Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015:15110000-2 «М’ясо» (Яловичина)
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2020-08-11-007255-a 3461dcd9d0a443c19f52c8e498d156cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 11:45
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3060 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Яловичина. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:14
ТД-ВТ-Горбнівський пансіонат-яловичина 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Частота поставок
Дата подання: 11 серпня 2020 16:56
Дата відповіді: 12 серпня 2020 14:23
Прошу уточнити, орієнтовну частоту поставок: скільки днів на тиждень, по яких днях? Чи можливо поставити весь товар за один раз? Дякую.
Відповідь: Добрий день! Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне: по-перше, одноразова поставка товару є недоцільною, оскільки цей об'єм розрахований на період до 31.12.2020р. Так, як тендерною документацією та проєктом Договору передбачено, що товар, що поставляється, має гарантійний термін не менше 80 % від загального терміну вжитку товару. По-друге, Замовник не має можливості зберігати такий об'єм товару. По-третє, яловичина за рецептурою повинна бути свіжа або охолоджена, але не морожена. Поставка товару буде здійснюватися партіями відповідно до Додатку 2 проєкту Договору про закупівлю, а саме, не менше, ніж одна поставка на тиждень, в будь-який робочий день з 08:00 до 16:00. ВДАЛИХ ЗАКУПІВЕЛЬ!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДФУДТРЕЙД" 74 000,00
UAH з ПДВ
61 890,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 94 200,00
UAH з ПДВ
61 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 101 280,00
UAH з ПДВ
101 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:57
БАНК ГАРАНТІЯ.pdf
27 серпня 2020 17:55
СТАТУТ (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
СТАТУТ (16).pdf
27 серпня 2020 17:55
МЕД КНИЖКИ (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
ОРЕНДА ЛАЩ (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
ЛИСТИ (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
ДОГОВІР ТРАНСТРЕЙД (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
ДОДАТОК №2 (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
ДОГ ОРЕНДИ 1.pdf
27 серпня 2020 17:55
ДОГ ТЗ МОЛОКІНІ (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
ДОВІДКИ (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
МАТ ТЕХ БАЗА (1).pdf
27 серпня 2020 17:55
аналог.pdf
27 серпня 2020 17:55
ДОВІДКА ТЗ.pdf
27 серпня 2020 17:55
пропозиция.pdf
27 серпня 2020 17:55
Garantiya_3 060 банк.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:53
аномально низька ціна.pdf
27 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:14
готово.pdf
27 серпня 2020 14:14
Licenziya DEA (1).PDF
27 серпня 2020 14:14
Doverennost DEA.PDF
27 серпня 2020 14:14
Licenziya (1).zip
27 серпня 2020 14:14
Dovirenist.zip
27 серпня 2020 14:14
BG 5884-20G VYPUSCHENKO.zip

Публічні документи

25 вересня 2020 08:52
Електронний підпис
25 вересня 2020 08:50
пакет переможця
25 вересня 2020 08:50
пакет переможця
27 серпня 2020 17:40
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:00
яловичина.pdf
27 серпня 2020 17:00
Licenziya DEA (2).PDF
27 серпня 2020 17:00
Licenziya (2).zip
27 серпня 2020 17:00
Dovirenist (1).zip
27 серпня 2020 17:00
Doverennost DEA (1).PDF
27 серпня 2020 17:00
BG 5970-20G TOV TK SP.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДФУДТРЕЙД"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДФУДТРЕЙД"
#42937322
Відхилено 61 890,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:08
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Рішення скасоване
61 900,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 15:53
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 вересня 2020 00:00
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено
61 900,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 17:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 15:56
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 вересня 2020 00:00
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Переможець 101 280,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 17:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

31 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:07
Рішення 168.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

РІШЕННЯ засідання тендерного комітету Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці 18.09.2020 р. № 184 м. Полтава Присутні: Голова тендерного комітету: Бєлов Володимир Олексійович – заступник директора; Заступник голови тендерного комітету: Шевченко Сергій Володимирович – фахівець з публічних закупівель; Члени тендерного комітету: Самусенко Наталія Владиславівна – секретар тендерного комітету, юрисконсульт; Шрамко Олена Іванівна – заступник директора з медичної частини; Бережний Олександр Юрійович – інженер з охорони праці; Шевченко Галина Володимирівна – економіст; Хрупало Марина Сергіївна – комірник. Порядок денний: Відхилення тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Випущенко Людмили Миколаївни у закупівлі товару за кодом ДК021:2015:15110000-2 «М’ясо» (Яловичина) в обсязі 1000 кг, відповідно до оголошення UA-2020-08-11-007255-a. СЛУХАЛИ: Шевченка С.В., заступника голови тендерного комітету, який проінформував присутніх про те, що згідно рішення тендерного комітету Горбанівського геріатричного пансіонату № 172 від 02.09.2020 р. було визнано, що учасник ФОП Випущенко Л.М. відповідає кваліфікаційному критерію, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам замовника, зазначеним у тендерній документації та визнано ФОП Випущенко Л.М. переможцем на закупівлю за кодом ДК021:2015:15110000-2 «М’ясо» (Яловичина) в обсязі 1000 кг, відповідно до оголошення UA-2020-08-11-007255-a. Згідно ч. 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. За ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи, що у відведений термін учасником ФОП Випущенко Л.М. не подано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», голова тендерного комітету Бєлов В.О. запропонував відхилити пропозицію ФОП Випущенко Л.М. у даній закупівлі. Питання поставлено на голосування. ГОЛОСУВАЛИ: «за» Бєлов В.О.,Шевченко С.В., Самусенко Н.В.,Шевченко Г.В., Хрупало М.С., Шрамко О.І., Бережний О.Ю.; «проти» - немає; «утримались» - немає. ВИРІШИЛИ: 1. Відхилити тендерну пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М. у закупівлі товару за кодом ДК021:2015:15110000-2 «М’ясо» (Яловичина) в обсязі 1000 кг, відповідно до оголошення UA-2020-08-11-007255-a. 2. Оприлюднити відповідну інформацію у порядку, передбаченому згідно ст. 4 Закону в електронній системі закупівель. Підписи членів тендерного комітету: Голова тендерного комітету: Заступник директора ______________ Бєлов В.О. Заступник голови тендерного комітету: Фахівець з публічних закупівель ______________ Шевченко С.В. Члени тендерного комітету: Секретар, юрисконсульт ______________ Самусенко Н.В. Заступник директора з медичної частини_______________ Шрамко О.І. Інженер з охорони праці ______________ Бережний О.Ю. Економіст ______________ Шевченко Г.В. Комірник ______________ Хрупало М.С.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

22 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:26
Рішення 184.pdf
18 вересня 2020 15:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
101 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:22
Дод уг 1 (Дог 433).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:38
Дог. №433.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів товару згідно Договору №433 від 09 жовтня 2020 року на закупівлю товару ДК021:2015:15110000-2 «М’ясо» (Яловичина), КЕКВ 2230, а саме: Яловичина, на 319,500 кг до 680,500 кг. 2. Зменшити суму Договору №433 від 09.10.2020 року на 32358,96 грн. з ПДВ. 3. Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 68921,04 грн. (шістдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 04 копійки), у тому числі ПДВ 20% у сумі 11486,84 грн. (одинадцять тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 84 копійки)».
Номер договору про закупівлю: 433
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 921,04
UAH (в тому числі ПДВ 11 486,84 UAH)