Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. Проста у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 383 805,00 UAH
UA-2020-08-11-007793-a deb749b77b94462c818d4c77c7fe5886
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:25
Очікувана вартість: 6 383 805,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 919,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. Проста у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Проста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі, буде присуджено 20 балів: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим від 70 відсотків (70%) очікуваної вартості закупівлі, отримають: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
Якість: 10%
підтвердження кваліфікації та працевлаштува праці не менше ніж 1 працівника по кожній із наступних посад/професій: головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці, інженера-кошторисника,майстра,геодизиста: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
20 серпня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 16:57
Додаток_3_(проект_договору).doc
20 серпня 2020 16:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 серпня 2020 16:56
Тендерна документація Проста.doc
11 серпня 2020 16:46
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
11 серпня 2020 16:46
Додаток 2 Технічне завдання проста.doc
20 серпня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 16:57
Додаток_3_(проект_договору).doc
11 серпня 2020 16:46
Додаток_3_(проект_договору).doc
20 серпня 2020 16:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 серпня 2020 16:56
Тендерна документація Проста.doc
11 серпня 2020 16:46
Тендерна документація Проста.doc
11 серпня 2020 16:46
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
11 серпня 2020 16:46
Додаток 2 Технічне завдання проста.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 6 378 642,78
UAH з ПДВ
6 378 642,78
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 465 049.95 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Алов-Буд" 6 250 398,00
UAH з ПДВ
6 250 398,00
UAH з ПДВ
1 6 250 398 Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:59
104_st17.pdf
14 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:53
1 дф 2 кв.pdf
14 вересня 2020 14:52
1 дф 2 кв.pdf
14 вересня 2020 14:49
104_bankrutstvo.pdf
14 вересня 2020 14:49
Ільхамі Туфан Ібас.zip
14 вересня 2020 14:49
ОНУР.zip
14 вересня 2020 14:49
104_mvs v.pdf
14 вересня 2020 14:49
Їлдиз Бірол.zip
14 вересня 2020 14:49
104_dpi.rar
27 серпня 2020 18:10
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:10
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:08
104_rozrahunky.pdf
27 серпня 2020 18:08
Якість_аналогія.pdf
27 серпня 2020 18:08
iso.pdf
27 серпня 2020 18:08
Якість_працівники.pdf
27 серпня 2020 18:08
104_ст16.pdf
27 серпня 2020 18:08
статут.pdf
27 серпня 2020 18:08
1-дф.pdf
27 серпня 2020 18:08
Nakazy_210720.pdf
27 серпня 2020 18:08
фінансові документи.rar
27 серпня 2020 18:08
штатний розпис.pdf
27 серпня 2020 18:08
20619 ОНУР К.І. p7s.zip
27 серпня 2020 18:08
Виписка 30 000,00 грн.pdf
27 серпня 2020 18:08
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
27 серпня 2020 18:08
104_повноваження.pdf
27 серпня 2020 18:08
ПДВ.pdf
27 серпня 2020 18:08
Розрахунок ЗП 2020.pdf
27 серпня 2020 18:08
банківські довідки.pdf
27 серпня 2020 18:08
витяг 4.08.pdf
27 серпня 2020 18:08
vidomosti.pdf
27 серпня 2020 18:08
відомості.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 21:04
Електронний підпис
27 серпня 2020 21:04
ТК.rar
27 серпня 2020 21:04
НАКАЗИ.rar
27 серпня 2020 21:04
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
27 серпня 2020 21:04
ЦПУ.rar
27 серпня 2020 21:04
Довідки,листи.rar
27 серпня 2020 21:04
ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
27 серпня 2020 21:04
Довідка БАНК СІЧ 04.08.2020.pdf
27 серпня 2020 21:03
Dovirenist Davidchuk.zip
27 серпня 2020 21:03
Bankivska Licenzia.zip
27 серпня 2020 21:03
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
27 серпня 2020 21:03
Dovidka pro nazvu.zip
27 серпня 2020 21:03
Дов_дка_5.ZIP
27 серпня 2020 21:03
203379_131_5_195_000.ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Алов-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 6 378 642,78
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 17:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
6 378 642,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 10:29
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2022 19:35
ДД3.pdf зміни до договору
15 березня 2022 19:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 00:36
Проста.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 00:35
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 18:31
дод.уг.1 Проста (дорога).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 18:22
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:21
кап.рем.дор.по вул.Проста.pdf укладений
21 вересня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «21.09.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «21.09.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «21.09.2020 – 2021 - 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 091 299,11
UAH (в тому числі ПДВ 681 883,18 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою Сторін