Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво світлофорного об'єкта по Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ") у м.Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Очікувана вартість
2 023 411,00 UAH
UA-2020-08-11-007631-a cf6ffae9fbd742deb4f9ade9b3a9ec08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171886 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171886
tend2016@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 14:01
Очікувана вартість: 2 023 411,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 117,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво світлофорного об'єкта по Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ") у м.Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пор Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2020  —  15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:37
Додаток_4.docx
11 серпня 2020 16:37
Додаток_7.docx
11 серпня 2020 16:37
Додаток_8.docx
11 серпня 2020 16:37
Титул.pdf
11 серпня 2020 16:37
ТД.docx
11 серпня 2020 16:37
Оголошення.pdf
11 серпня 2020 16:37
Додаток_12.docx
11 серпня 2020 16:37
Додаток_11.docx
11 серпня 2020 16:37
Додаток_10.docx
11 серпня 2020 16:37
Додаток_9.docx
11 серпня 2020 16:37
Додаток_6.docx
11 серпня 2020 16:37
Додаток_5 ст.17.docx
11 серпня 2020 16:37
Додаток_3.docx
11 серпня 2020 16:36
Додаток_2.docx
11 серпня 2020 16:36
Додаток_1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000027 ● 88f21fd6c06143c99dadace78aea7aa8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

09.10.2020 № 208

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.10.2020 №208

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

6) UA-2020-08-11-007631-a, Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-05 10:05:21

Заперечення на висновок

З вказаним порушенням Департамент не погоджується та вважає даний висновок Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області необґрунтованим з наступних підстав.
Згідно з ч. 1 та 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності фінансової спроможності учасника, викладений у Додатку 4 тендерної документації Департаменту.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Отже, статтею 16 Закону визначено вичерпний перелік документів, які Замовник не має права вимагати від учасника та відсутня пряма заборона вимагати від учасника інформацію, яка деталізує та розкриває фінансову звітність. Крім того, в п.4 ст. 16 Закону не зазначено, що фінансова платоспроможність, підтверджується лише або виключно фінансовою звітністю.
Департаментом вказана вимога Закону не порушена, оскільки в тендерній документації не вимагалось надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Поряд з цим, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (абз. 1).
Так, у пункті 4 Додатку 4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності учасника Департаментом було зазначено вимогу надати наступні документи:
- фінансовий звіт на останню звітну дату у складі Балансу (звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід);
- довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована(-і) довідка(-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Фінансовий звіт на останню звітну дату у складі Балансу (звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) входять до складу фінансової звітності згідно Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Мінфіну України від 07.02.2013 №73 (далі – Національне положення).
Відповідно до п. 3 Національного положення терміни, що використовуються в національних положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку, мають такі значення, зокрема:
баланс (звіт про фінансовий стан) – звіт про фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов’язання і власний капітал;
зобов’язання – заборгованість підприємства, яка виникла внаслідок минулих подій і погашення якої в майбутньому, як очікується, призведе до зменшення ресурсів підприємства, що втілюють у собі економічні вигоди.
Національним положенням затверджена форма Балансу (звіту про фінансовий стан), яка містить рядок «Короткострокові кредити банків». Показник цього рядка не дає повної інформації щодо стану заборгованості (поточна або прострочена).
Наголошуємо, що Департамент є розпорядником бюджетних коштів, тому при визначенні переможця процедури закупівлі особлива увага приділяється вивченню майбутнього контрагента, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупки, чи не накладено на банківські рахунки арешт. На етапі вивчення потенційного контрагенту Департамент вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
З метою встановлення достовірної фінансової платоспроможності учасника, у зв’язку з тим, що показники фінансової звітності не надають повної інформації щодо платоспроможності учасника, у тендерній документації Департаменту на законних підставах була затребувана довідка з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
На підставі вищевикладеного, враховуючи те, що Департаментом жодним чином не порушено вимоги ч. 3 ст. 22 Закону, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону,
ПРОСИМО:
1. Розглянути заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-11-007631-a та повідомити про результат Департамент.
2. Скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 02.11.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-11-007631-a в частині порушення Департаментом вимог ч. 3 ст. 22 Закону.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 13 листопада 2020

Документи:

26 листопада 2020 14:44
Ухвала про відкриття провадження.pdf
13 листопада 2020 13:51
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРТЕХ-СТРОЙ" 2 003 218,00
UAH з ПДВ
2 003 218,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНОЛ ПРОМ" 2 023 400,00
UAH з ПДВ
2 023 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 13:53
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:37
Тендерна пропозиція
15 вересня 2020 13:36
Довідка з податкової
10 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:56
Довідка МВС
04 вересня 2020 14:37
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:31
Рішення 11
04 вересня 2020 14:29
додаткова угода
27 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:01
реєстр.pdf
27 серпня 2020 16:01
проект договору.pdf
27 серпня 2020 16:01
опис до статуту.rar
27 серпня 2020 16:01
лист відгук.rar
27 серпня 2020 16:01
кульки.rar
27 серпня 2020 16:00
фінансова звітність.rar
27 серпня 2020 16:00
техніка.rar
27 серпня 2020 16:00
техніка 2.rar
27 серпня 2020 16:00
тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 16:00
статут.rar
27 серпня 2020 16:00
ст 17.pdf
27 серпня 2020 16:00
Розрахунки5.pdf
27 серпня 2020 16:00
Календарний графік.pdf
27 серпня 2020 16:00
Розрахунки4.pdf
27 серпня 2020 16:00
Розрахунки3.pdf
27 серпня 2020 16:00
Розрахунки2.pdf
27 серпня 2020 16:00
Розрахунки1.pdf
27 серпня 2020 16:00
Додаток 12.pdf
27 серпня 2020 16:00
Додаток 11.pdf
27 серпня 2020 16:00
Додаток 10.pdf
27 серпня 2020 16:00
Додаток 9.pdf
27 серпня 2020 16:00
Додаток 6.pdf
27 серпня 2020 16:00
договір на утилізацію.rar
27 серпня 2020 16:00
Довідки з банку.rar
27 серпня 2020 15:59
відомості з ЄДРПОУ.rar
27 серпня 2020 15:59
виписка з реєстру.rar
27 серпня 2020 15:59
банківська гарантія.zip
27 серпня 2020 15:59
автокран.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРТЕХ-СТРОЙ"

ТОВ "ЛЕНОЛ ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРТЕХ-СТРОЙ"
#40662744
Переможець 2 003 218,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 11:47

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: • Не надано документів на підтвердження наявності обладнання: Компресор пересувній – не менше 2 одиниць. • Не надано всіх документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • Згідно частини 1 Додатку 4. • Згідно пункту 3 Додатку 1. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Надати документи для підтвердження наявності обладнання: Компресор пересувній – не менше 2 одиниць завірена копія технічного паспорта/інвентарна картка/балансова довідка та документально підтвердити проходження повірки цього інструмента, якщо ця повірка передбачена законодавством України. Якщо інструменти орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) з переліком інструментів. Надати Рішення учасника №11 від 22.05.2019 року, яке підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРТЕХ-СТРОЙ"
#40662744
2 003 218,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:48
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 14:26
Додаток 1 до Договору №136.20 від 18.09.2020.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 14:21
Додаток 2 до Договору 136.20 від 18.09.2020 ч.1.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 14:21
Додаток 2 до Договору №136.20 від 18.09.2020 ч.2.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 14:21
ДУ №13 до Договору №136.20 від 18.09.2020.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 16:57
Додаткова угода 12 до Договору 136_20 від 18.09.2020.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 16:56
Додаток № 3 до Додаткової угоди №12 до Договору № 136_20.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 16:56
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 11:12
Додаткова угода 11 до договору 136.20.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 11:10
Додаток 3 графік до ДУ 11.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 13:06
Додаткова угода 10 до договору 136.20.pdf зміни до договору
09 липня 2021 13:05
Додаток 3 графік ДУ10.pdf зміни до договору
09 липня 2021 13:05
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 19:21
Додаткова угода 9 до договору 136.20.pdf зміни до договору
15 червня 2021 19:20
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 13:31
Додаткова угода 8 до договору 136.20.pdf зміни до договору
31 травня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:35
Додаткова угода 7 до договору 136.20.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:30
Додаток 3 графік ДУ6.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:27
Додаткова угода 6 до договору 136.20.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 16:38
Додаткова угода 5 до договору 136.20.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 09:24
Додаткова угода 4 до доовору 136.20.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 09:23
Додаток 4 план фінансування ДУ4.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 14:21
Додаткова угода 3 до доовору 136.20.pdf зміни до договору
25 січня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:54
Додаткова угода 2 до доовору 136.20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 16:11
Додаток 3 графік ДУ1.pdf укладений
21 вересня 2020 16:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 10:02
додаток 3 графік 139.20.pdf укладений
18 вересня 2020 10:00
розрахунки частина 2 139.20.pdf укладений
18 вересня 2020 10:00
розрахунки частина 1 139.20.pdf укладений
18 вересня 2020 10:00
розрахунки 136.20.pdf укладений
18 вересня 2020 10:00
додаток 2 локальний кошторис 136.20.pdf укладений
18 вересня 2020 10:00
додаток 1 договірна ціна 136.20.pdf укладений
18 вересня 2020 10:00
договір 136.20.pdf укладений
18 вересня 2020 10:00

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 квітня 2021 14:35
600 965,40 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA148201720355359600000705712
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений
21 липня 2021 17:48
262 596,60 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA343130090000026003001022526
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений
19 листопада 2021 11:27
130 477,00 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA343130090000026003001022526
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений
19 листопада 2021 11:27
213 245,00 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA343130090000026003001022526
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений
19 листопада 2021 11:27
454 265,00 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA343130090000026003001022526
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений
26 листопада 2021 16:33
10 708,00 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA343130090000026003001022526
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений
26 листопада 2021 16:33
2 015,00 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA343130090000026003001022526
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений
26 листопада 2021 16:33
30 493,00 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA343130090000026003001022526
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений
26 листопада 2021 16:33
82 776,00 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA343130090000026003001022526
ТОВ "Укртех-Строй"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг фінансування 2020-2021.
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповненням договору Додатком 4 (План фінансування будівництва)
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору №136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до договору №136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до договору 136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку авансу
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до договору №136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку авансу.
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до договору №136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку авансу.
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 до договору № 136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 10 до договору № 136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11 до договору № 136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 12 до договору 136/20 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 136/20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 13 до Договору № 136/20 від 18.09.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 787 541,00
UAH