Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Фармацевтичний Університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010936 |
Вебсайт: | https://www.nuph.edu.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул. Пушкінська, буд. 53 |
Контактна особа: |
Анастасія Миколаївна Бурсакова +30577062262 tender@nuph.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 3 664 242,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 642,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18320 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 16:10 |
Оголошення.doc | |
11 серпня 2020 16:10 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-07-000059 ● 544a68f209b4423da6728d3ebf416ad9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 21:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2020 №182
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.09.2020 № 182
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
19 UA-2020-08-11-007184-a 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі за оголошенням № UA-2020-08-11-007184-a ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт нежитлової будівлі, літ. "Ж-1", по вул. О.Невського,18 в м.Харкові» код за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація надаємо наступні аргументовані заперечення: 1. Щодо не внесення в оголошення про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Наразі на веб-порталі prozorro.gov.ua не реалізована можливість, та відсутній відповідний функціонал для внесення та відображення в оголошенні відповідної інформації про мову якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Дана інформація міститься у файлі «оголошення.doc», розміщеному в оголошенні про проведення відкритих торгів, та є його складовою частиною, а саме: пункт 11: «7 Мова (мови), якою (якими) потрібно готувати тендерні пропозиції: українська». Крім того, відповідно до пп. 7.1. п.7 ч.1 Тендерної документації: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою». Враховуючи вищевказані обставини, вважаємо, що дане зауваження не є порушенням, не впливає на результати та порядок проведення процедури закупівлі. 2. Щодо порушення Замовником частини п’ятої статті 23 Закону: Згідно ч. 5 ст. 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Підпункт 14 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачає наявність в складі пропозицій учасників: Довідки про забезпечення захисту довкілля під час надання послуг із зазначенням опису планових заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. Вищевказана вимога тендерної документації жодним чином не стосуються ч. 5 ст. 23 Закону, оскільки не містить будь-якої інформації щодо встановлення екологічних чи інших характеристик послуг. Необхідність дотримання учасником положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки не може вважатися встановленою Замовником екологічної характеристики послуг, оскільки ці норми закріплені на законодавчому рівні. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відсутність порушення ч. 5 ст. 23 Закону. 3. Щодо вимоги про усунення невідповідностей: Відповідно до с.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), замовник розглянув тендерну пропозиція учасника ТОВ "ТТ 2006", та виконання ч.16 ст.29 Закону, замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) згідно п.7 розділу І до тендерної документації учасник у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Учасником надано перелік нотаріально завірених перекладених на українську мову трудових книжок співробітників, крім трудової книжки Слюсар Павел Петрович. Оскільки Учасником первинно була подана копія трудової книжки Слюсара Павла Петровича, що викладена іноземною мовою, такий документ не міг розцінюватись як належним чином поданий документ, у зв’язку з чим Учасник не повністю підтвердив кваліфікаційні вимоги визначені ст. 16 Закону, в частині надання інформації про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону Замовник у строк, який не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник ТОВ "ТТ 2006" виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Учасник ТОВ "ТТ 2006" повністю виконав умови тендерної документації, зокрема в частині відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям. 4. Щодо інформації про наявність працівників, які б виконували електромонтажні, сантехнічні, зварні роботи: Учасник ТОВ "ТТ 2006" в складі тендерної пропозиції було підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «нaявнiсть пpaцiвникiв вiдпoвiднoї квaлiфiкaцiї, якi мaють нeoбхiднi знaння тa дoсвiд» чітко у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. Жодних окремих вимог стосовно наявності працівників, які б виконували електромонтажні, сантехнічні, зварні роботи, тендерна документація не містить. Замовник не має права відхилити тендерну пропозицію учасника через відсутність у ній документів, які не вимагалися у складі тендерної документації. Крім того, відповідно до абз. 1 ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасником у складі Тендерної пропозиції була надана відповідна довідка щодо незалучення субпідрядників для виконання робіт у обсязі не менше 20 відсотків від ціни договору. Тобто Учасник підтвердив можливість залучення субпідрядних організацій для виконання робіт у обсязі, що не перевищує 20 відсотків від ціни договору. Крім того, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник зазначив, що у разі необхідності ним буде працевлаштована необхідна кількість додаткових робітників. Також слід зазначити, що Замовник має попередній позитивний досвід виконання договору підряду з залученням субпідрядників даним Учасником, що був укладений за попередньою процедурою відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002030-b). Виходячи з вищенаведенного, повідомляємо, що тендерна документація розроблена Замовником у відповідності з вимогами нової редакції Закону та пропозиція Учасника ТОВ "ТТ 2006" не має підстав для відхилення. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки Замовником, керуючись ч.8 ст.8 Закону, надано аргументовані заперечення.
2020-09-15 16:05:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
3 617 658,00
UAH з ПДВ
|
3 581 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДСЕРВІС ХАРКІВ" |
3 651 634,80
UAH з ПДВ
|
3 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" #34391269 |
Переможець |
3 581 010,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 14:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 17:02
|
ДУ№2_0001.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 16:53
|
ду 1 уг 663.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 17:19
|
лист ліцензія.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:17
|
13 - наказ про призначення директора (1).pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:17
|
гарантія.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:17
|
12 - Рішення учасника.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:17
|
док переможця.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:17
|
663.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 663 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 663 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |