Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу системи оповіщення людей про пожежу спального корпусу Вовковинецької гімназії Хмельницької обласної ради, послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації спорткомплексу Вовковинецької гімназії Хмельницької обласної ради
Очікувана вартість
279 300,00 UAH
UA-2020-08-11-007711-a 47a41929438a4d9189fb0a0f3db04fcc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідур Алла Вікторівна

+380385630336 vovkovinci@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОВКОВИНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21349617
Вебсайт: http://vovkovyntsi.klasna.com
Місцезнаходження: 32223, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Вовковинці Деражнянського району, вулиця Макаренка, будинок 2
Контактна особа: Дідур Алла Вікторівна
+380385630336
vovkovinci@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:38
Очікувана вартість: 279 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 397,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами; код послуги, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи оповіщення людей про пожежу спального корпусу Вовковинецької гімназії Хмельницької обласної ради (45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32223, Україна, Хмельницька область, Деражнянський район, смт. Вовковинці, вул. Макаренка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
1 послуга
Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації спорткомплексу Вовковинецької гімназії Хмельницької обласної ради (45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32223, Україна, Хмельницька область, Деражнянський район, смт. Вовковинці, вул. Макаренка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Наданих послуг здійснюється Замовником в межах ціни Договору у термін не пізніше 10 банківських днів з дати підписання Сторонами «Акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:42
Додаток 5.doc
11 серпня 2020 16:42
Додаток 4.doc
11 серпня 2020 16:42
Додаток 3.doc
11 серпня 2020 16:42
Додаток 2.doc
11 серпня 2020 16:42
Додаток 1.doc
11 серпня 2020 16:42
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

головний бухгалтер
Дата подання: 14 серпня 2020 17:05
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:39
Доброго дня! Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога, що довідки про повинні бути за підписом уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера. Просимо виключити дискримінацйну вимогу щодо гпідпису довідок бухгалтером або головним бухгалтером, оскільки на підприємстві директор може виконувати обов'язки бухгалтера. Тому ми не зобов'язані мати ні бухгалтера, ні головного бухгалтера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 3.5.2.частини 5 Розділу ІІІ ТД Учасник надає у складі пропозиції Інформаційних довідок про наявність кваліфікованих працівників та обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за підписом уповноваженої особи та головного бухгалтера/бухгалтера.
Вимогами п.п. 3.5.12 Розділу ІІІ ТД передбачено, що В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Тобто у Вас є можливість надати довідку про неможливість надання підписаних довідок головним бухгалтером/бухгалтером.
Крім того можете надати лист-пояснення з посиланням на нормативні акти, щодо можливості виконання обов’язків бухгалтера Директором підприємства.
Тому, вносити будь-які зміни до тендерної документації необхідності в Замовника не має.
5 група електробезпеки
Дата подання: 14 серпня 2020 17:10
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:39
Доброго дня! Шановний Замовнику, у ТД наявна наступна вимога: учасник повинен мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають посвідчення працівника про наявність групи допуску з електробезпеки п’ятої групи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. На підтвердження необхідно надати копії свідоцтв (посвідченнь тощо),що є дійсними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки п’яту групу з електробезпеки отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання. Тобто п'яту групу надають посадовим особам. Четверта потрібна працівникам, які керують роботами у електричних установках напругою більше 1000 вольт, а також ті, хто виконують спеціальні види завдань. Тобто, для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі необхідна 4 група. Просимо відкоригувати чи видалити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! За розглядом Вашого питання повідомляємо наступне, П’яту групу з електробезпеки отримує той хто організовує роботу, так як зазначено Вами, також п’ята група з електробезпеки свідчить про високий рівень професійної підготовки і достатній досвід роботи в електроенергетиці працівника (працівників) потенційних Учасників торгів.
Так, як Замовник зацікавлений в надані якісних послуг з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей, та подальшій експлуатації обладнання та здійснені інструктажу працівників організації, ним встановлена вимога щодо наявності працівників (працівника) п’ятої групи з електробезпеки.
Крім того додатково повідомляємо, що одним із основних принципів здійснення публічних закупівель, є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Так , як Замовник є бюджетною організацію він зацікавлений в максимальній економії, ефективності та пропорційності здійснення закупівлі Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації , виключення з вимог тендерної документації працівника п’ятої групи з електробезпеки, може призвести до додаткових витрат Замовника.
дискримінація за допомогою відгуків
Дата подання: 14 серпня 2020 17:11
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:47
Шановний Учаснику, у ТД наявна наступна вимога: у листах – відгуках повинна міститися інформація про номер договору, інформація про якість робіт, своєчасність та відповідність держаним стандартам. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку не зобов'язаний надавати інформацію про відповідність державним стандартам оскільки, по-перше, у законодавстві немає такого критерію належного виконання зобов'язань, як відповідність державним стандартм, по-друге, електромонтажні роботи проводяться відповідно до проекту, який проходить експертизу. Це означає, що після виконання робіт згідно проекту, при підписанні актів виконаних робіт Замовник вже погоджується з тим, що роботи відповідають державним стандартам. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. Просимо видалити дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 3.5.2. Розділу ІІІ ТД та для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), від учасників закупівлі вимагається надання Довідки в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів, найменування організацій (замовника) з адресою та контактним телефонами, найменування наданих послуг, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2018-2020 роках, разом із копіями 2-х договорів без додатків та оригіналами листів - відгуків до договорів наданих у складі пропозиції від замовників про належне виконання учасником даних договорів. У листах – відгуках повинна міститися інформація про номер договору, інформація про якість робіт, своєчасність та відповідність державним стандартам, повідомляємо Вас, що дана вимога встановлена з метою підтвердження якісного виконання робіт по раніше укладених договорах. Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення в тендерній документації саме такого підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2" 264 877,87
UAH з ПДВ
264 877,87
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКАНТИСЕПТИК" 274 000,00
UAH з ПДВ
274 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2020 00:25
Електронний підпис
12 вересня 2020 00:13
Електронний підпис
12 вересня 2020 00:12
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:09
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:13
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:09
Лист-згода санкції.pdf
27 серпня 2020 11:09
Довідка Дговірна ціна.pdf
27 серпня 2020 11:09
Договірна ціна.pdf
27 серпня 2020 11:09
Витяг платника ЕП.pdf
27 серпня 2020 11:09
Витяг.pdf
27 серпня 2020 11:09
Виписка.pdf
27 серпня 2020 11:09
Диплом Дерус Д.Л. 4.jpg
27 серпня 2020 11:09
Диплом Дерус Д.Л. 3.jpg
27 серпня 2020 11:09
Диплом Дерус Д.Л. 2.jpg
27 серпня 2020 11:09
Диплом Дерус Д.Л. 1.jpg
27 серпня 2020 11:09
Дзюбецький Д.В. - 2 стор..png
27 серпня 2020 11:09
Дзюбецький Д.В. - 1 стор..png
27 серпня 2020 11:09
Довіреність.pdf
27 серпня 2020 11:09
Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 11:09
Ліцензійний реєстр.pdf
27 серпня 2020 11:09
Лист з кодом доступу.docx
27 серпня 2020 11:09
Гарантійний лист ст.17.pdf
27 серпня 2020 11:09
Сертифікат ППКП, МРЛ.pdf
27 серпня 2020 11:09
Сертифікат БЖ -1230.pdf
27 серпня 2020 11:09
Сертифікат - СПД 3.2.pdf
27 серпня 2020 11:09
Сертифікат - Веллез.pdf
27 серпня 2020 11:09
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:48
Статут ст7.PDF
27 серпня 2020 11:48
Статут ст6.PDF
27 серпня 2020 11:48
Статут ст5.PDF
27 серпня 2020 11:48
Статут ст4.PDF
27 серпня 2020 11:48
Статут ст3.PDF
27 серпня 2020 11:48
Статут ст2.PDF
27 серпня 2020 11:48
Статут ст1.PDF
27 серпня 2020 11:48
Свідоцтво.PDF
27 серпня 2020 11:48
паспорт ст.4.PDF
27 серпня 2020 11:48
паспорт ст.3.PDF
27 серпня 2020 11:48
паспорт ст.2.PDF
27 серпня 2020 11:48
паспорт ст.1.PDF
27 серпня 2020 11:48
Наказ про Ліцензію ст2.PDF
27 серпня 2020 11:48
Наказ про Ліцензію ст1.PDF
27 серпня 2020 11:48
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
27 серпня 2020 11:48
додаток до Статуту ст3.PDF
27 серпня 2020 11:48
додаток до Статуту ст2.PDF
27 серпня 2020 11:48
додаток до Статуту ст1.PDF
27 серпня 2020 11:48
Довідка з ЄДРПОУ ст.2.PDF
27 серпня 2020 11:48
Довідка з ЄДРПОУ ст.1.PDF
27 серпня 2020 11:48
Тех завд. ст3.PDF
27 серпня 2020 11:48
Тех завд. ст2.PDF
27 серпня 2020 11:48
Тех завд. ст1.PDF
27 серпня 2020 11:48
Додаток 5.PDF
27 серпня 2020 11:48
Додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКАНТИСЕПТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"
#42318246
Переможець 264 877,87
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"
#42318246
264 877,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 15:21
Договір укладений
16 вересня 2020 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 264 877,87
UAH