Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію адмінбудинку)
Security services (Response to alarm at office building)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-08-11-007272-a 2248eca84509406bb15688f1ab616cb3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Канівець Світлана Георгіївна

380442986926 KANIVETS-SG@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Канівець Світлана Георгіївна
380442986926
KANIVETS-SG@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Kanivets Svitlana
380442986926
KANIVETS-SG@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 15:44
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 11 серпня 2020 16:18
Enquiries until: 08 вересня 2020 17:00
Complaints submission until: до 14 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 40 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 400 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-04-000891-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реагування на тривожну сигналізацію адмінбудинку». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-04-000891-b, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Реагування на тривожну сигналізацію адмінбудинку (79711000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Response to alarm at office building (79711000-1)
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 грудня 2020 по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги проводиться щомісячно згідно рахунку протягом 15 днів після підписання Сторонами акту про надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Дата подання: 02 вересня 2020 12:54
Дата відповіді: 04 вересня 2020 12:08
Доброго дня! Управління поліції охорони в м. Києві (далі – УПО) є правоохоронною структурою, що діє на підставі Закону України «Про Національну поліцію», інших законодавчих актів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, МВС України, організаційно-розпорядчих актів Національної поліції та Департаменту поліції охорони (далі – ДПО), має статус органу державної влади. Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. УПО діє на засадах самофінансування, за рахунок коштів, одержаних за договорами на надання послуг охорони юридичним та фізичним особам. Наказом ДПО від 26.11.2015 № 16 затверджено примірні форми договорів на надання послуг охорони, що є обов’язковими для використання в роботі органами поліції охорони при здійсненні діяльності по охороні майна юридичних та фізичних осіб. Відповідно до примірних форм обов’язковою умовою є встановлення обмеження матеріальної відповідальності за виконання договірних зобов’язань з охорони майна як фізичною так і технічною охороною. Згідно із вимогами Порядку укладення, внесення змін і розірвання договорів, затвердженого наказом ДПО від 31.12.2015 № 47, використання примірних форм є обов’язковим. З огляду на зазначене, УПО просить розглянути можливість щодо внесення змін до проекту договору про закупівлю послуг. Проект договору додається. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції охорони м. Київ ____.______________.2020 р. ____________________________________, назване в подальшому Виконавець, в особі _____________________________________, ________________________, що діє на підставі _____________________________, з однієї сторони, та _______________________________, назване в подальшому Замовник, в особі _____________________________________, ________________________, що діє на підставі ______________________________, з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір (далі – Договір) про наступне: ТЕРМІНИ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ У ЦЬОМУ ДОГОВОРІ: СИГНАЛІЗАЦІЯ: - СИСТЕМА ТРИВОЖНОЇ (ОХОРОННОЇ І ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ) СИГНАЛІЗАЦІЇ – система, яка призначена для функціонування в конкретних умовах та виготовлена за спеціальним замовленням (визначеним замовником та погодженим з Виконавцем). - РУЧНА СИСТЕМА ТРИВОЖНОЇ (ОХОРОННОЇ І ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ) СИГНАЛІЗАЦІЇ – система, режим тривоги якої задають або вмикають ручним або іншим неавтоматичним способом (наприклад, ножним). СПОСТЕРЕЖЕННЯ – комплекс організаційно-технічних заходів, що здійснюються Виконавцем у визначений Договором період часу за допомогою апаратури пунктів централізованого спостереження (далі - ПЦС) з метою отримання по каналам зв’язку сповіщень про спрацювання сигналізації. СПРАЦЮВАННЯ СИГНАЛІЗАЦІЇ – сповіщення про перехід сигналізації з режиму “СПОСТЕРЕЖЕННЯ” у режим “ТРИВОГА”. ХИБНЕ СПРАЦЮВАННЯ – ненавмисне, випадкове натискання кнопки ручної тривожної сигналізації, або таке, що викликане порушенням порядку користування засобами сигналізації Замовником, чи його відповідальними особами. НАРЯД РЕАГУВАННЯ (далі – НР) – персонал Охорони озброєний бойовою вогнепальною зброєю, оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони, який безпосередньо здійснює охорону Цінностей, що перебувають в обігу та/або розпорядженні Замовника охоронних послуг. РЕАГУВАННЯ НР – виїзд НР на об’єкти Замовника з метою з’ясування причин надходження з них сигналу “Тривога” та, при необхідності, протидії злочинним посяганням на майно, персонал та клієнтів банківської установи. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, а саме, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, що можуть привести до виходу її з ладу, а також ліквідації несправностей, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації і не потребують заміни складових частин сигналізації або їх конструктивних елементів. ОБ’ЄКТ – приміщення вказане у Дислокації (додаток 1 до Договору), що відокремлене від решти приміщень архітектурно - будівельними конструкціями (капітальними або некапітальними стінами), обладнане системою ручної тривожної сигналізації з підключенням на окремі вічка (коди) систем централізованого спостереження 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. За цим Договором Виконавець здійснює в інтересах Замовника: 1.1.1. Спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації, що встановлена на об’єктах Замовника, перелік та адреси яких зазначені у Дислокації (додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору; 1.1.2. У разі надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації забезпечує реагування НР для встановлення причин його надходження, а в разі необхідності – припинення правопорушення або злочину на об’єкті. 1.2. Періодом спостереження сигналізації на об’єкті вважається час з моменту прийняття Виконавцем сигналізації, встановленої на Об’єкті, під спостереження до зняття її з-під спостереження Замовником у відповідності до Інструкції з користування сигналізацією (далі - Інструкція) (додаток 4 до Договору). 1.3. За цим Договором Виконавець не приймає майно Замовника на зберігання і не вступає у володіння ним. 2. ЦІНА ПОСЛУГ ТА УМОВИ РОЗРАХУНКІВ 2.1. Ціна однієї години спостереження, технічного обслуговування однієї умовної установки сигналізації за цим договором визначається на підставі розрахунку нарахованих валових витрат, пов’язаних з цією діяльністю та узгоджується Протоколом узгодження ціни (додаток 3 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору. В разі збільшення видатків Виконавця, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охоронних послуг, у тому числі зміни норм законодавства, які безпосередньо впливають на вартість послуг, що надаються Виконавцем за цим Договором, останній має право змінити їх вартість, про що письмово повідомляє Замовника. У разі якщо Замовник протягом 30-ти днів з дня отримання такого повідомлення не укладе із Виконавцем додаткової угоди про зміну вартості послуг, останній має право достроково в односторонньому порядку розірвати даний Договір. До офіційної відмови Замовника укласти вказану угоду, що дає право Виконавцю розірвати цей Договір в односторонньому порядку, прирівнюється і ненадання письмової відповіді на відповідне письмове звернення Виконавця протягом 5 днів від дати його одержання. 2.2. Оплата охоронних послуг здійснюється Замовником на умовах попередньої оплати, шляхом перерахування плати встановленої пунктом 2.1. цього Договору на рахунок Виконавця до 20 числа поточного місяця за послуги, які будуть надані в наступному місяці. 2.3. Перший платіж за цим Договором Замовник здійснює в продовж двох банківських днів після отримання платіжного доручення. Усі наступні платежі Замовник здійснює відповідно до п. 2.2. Договору. 2.4. До закінчення поточного місяця Виконавець надає Замовнику два примірники Акта приймання наданих послуг, який останній зобов’язаний протягом п’яти перших робочих днів наступного місяця підписати і один примірник підписаного Акта повернути Виконавцю. У випадку наявності у Замовника заперечень щодо обсягу послуг, наданих Виконавцем у звітному місяці, Замовник зобов’язаний в той же строк у письмовій формі, надати Виконавцю свої обґрунтовані заперечення. 2.5. За умови неповернення Замовником підписаного Акта приймання наданих послуг чи ненадання обґрунтованих заперечень щодо обсягу послуг, наданих Виконавцем у звітному місяці, в строк, визначений п.2.4 даного Договору, вважається, що послуги у такому місяці надані Виконавцем в повному обсязі і прийняті Замовником без зауважень. 2.6. Оплата за надання послуг згідно з цим Договором здійснюється у національній валюті України. 2.7. У випадку ненадходження оплати у встановлений п.2.2 цього Договору строк Виконавець має право припинити надання послуг охорони за договором з першого числа наступного (наступного за місяцем оплата за який не проведена або проведена не в повному обсязі) місяця автоматично (без письмового повідомлення Замовника) до повного погашення заборгованості. У випадку непогашення заборгованості Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку. 3. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 3.1. Обов’язки Виконавця: 3.1.1. Здійснювати спостереження за станом сигналізації, встановленої на Об’єкті у визначений Договором період; 3.1.2. У разі надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації негайно направити на Об’єкт НР для встановлення причин її спрацювання; 3.1.3. Один раз на місяць за потреби або за заявкою Замовника здійснювати технічне обслуговування сигналізації, встановленої на об’єктах Замовника; 3.1.4. Ліквідовувати несправності сигналізації, які можуть бути усунуті безпосередньо за місцем їх знаходження, у технічно можливий термін після отримання заявки від Замовника письмової або по телефону; 3.1.5. Визначити відповідальну особу для взаємовідносин з Замовником з питань надання послуг: _________________________________, тел..: _______________. 3.2. Обов’язки Замовника: 3.2.1. Суворо дотримуватись : - правил користування сигналізацією, які викладені в Інструкції про порядок та правила користування сигналізацією (додаток 4 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору; - умов та порядку здачі під спостереження та зняття з-під спостереження Об’єкта, що визначаються Інструкцією про користування сигналізацією (додаток 4 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору. 3.2.2. Визначити зі складу працівників Замовника осіб, які уповноважені на здавання сигналізації під спостереження та її зняття з-під спостереження (далі – уповноважена особа), а також письмово повідомити Виконавця про персональний склад цих осіб, а саме: прізвище, ім’я по батькові, домашню адресу та телефон. У випадку змін у складі зазначених осіб у найкоротшій термін письмово повідомляти про це Виконавця. 3.2.3. Здавати сигналізацію під спостереження, а також знімати її з-під спостереження згідно з Інструкцією про порядок приймання під спостереження (зняття з-під спостереження) сигналізації, що встановлена на об`єкті. 3.2.4. Надавати Виконавцю схему розстановки постів фізичної охорони (відомчої охорони або охоронних підприємств) і у подальшому, у найкоротший термін, письмово інформувати Виконавця про відповідні зміни. 3.2.5. Не доручати користування сигналізацією співробітникам охоронних підприємств, які не залучені до охорони Об’єкта та не мають договірних відносин з Замовником. 3.2.6. Забезпечити неухильне виконання співробітниками відомчої охорони або охоронних підприємств вимог Інструкції про взаємодію співробітників НР та охоронників Об’єкту у випадку прибуття на Об’єкт НР для встановлення причин спрацювання сигналізації. 3.2.7. Своєчасно здавати під спостереження та знімати з-під спостереження сигналізацію. За свій рахунок придбавати, встановлювати та проводити ремонт сигналізації, встановленої на Об’єкті, у разі виходу її з ладу не з вини Виконавця. Придбавати за власний рахунок та своєчасно змінювати джерела основного та резервного живлення апаратури сигналізації Об’єкта (батарейка в брелоках та акумуляторні батареї в пристроях приймально-контрольних). 3.2.8. У випадку виявлення непрацездатності сигналізації або її окремих елементів негайно повідомляти про це Виконавця. 3.2.9. Вживати заходів до своєчасного ремонту ліній телефонного зв’язку та мережі електроживлення, до яких підключена сигналізація. 3.2.10. У термін, не менше ніж за 15 діб письмово повідомляти Виконавця про початок проведення ремонту на об’єктах, що обладнані сигналізацією, а також про виконання інших заходів, внаслідок чого може виникнути необхідність зміни характеру або режиму спостереження. 3.2.11. Відшкодувати Виконавцю вартість належних йому технічних засобів охорони, інших матеріальних цінностей, що зазнали ушкоджень або були знищені з вини працівників Замовника. 3.2.12. Забезпечити доступ уповноважених на те працівників Виконавця до встановленої на Об’єкті сигналізації. 3.2.13. Не допускати сторонніх осіб для здійснення технічного обслуговування і ремонту сигналізації. Технічне обслуговування і ремонт сигналізації повинні здійснюватись виключно фахівцями Виконавця. 3.2.14. Визначити відповідальну особу для взаємовідносин з Виконавцем з питань надання послуг: Бондар Микола Михайлович, тел..: 067-508-80-80. 4. ПРАВА СТОРІН 4.1. Права Виконавця: 4.1.1. Вимагати від Замовника належного виконання його працівниками обов’язків за цим Договором. 4.1.2. Розірвати цей Договір у випадках, передбачених цим Договором або чинним законодавством. 4.1.3. Приймати участь у роботі комісії у складі уповноважених представників Замовника та Виконавця по обстеженню Об’єкту з метою: - встановлення причин спрацювання сигналізації; - визначення необхідності ремонту сигналізації. 4.2. Права Замовника: 4.2.1. Вимагати від Виконавця належного виконання його працівниками обов’язків за цим Договором. 4.2.2. Самостійно призначати уповноважених осіб для участі у роботі комісії по обстеженню Об’єкту. 4.2.3. Розірвати цей Договір у випадках і порядку, передбаченому цим Договором або чинним законодавством. 5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 5.1. Відповідальність Виконавця: 5.1.1. За невиконання взятих на себе за цим Договором зобов’язань Виконавець несе відповідальність згідно чинного законодавства та цього договору; 5.1.2. Виконавець не несе майнової відповідальності за збереження майна, що знаходиться на об’єктах обладнаних сигналізацією, що знаходиться під централізованим спостереженням. 5.2. Відповідальність Замовника: 5.2.1. За невиконання взятих на себе за цим Договором зобов’язань Замовник несе відповідальність згідно чинного законодавства та цього договору; 5.2.2. У разі несвоєчасної (неповної) оплати наданих послуг Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період надання послуг, від суми заборгованості за кожен день прострочення платежу. 5.2.3. Витрати Виконавця, пов’язані з виїздом НР в результаті хибного спрацювання сигналізації з вини працівників Замовника, відшкодовуються останнім за окремим розрахунком (у розмірі 10 неоподаткованих мінімумів за один виїзд), протягом 3 (трьох) банківських днів від дня отримання квитанції на оплату. 6. ДОДАТКОВІ УМОВИ ДОГОВОРУ 6.1. Додаткове обладнання Об’єкту сигналізацією може здійснюватись Виконавцем за замовленням Замовника і за його рахунок згідно з окремо укладеним Договором. 6.2. Ремонт сигналізації здійснюється Виконавцем за замовленням Замовника і за його рахунок згідно з окремо укладеним Договором. 6.3. Після спрацювання сигналізації, на прохання Замовника охорона Об’єкту може тимчасово здійснюватись НР, при цьому витрати Виконавця, відшкодовуються Замовником за наданим Виконавцем окремим розрахунком. 6.4. Відомості про умови цього Договору є конфіденційними. Вони не підлягають розголошенню жодною зі Сторін Договору третім особам без погодження з іншою Стороною. 6.5. Замовник має право виклику НР у разі вчинення третіми особами на Об’єкті злочинів в понятті встановленому Кримінальним кодексом України, або адміністративних правопорушень, в понятті Кодексу України про адміністративні правопорушення. Замовник не має права залучати НР до участі у вирішенні спірних питань, пов’язаних з його господарською діяльністю або трудовими спорами. Не дотримання уповноваженими особами Замовника цих вимог є підставою для звільнення Виконавця від відповідальності за невиконання або неналежне виконання взятих на себе договірних забов’язань та такий виклик вважається хибним викликом. 6.6. Сторони надають одна одній безумовну згоду використовувати (оброблювати, збирати, реєструвати, накопичувати, зберігати, адаптувати, поновлювати, використовувати, поширювати тощо) персональні дані надані іншою Стороною з метою реалізації державної політики в сфері захисту персональних даних та відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VІ від 01.06.2010 р. (далі – Закон). Сторони ознайомлені зі своїми правами визначеними в ст. 8 Закону. 7. ФОРС-МАЖОР 7.1. Сторона звільняється від визначеної цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством відповідальності за повне чи часткове порушення Договору, якщо вона доведе, що таке порушення сталося внаслідок дії форс-мажорних обставин, визначених у цьому Договорі, за умови, що їх настання було засвідчено довідкою Торгово-промислової палати України у визначеному цим Договором порядку. Про настання та припинення обставин форс-мажору сторона зобов’язана повідомити іншу сторону Договору протягом трьох днів з дня настання або припинення таких обставин відповідно. 7.1.1. Під форс-мажорними обставинами у цьому Договорі розуміються випадок або непереборна сила. 7.1.2. Під непереборною силою у цьому Договорі розуміються будь-які надзвичайні події зовнішнього щодо Сторін характеру, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі чи бажанню Сторін, і які не можна за умови вжиття звичайних для цього заходів передбачити та не можна при всій турботливості та обачності відвернути (уникнути), включаючи (але не обмежуючись) стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки тощо), лиха біологічного, техногенного та антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин й обладнання, масові епідемії, епізоотії, епіфітотії тощо), обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські хвилювання, прояви тероризму, масові страйки та локаути, бойкоти тощо), а також видання заборонних або обмежуючих нормативних актів органів державної влади чи місцевого самоврядування, інші законні або незаконні заборонні чи обмежуючі заходи названих органів, які унеможливлюють виконання Сторонами цього Договору або тимчасово перешкоджають такому виконанню. 7.1.3. Під випадком у цьому Договорі розуміються будь-які обставини, які не вважаються непереборною силою за цим Договором і які безпосередньо не обумовлені діями Сторін та не пов'язані із ними причинним зв'язком, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі чи бажанню Сторін, і які не можна за умови вжиття звичайних для цього заходів передбачити та не можна при всій турботливості та обачності відвернути (уникнути). 8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 8.1. Спори, які можуть виникнути між Сторонами у зв`язку з виконанням ними цього Договору, вирішуються у порядку досудового врегулювання спорів, встановленому чинним господарським процесуальним законодавством України. 8.2. Спори, які не вирішені у порядку, передбаченому п. 8.1. даного Договору, вирішуються господарським судом відповідно до чинного законодавства України. 9. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ 9.1. Замовник може розірвати в односторонньому порядку цей Договір, попередивши про це у письмовій формі Виконавця не пізніше, ніж за 15 робочих днів до його розірвання. 9.2. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір, попередивши про це Замовника не пізніше ніж за 10 днів до розірвання Договору, крім випадків, прямо передбачених даним Договором, у наступних випадках: а) у разі письмової відмови Замовника укласти угоду про підвищення вартості послуг, що надаються. До офіційної відмови Замовника укласти вказану угоду, що дає право Виконавцю розірвати цей Договір в односторонньому порядку, прирівнюється ненадання письмової відповіді на відповідне письмове звернення Виконавця протягом 5 днів від дати його одержання; б) у разі прострочення терміну оплати Замовником наданих послуг більш ніж на 5 днів; в) у разі невиконання Замовником вимог по усуненню недоліків, зазначених в Актах комісійного обстеження; г) у разі невиконання Замовником п. 3.2.5. цього Договору; д) у разі появи надзвичайних ситуацій природного, техногенного, воєнного та соціально-політичного характеру, включаючи видання нормативно-правових актів уповноваженими державними органами, чи інших обставин, що не дозволяють або перешкоджають організації та забезпеченню надійної охорони згідно умов цього Договору. е) у випадку відмови Замовника від ремонту сигналізації на Об'єкті і це унеможливлює надання послуг Виконавцем; є) у випадку припинення постачання електроенергії або послуг електрозв’язку Замовнику підприємствами постачальниками; ж) у випадку припинення права Замовника на володіння та користування об’єктом або виникнення спірних (конфліктних) питань щодо Об’єкту або майна на ньому з третіми особами, або зміни керівництва (директора, розпорядника майна, санатора, ліквідатора та ін.) Замовника з дати, зазначеної в письмовому повідомленні; з) інших випадках, передбачених цим договором або законодавством. 9.3. Виконавець має право вимагати від Замовника відшкодування витрат, понесених ним у зв’язку з достроковим розірванням Договору Замовником на підставі п. 10.1. даного Договору. 9.4. У разі розірвання (припинення) Договору Сторони зобов’язані провести всі необхідні розрахунки. 9.5. У разі розірвання Договору Замовник зобов’язаний сплатити Виконавцю за надані послуги по останній день їх надання включно. 10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ 10.1. Даний Договір набирає чинності з «___» _______ 2020 р. та є чинним протягом 01 (одного) місяця відповідно до Положення ст.. 631, п. 3, ст.. 638 та 640 Цивільного кодексу України Договір поширює свою дію та взаємовідносини сторін, що виникли з «___» _______ 2020 року та діяли до моменту укладання цього Договору. 10.2. Якщо за 15 днів до закінчення строку дії Договору жодна зі Сторін не вимагатиме у письмовій формі його припинення або перегляду, Договір вважається продовженим на тих же умовах на той же термін. 10.3. Усі правовідносини, що виникають між Сторонами у зв’язку з цим Договором, регулюються виключно чинним законодавством України. 10.4. Договір з додатками, які є його невід’ємною частиною, складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, а інший - у Виконавця. 11. Додатки до Договору: 1. Дислокація на 1 стор. 2. Розрахунок вартості послуг на 1 стор. 3. Протокол узгодження договірної ціни на 1 стор. 4. Інструкція про порядок та правила користування сигналізацією на 2 стор. 12. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН ВИКОНАВЕЦЬ: ____________________________________________ ____________ __________________________ тел. ____________ IBAN ________________________________ в _____________________________________ Код ЄДРПОУ _________________ Індивідуальний податковий номер _________________________ Статус платника податку на прибуток ___________________________ ЗАМОВНИК : _____________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Індивідуальний податковий номер _________________________ Статус платника податку на прибуток ____________________________ ПІДПИСИ СТОРІН: ВИКОНАВЕЦЬ ЗАМОВНИК _____________________________ М. П. _________________________ Додаток 4 до договору №____ /29/20/01/ОБ/ТС-2020 від "____"______2020 року І н с т р у к ц і я про порядок приймання під спостереження (зняття з-під спостереження) сигналізації, встановленої на об`єкті ______________________________ 1. Загальні положення 1.1. Здавання сигналізації, що встановлена на Об’єкті, під спостереження Виконавцю і зняття її з-під спостереження здійснюються тільки особами, які спеціально уповноважені для цього керівництвом Замовника (далі - уповноважені особи). 1.2. Уповноважені особи визначаються Замовником, як правило, з числа працівників, які мешкають поруч з Об’єктом. Список цих працівників із зазначенням їх прізвища, ім’я, по-батькові, домашньої адреси, телефону надається Виконавцю Замовником під час укладання Договору. При заміні зазначених осіб або їхніх адрес, телефонів Замовник негайно письмово повідомляє про це Виконавця. 1.3. Керівники Виконавця та Замовника спільно організовують проведення занять та інструктажів з уповноваженими особами останнього для вивчення правил користування сигналізацією, найпростіших методів перевірки її справності, порядку здавання сигналізації під спостереження (зняття з-під спостереження) та ведення відповідної документації. 1.4. Уповноважені особи Замовника несуть відповідальність за правильну експлуатацію (використання) сигналізації, дотримання порядку здавання сигналізації під спостереження (зняття з-під спостереження), відповідність стану технічної укріпленості існуючим вимогам. 1.5. Здаванню під спостереження (зняттю з-під спостереження) підлягає сигналізація тільки тих об’єктів, які включені в Дислокацію (додаток №1 до Договору). 2. Здавання сигналізації Об’єкту під спостереження 2.1. Об'єкти, що включені в Дислокацію, здаються під спостереження у визначений Договором час. 2.2. Не менш ніж за годину до здавання сигналізації під спостереження, уповноважені особи здійснюють їх попереднє контрольне здавання на ПЦО чи на концентратор малої ємності (далі - КМЄ) у відповідності до правил користування встановленими на Об’єкті приладами. При використанні на Об’єкті приладів сигналізації, які здійснюють приймання під спостереження ПЦО в ручному режимі, сигналізація вважається прийнятою під спостереження після повідомлення уповноваженою особою Замовника по телефону (який знаходиться поза межами Об’єкту) на ПЦО свого прізвища, встановленого коду Об’єкта і підтвердження черговим ПЦО Виконавця, з повідомленням свого умовного номеру, про прийом сигналізації під спостереження. При використанні на Об’єкті приладів сигналізації, які здійснюють її приймання під спостереження ПЦО в автоматичному режимі, сигналізація вважається прийнятою під спостереження, якщо оптичний пристрій засвідчує її взяття під спостереження згідно інструкцій виробника по користуванню відповідними приладами сигналізації. У разі несправності сигналізації уповноваженій особі Замовника необхідно: • повідомити на ПЦО "Виконавця" по телефону № 454-48-05, 454-48-07, 454-48-08 та свого керівника про виявлену несправність сигналізації; • після усунення причин несправності сигналізації, спільно з працівником “Виконавця” провести повторне зачинення Об`єкта та здавання його під спостереження на ПЦО або на КМЄ. 2.3. Безпосередньо перед здаванням сигналізації під спостереження уповноважені особи Замовника зобов’язані: 2.3.1. Провести ретельний огляд усіх приміщень Об’єкта з метою виявлення та випровадження сторонніх осіб з Об’єкта. 2.3.2. Зачинити двері, вікна, кватирки, люки, грати, інші конструкції Об’єкта на запірні пристрої та замки. 2.3.3. Переконатися, що всі кошти та цінності перебувають у спеціально обладнаних приміщеннях (сейфах). 2.3.4. Провести огляд систем сигналізації з метою виявлення відключених приладів, пристроїв і сповіщувачів. 2.3.5. Увімкнути прилади (системи) сигналізації в положення "охорона". 3. Зняття сигналізації з-під спостереження 3.1. Сигналізація вважається знятою з-під спостереження після того, як уповноважена особа Замовника перевірить її стан, цілісність стін, вікон, дверей, грат, люків, запірних пристроїв, печаток, пломб і т.ін. Об’єкта та отримає підтвердження по телефону (який знаходиться поза межами Об’єкта) з ПЦО (з повідомленням працівником ПЦО свого умовного номеру) про зняття сигналізації з-під спостереження. Таке засвідчення факту зняття сигналізації з-під спостереження є подією, що має юридичні наслідки для договірних Сторін. 3.2. Для того, щоб зняти сигналізацію з-під спостереження у непередбачений Договором час, уповноважені особи Замовника мають попередньо сповістити про це Виконавця і відчинити Об’єкт у відповідності до п.3.1 Інструкції. 4. Уповноваженим особам Замовника забороняється: 4.1. Розголошувати стороннім особам коди сигналізації та особливості організації спостереження Об’єкту. 4.2. Допускати осіб, які не уповноважені Замовником та Виконавцем до технічного обслуговування сигналізації, встановленої на Об’єкті. 4.3. Залишати Об’єкт з несправною або вимкнутою сигналізацією. 4.4. Здавати під спостереження і приймати з-під спостереження сигналізацію під чужим прізвищем. 4.5. Здавати сигналізацію під спостереження ПЦО з телефонів, що знаходяться в середині Об’єкта. 5. Працівникам Виконавця забороняється: 5.1. Приймати під спостереження сигналізацію, що встановлена у не занесених в Дислокацію (додаток №1 до Договору) об’єктах. 5.2. Приймати під спостереження сигналізацію при її несправності. ПІДПИСИ СТОРІН: ВИКОНАВЕЦЬ ЗАМОВНИК _____________________________ М. П. _________________________ Контактна особа: Валентина Олександрівна, 044-481-01-18
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник не вважає за доцільне внесення змін до проекту договору про закупівлю послуг відповідно до наданої форми проекту договору, в зв’язку з тим, що дана форма проекту договору містить дискримінаційні вимоги та звужує ріне ставлення до Учасників.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2020
UA-2020-08-11-007272-a2248eca84509406bb15688f1ab616cb3
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин Документи
Допущено до аукціону
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 08:49

Документи

18 вересня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:06
9. ст.17 та ч.15 ст.29 Закону.pdf
09 вересня 2020 15:06
8. довідка-підтвердження.pdf
09 вересня 2020 15:06
7 ліцензія.pdf
09 вересня 2020 15:06
5. забезпечення.pdf
09 вересня 2020 15:06
4. субпідряд.pdf
09 вересня 2020 15:06
3.3. Статут.pdf
09 вересня 2020 15:06
3.2. наказ.pdf
09 вересня 2020 15:06
3. право підпису.pdf
09 вересня 2020 15:05
2. кімната зберіг. зброї.pdf
09 вересня 2020 15:05
1. гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано оригінал/-ли та/або електронна/-ни копія/-ї та/або сканована/ні копія/-ї документів (накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджують/-є наявність в учасника кімнат/-и зберігання зброї.. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) підп. 2.1.1. п. 2.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оригінал/-ли та/або електронна/-ни копія/-ї та/або сканована/ні копія/-ї документів (накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджують/-є наявність в учасника кімнат/-и зберігання зброї.

Документи

18 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:06
Розрахунок-Дислокація.pdf
15 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:26
Довіреність 3078.pdf
15 жовтня 2020 15:26
Довіреність 2972.pdf
15 жовтня 2020 15:26
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:11
Ліцензія.pdf
17 вересня 2020 16:11
Довідка ст. 17.pdf
17 вересня 2020 16:10
Держстат.pdf
17 вересня 2020 16:10
Довіреність.pdf
17 вересня 2020 16:10
Довідка про несудимість.pdf
17 вересня 2020 16:10
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2020 16:10
Сертифікат.pdf
17 вересня 2020 16:10
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП 38 відділ інженерно-технічних частин

Управління поліції охорони в м. Києві

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 40 000,00
UAH
39 600,00
UAH
Документи
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин 40 000,00
UAH
40 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:06
Розрахунок-Дислокація.pdf
15 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:26
Довіреність 3078.pdf
15 жовтня 2020 15:26
Довіреність 2972.pdf
15 жовтня 2020 15:26
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:11
Ліцензія.pdf
17 вересня 2020 16:11
Довідка ст. 17.pdf
17 вересня 2020 16:10
Держстат.pdf
17 вересня 2020 16:10
Довіреність.pdf
17 вересня 2020 16:10
Довідка про несудимість.pdf
17 вересня 2020 16:10
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2020 16:10
Сертифікат.pdf
17 вересня 2020 16:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:06
9. ст.17 та ч.15 ст.29 Закону.pdf
09 вересня 2020 15:06
8. довідка-підтвердження.pdf
09 вересня 2020 15:06
7 ліцензія.pdf
09 вересня 2020 15:06
5. забезпечення.pdf
09 вересня 2020 15:06
4. субпідряд.pdf
09 вересня 2020 15:06
3.3. Статут.pdf
09 вересня 2020 15:06
3.2. наказ.pdf
09 вересня 2020 15:06
3. право підпису.pdf
09 вересня 2020 15:05
2. кімната зберіг. зброї.pdf
09 вересня 2020 15:05
1. гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в м. Києві

ДП 38 відділ інженерно-технічних частин

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Переможець 39 600,00
UAH
13 жовтня 2020 09:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
39 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 16:12
Договір.pdf укладений
30 жовтня 2020 16:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 47 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 920,00 UAH)