вартість закупівлі та виконання робіт. Для забезпечення можливості оцінки вартості оозначеного об'єму робіт просимо додати то складу тендерної документації додати документ, що дає можливість оцінити об'єм робіт по заміні запірно/регулюючої арматури та поставок вартість відповідної поставки обладнання. 2. Згідно додатку 3 до тендерної документації вимогою "Призначення системи" передбачено "5. Дистанційний контроль температури (ручний пірометр).", натомісць, керуючись відповіддю Замовника ручних пірометрів не перебачається. Для визначення переліку обладнання, що повинно бути поставлено, та, розрахунку його вартості та, відповідно, цінової пропозиції просимо усунути неоднозначність технічних вимог до проектованої системи та вказати в розділі "Вимоги до датчиків технологічних параметрів" конкретні види датчиків/перетворювачів, що повинні бути включені до складу системи керування, наприклад з позначенням "Безконтактний інфрачервоний датчик температури стаціонарного встановлення...", "Інфрачервоний термометр - пірометр автономний ручний..." або подібним способом
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтримання заданої температури в печах ковальського відділення цеху з виготовлення та ремонту нафтового обладнання відповідно до Технічних характеристик печей, що зазначені в Таблиці 1 Додатку 3 «Інформація про технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» необхідно регулювати кількість газу та повітря, що подається на горіння. Кількість та принципи роботи запірно-регулюючої арматури та виконуючих механізмів визначається Виконавцем, який буде безпосередньо розробляти проектну документацію, виконувати монтажні, налагоджувальні роботи та здавати обладнання в експлуатацію Замовнику.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 02 вересня 2020 12:01
Дата відповіді: 04 вересня 2020 11:45
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію до закупівлі маємо звернути увагу, щовідповідно до вимог кваліфікаційних критеріїв до закупівлі (додаток 2 ТД) "Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг/ виконання робіт з демонтажу монтажу та налагодженню обладнання, що працює на газовому паливі". Водночас виходячи зі змісту інформації про технічні характеристики предмету закупівлі (додаток 3 ТД), вбачається, що предметом закупівлі є роботи з реконструкції систем газопостачання, автоматики безпеки та регулювання печей ковальського цеху. Але жодна з цих систем сама по собі не є такою, що ПРАЦЮЄ на газовому паливі, але лише використовується для роботи з газовим/газовикористовуючим обладнанням, та обладнанням що використовується на об'єктах нафтогазової промисловості. Для усунення суперечності в умовах тендерної документації і забезпечення участі в закупівлі учасників з належним досвідом просимо визначити аналогічні договори як: "Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг/ виконання робіт, в складі яких передбачено демонтаж та/або монтаж та/або налагодженню обладнання, що використовується для роботи з газовим/газовикористовуючим обладнанням, та/або обладнанням яке використовується на об'єктах нафтогазової промисловості."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В ковальському відділенні цеху з виготовлення та ремонту нафтового обладнання встановлені печі для термічної обробки, що працюють на газовому паливі, які
використовуються не тільки на об'єктах нафтогазової промисловості.
Згідно вимог п.2 Вимоги до датчиків технологічних параметрів Додатку 3 «Інформація про технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» передбачається:
- для систем керування встановлення стаціонарних пірометрів;
- для дистанційного контролю температури передбачені ручні показуючі пірометри з автономним живленням.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 вересня 2020
UA-2020-08-11-007835-aa7a4c9c09779412687f95cfcd6d6f801
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153100
Місцезнаходження: 36008, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "НВП "Теплоеконаладка"" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 17:09
ПП "Елеваторгазбуд" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 17:06

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей : 1) В підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасником не надано довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням обладнання, техніки та МТБ, що будуть використані для виконання обов’язків по договору; 2) В підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником не надано довідку/лист із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору відповідно до вимог тендерної документації. 1) Вимога пп. 1.1 п.1 розділу 1 додатку №2 до ТД. 2) Вимога пп. 2.1 п.2 розділу 1 додатку №2 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням обладнання, техніки та МТБ, що будуть використані для виконання обов’язків по договору; 2) Надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору (Мінімальні вимоги: - cлюсар - не менше 1-єї особи; - електрогазозварювальник - не менше 1-єї особи; - інженер-нлагоджувальник - не менше 2-х осіб; - інженер-нлагоджувальник КВПіА - не менше 2-х осіб.).

Документи

12 вересня 2020 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 вересня 2020 16:31
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:34
Гарантійні листи.pdf
10 вересня 2020 13:34
Статут.pdf
10 вересня 2020 13:34
Протокол_Вокуєв.pdf
10 вересня 2020 13:34
Наказ _Вокуєв.pdf
10 вересня 2020 13:34
Договор Укрбургаз.pdf
10 вересня 2020 13:34
Договор Кременчуг.pdf
10 вересня 2020 13:34
Відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей : 1) В підтвердження повноважень посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору, учасником не надано лист із зазначенням посадових осіб або представників Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до пропозиції/договору; 2) В підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасником не надано довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням обладнання, техніки та МТБ, що будуть використані для виконання обов’язків по договору; 3) В підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником не надано довідку/лист із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору відповідно до вимог тендерної документації. 4) В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), Учасником не надано скан-копію довідки/листа у довільній формі за підписом керівника Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Вимога пп. 2.1 п.2 розділу 2 додатку №2 до ТД. 2) Вимога пп. 1.1 п.1 розділу 1 додатку №2 до ТД. 3) Вимога пп. 2.1 п.2 розділу 1 додатку №2 до ТД. 4) Вимога пп. 3.1 п.3 розділу 1 додатку №2 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Надати скан-копію листа в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням посадових осіб або представників Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до пропозиції/договору; 2). Надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням обладнання, техніки та МТБ, що будуть використані для виконання обов’язків по договору; 3). Надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору (Мінімальні вимоги: - cлюсар - не менше 1-єї особи; - електрогазозварювальник - не менше 1-єї особи; - інженер-нлагоджувальник - не менше 2-х осіб; - інженер-нлагоджувальник КВПіА - не менше 2-х осіб.); 4). Надати скан-копію довідки/листа у довільній формі за підписом керівника Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). (*Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг/ виконання робіт з демонтажу монтажу та налагодженню обладнання, що працює на газовому паливі.) Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо)

Документи

12 вересня 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 вересня 2020 12:19
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:57
Інформація про фахівців.pdf
24 вересня 2020 10:57
Технічне завдання.pdf
24 вересня 2020 10:57
Довідка про МТБ.pdf
24 вересня 2020 10:57
Інформація про договори.pdf
24 вересня 2020 10:57
Гарантія.pdf
10 вересня 2020 22:03
Електронний підпис
10 вересня 2020 21:50
нибулон газ.pdf
10 вересня 2020 21:50
ЛДАРЗ.pdf
10 вересня 2020 21:50
Жашков.pdf
10 вересня 2020 21:50
Глобино автоматика.pdf
10 вересня 2020 21:50
Дозвіл.pdf
10 вересня 2020 21:50
Ліцензія.pdf
10 вересня 2020 21:50
СТАТУТ-сжатый.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "Теплоеконаладка""

ПП "Елеваторгазбуд"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій