Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

систем та пристроїв нагляду та охорони – Лот 1 (обладнання системи контролю і управління доступом, стрічка повнокольорового друку на пластикових картах); Лот 2 – (відеокамери, відеореєстратор, мережева клавіатура (пульт керування ІР-камерами) (Класифікатор - ДК 021:2015 35120000-1) Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вид закупівлі - процедура закупівлі для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а роботи 1,5 мільйона гривень - відкриті торги; застосовані критерії оцінки - ціна .
Очікувана вартість
213 824,40 UAH
UA-2020-08-11-006274-a e4170d53c2464d739e22afe09bb3af9a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Юріївна Войтенко

+380442381305
+380507817783
shishkina78@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Конституційний Суд України
Код ЄДРПОУ: 00013534
Вебсайт: http://ccu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14
Контактна особа: Ірина Юріївна Войтенко
+380442381305,+380507817783
shishkina78@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 213 824,40 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Тендерна документація

11 серпня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:20
Проєкт договору Додаток 5.doc
11 серпня 2020 15:20
Проєкт договору Додаток 4.doc
11 серпня 2020 15:20
Тендерна документація Системи та пристрої для опр..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-006274-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО СПАРТА", Код ЄДРПОУ:41955618
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:41
Вимога про невідповідність Учасника
Вимога додається у файлі.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 16:41
Вимога.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 (обладнання системи контролю і управління доступом, стрічка повнокольорового друку на пластикових картах); (Класифікатор - ДК 021:2015 35120000-1)
Опис предмету закупівлі:
Компонент трипода турнікета (електродвигун постійного струму для приводів ) - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу;
Контролер високого рівня - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу;
Зчитувач проксіміті -карток формату - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу;
Універсальний контролер - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу;
Пристрій для ініціалізації проксіміті-карток формату - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу;
Стрічка повнокольорового друку на пластикових картах - 35123400-6 Ідентифікаційні бейджі.
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вид закупівлі - процедура закупівлі для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а роботи 1,5 мільйона гривень - відкриті торги; застосовані критерії оцінки - ціна .
Розгорнути Згорнути
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 47 974,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 719,62 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 серпня 2020 15:15
Закінчення: 31 серпня 2020 15:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

22 шт
обладнання системи контролю і управління доступом, стрічка повнокольорового друку на пластикових картах); (Класифікатор - ДК 021:2015 35120000-1
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 14
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації Компонент трипода турнікета (електродвигун постійного струму для приводів ) - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу; Контролер високого рівня - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу; Зчитувач проксіміті -карток - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу; Універсальний контролер - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу; Пристрій для ініціалізації проксіміті-карток формату - 35125200-8 Системи часового контролю чи засоби обліку робочого часу; Стрічка повнокольорового друку на пластикових картах - 35123400-6 Ідентифікаційні бейджі. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вид закупівлі - процедура закупівлі для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а роботи 1,5 мільйона гривень - відкриті торги; застосовані критерії оцінки - ціна . Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНИЙ ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 41 887,00
UAH з ПДВ
37 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 39 142,80
UAH з ПДВ
36 983,93
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО СПАРТА" 46 290,00
UAH з ПДВ
46 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:33
ФОП Возний_документи.pdf
28 серпня 2020 16:33
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 12:41
ЛІЦЕНЗІЯ БУДІВЕЛЬНА 2018.pdf
21 вересня 2020 12:41
Dovidka_МВС Карпан 10.09.2020.pdf
28 серпня 2020 13:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:07
Довіреність Карпан 2020.pdf
28 серпня 2020 13:07
Витяг з ЄДР 07.07.2020_page-0001.pdf
28 серпня 2020 13:07
Hikvision авт лист.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:46
Технічне Лот 1.pdf
27 серпня 2020 15:46
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 15:46
Розрахунок ДЦ Лот 1.pdf
27 серпня 2020 15:46
Проект договору Лот 1.pdf
27 серпня 2020 15:46
Повноваження (копія).pdf
27 серпня 2020 15:46
Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 15:46
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНИЙ ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО СПАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Рішення скасоване 36 983,93
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 10:53
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Відхилено 36 983,93
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 11:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНИЙ ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3018322975
Рішення скасоване 37 280,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:48
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНИЙ ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3018322975
Відхилено 37 280,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:50
ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО СПАРТА"
#41955618
Рішення скасоване 46 290,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:11
ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО СПАРТА"
#41955618
Відхилено 46 290,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:32

Документи

24 вересня 2020 11:00
Електронний підпис

Документи

19 жовтня 2020 12:50
Електронний підпис

Документи

05 листопада 2020 15:32
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:16
Протокол № 45 від 05.11.2020 р..PDF
05 листопада 2020 15:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
05 листопада 2020 15:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі