Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт ДНЗ (ясла-садок) № 73 "Червона квіточка" комбінованого типу, провулок Кінний, 3"
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2020-08-11-006490-a ce95cb21bba74bbb8366d7478e77fa3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 16:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт ДНЗ (ясла-садок) № 73 "Червона квіточка" комбінованого типу, провулок Кінний, 3"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розмір попередньої становить 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг. Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:32
7. Оголошення ДНЗ № 73.doc
11 серпня 2020 15:32
7.2 Додаток 2 Проєкт договору.doc
11 серпня 2020 15:32
7.3 Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.doc
11 серпня 2020 15:32
7.4 Додаток 4 Субпідрядник.doc
11 серпня 2020 15:32
7.1 Додаток 1 відомість робіт.rtf
11 серпня 2020 15:32
7.5 Додаток 5 вимоги до учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяги робіт та обладнання
Дата подання: 11 серпня 2020 15:56
Дата відповіді: 12 серпня 2020 08:34
Просимо надати уточнення в відомості робіт (7.1 Додаток 1 відомість робіт до тендерної документації) чи враховані всі види робіт, устаткування, технологічне обладнання та інше передбачене проектно – кошторисною документацією "Капітальний ремонт ДНЗ (ясла-садок) № 73 "Червона квіточка" комбінованого типу, провулок Кінний, 3"?
Відповідь: В Додатку 1 передбачені завершальні (залишкові) роботи, що
не були виконані в 2019 році та які необхідні для виконання ПКД в цілому. У зв'язку з цим в додатку 1 передбачені всі залишкові види робіт, устаткування, технологічне обладнання та інше.
Обсяги робіт
Дата подання: 12 серпня 2020 10:17
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:42
В відомості робіт (7.1 Додаток 1 відомість робіт до тендерної документації) відображені тільки роботи та матеріали та відсутнє устаткування та технологічне обладнання. З тим виникає питання тендерна пропозиція повинна включати лише роботи та матеріали вказані в відомості робіт (7.1 Додаток 1 відомість робіт до тендерної документації) чи ще є устаткування та технологічне обладнання не відображене в відомості робіт (7.1 Додаток 1 відомість робіт до тендерної документації)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 1 передбачені завершальні (залишкові) роботи, що не були виконані в 2019 році та які необхідні для виконання ПКД в цілому. Те що зазначено в додатку 1 є остаточним, і інші роботи не передбачені.
Пунктом 13 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. У зв’язку з цим ми, як Замовник, не вправі зазначати (вказувати, рекомендувати) Вам яким чином подавати Вашу тендерну пропозицію. Зазначаємо лише те, що тендерні пропозиції потенційних учасників по даній закупівлі повинні відповідати вимогам оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-006490-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42743395
Дата подання: 02 вересня 2020 14:11
Оскарження рішення
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Скасована
Дата: 03 вересня 2020 09:02
Причина: Скасовано

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 14:11
Оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС" 601 000,00
UAH з ПДВ
601 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВОБУДТЕХ" 655 000,00
UAH з ПДВ
655 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 14:04
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:56
Статут.pdf
21 серпня 2020 13:56
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 13:56
Інформація Додаток 5.pdf
21 серпня 2020 13:56
Довідка довкілля.pdf
21 серпня 2020 13:56
Декларація.pdf
21 серпня 2020 13:56
Витяг єдиний податок.pdf
21 серпня 2020 13:56
Виписка з ЄДР.pdf
21 серпня 2020 13:56
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

20 серпня 2020 20:24
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:14
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:11
g08201228.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС"

ТОВ "НОВОБУДТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС"
#42743395
Відхилено 601 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:06
ТОВ "НОВОБУДТЕХ"
#41268582
Переможець 655 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВОБУДТЕХ"
#41268582
655 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:52
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 08:39
17.1 Договрі генпідряду від 23.11.2021 року № 7-17-20 (зменшення суми договору).pdf зміни до договору
23 листопада 2021 08:38
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:14
13.1 Договрі генпідряду від 31.12.2020 року № 3-17-20 (продовження строку дії договору до 31.12.2021).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:18
10.1 Договір генпідряду № 17-20 від 18 вересня 2020 року.pdf укладений
21 вересня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 17-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/17-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 17-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/17-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт ДНЗ (ясла-садок) № 73 "Червона квіточка" комбінованого типу, провулок Кінний, 3" 1 роботи 508 507,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 508 507,00
UAH