Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Улаштування системи протипожежного захисту (автоматична пожежна сигналiзацiя) в будiвлi Донецького дошкiльного навчального закладу (ясла-садок) № 1 Донецької селищної ради Балаклiйського району Харкiвської областi за адресою: № 9 А по вул. Центральна смт Донець Балаклiйського району Харкiвської областi (реконструкцiя)
Очікувана вартість
870 364,00 UAH
UA-2020-08-11-007697-a 83e319e8ecc74cc19f3b713d5eb58362
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пензіна Оксана Іванівна

+380506062708 kindersad1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецький ДНЗ (ясла-садок) №1 Донецької селищної ради Балаклійського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 31636200
Місцезнаходження: 64250, Україна , Харківська обл., cмт Донець, вул.Центральна 9 а
Контактна особа: Пензіна Оксана Іванівна
+380506062708
kindersad1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 870 364,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 407,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Улаштування системи протипожежного захисту (автоматична пожежна сигналiзацiя) в будiвлi Донецького дошкiльного навчального закладу (ясла-садок) № 1 Донецької селищної ради Балаклiйського району Харкiвської областi за адресою: № 9 А по вул. Центральна смт Донець Балаклiйського району Харкiвської областi (реконструкцiя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська область, Донець Балаклійського р-ну, Вул. Центральна 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:41
проект Договору.pdf
11 серпня 2020 16:41
обсяг робіт.pdf
11 серпня 2020 16:41
критерії.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Некоректна вимога
Дата подання: 13 серпня 2020 16:14
Дата відповіді: 14 серпня 2020 18:32
Встановлена Вами вимога до учасників про надання Ліцензії ДСНС України на об'єктах з високим, середнім - є некоректною та ґрунтується на законодавстві, яке втратило чинність. Просимо звернути Вашу увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Просимо внести зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до п.29 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Ч.3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно п.13 ч.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягає господарська діяльність із надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. У відповідності до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, ліцензуванню підлягають, в тому числі послуги із технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Переліком органів ліцензування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 р. № 609, ДСНС визначено органом ліцензування у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.Таким чином, при включенні до переліку документації умови щодо наявності у учасника відповідної ліцензії, Замовником було дотримано вимоги чинного законодавства. Відсутність у учасника такої ліцензії є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 серпня 2020 16:19
Дата відповіді: 14 серпня 2020 18:40
У Вашій тендерній документації міститься вимога щодо кількості електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації– не менше 4 осіб та налагоджувальників КВПіА - не менше 2 осіб Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо від Замовника прибрати зазначену дискримінаційну вимогу. У випадку ігнорування нашої вимоги, для захисту наших законних прав та інтересів будемо змушені звертатися до відповідних правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами п.14 та п.15 «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», що затверджені Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 р. замовник має право виставляти вимоги учаснику згідно відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і визначати кількість робітників для швидкого і якісного виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Явір-2000" 457 261,48
UAH з ПДВ
457 261,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:24
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:22
12.1.5. Дудник Св-во+ТК.pdf
19 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:40
8. МТБ.pdf
19 серпня 2020 14:40
7.3. Дог+Відгук НП.7z
19 серпня 2020 14:40
7.2. Дог+Відгук МЗМВ.7z
19 серпня 2020 14:40
6. Довідка Досвід.pdf
19 серпня 2020 14:40
3. ISO ЯВІР-2000.pdf
19 серпня 2020 14:40
2. Стр лицензия ЯВИР-2000.pdf
19 серпня 2020 14:40
18. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 серпня 2020 14:40
17. Кошторис 123_ДЦ_ДЦ_3.pdf
19 серпня 2020 14:40
13. ПБ посвідчення.pdf
19 серпня 2020 14:40
11. Таблиця Кадри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Явір-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Явір-2000"
#31175036
Переможець 457 261,48
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:49

Документи

25 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Явір-2000"
#31175036
457 261,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:43
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 12:50
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 12:27
допугода1.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 08:38
договір укладений
10 вересня 2020 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт у розмірі 100%
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшена вартість будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 443 289,78
UAH (в тому числі ПДВ 73 881,63 UAH)