Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об'єкту "Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя". Коригування
Очікувана вартість
5 707 553,00 UAH
UA-2020-08-11-006193-a ca69dce73e294c2a8c97f89535fef8e8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Толочко

+380676138153 nataliia.tolochko@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Наталія Толочко
+380676138153
nataliia.tolochko@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується змовником як виняток у разі:
якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція) оприлюднено 08.10.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу за ID: UA-2019-10-08-002518-b.
За результатами проведеної процедури відкритих торгів (ID: UA-2019-10-08-002518-b) з ТОВ «СТАТУСБУДІНЖИНІРИНГ» укладений Договір від 14.11.2019 № 111 про закупівлю робіт (далі – Договір) по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя» за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція) на суму 16450770,00 грн. з ПДВ.
Під час виконання робіт за Договором виникла необхідність у проведенні додаткових будівельних робіт та збільшення обсягів робіт на об’єкті «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя» за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція), що не були передбачені початковим проектом.
ТОВ «ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «УКРБУДПРОЕКТ» внесені додаткові роботи до проектної документації та отриманий Експертний звіт ДП «Державний науково-дослідний та проектно вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (позитивний) щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя». Коригування від 17.06.2020 № 10-0369-20, серія АА № 029619, що затверджений згідно вимогами чинного законодавства.
Розпорядженням голови районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району від 07.07.2020 № 132 р затверджено проектну документацію за робочим проектом «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя». Коригування.
Згідно зі зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва: «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя». Коригування, наданим ТОВ «ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «УКРБУДПРОЕКТ», вартість додаткових будівельних робіт по даному об’єкту складає 5707553,00 грн. з ПДВ.
Отже, вартість додаткових робіт, не перевищує 50 % ціни Договору, укладеного за результатами проведення тендера (ID: UA-2019-10-08-002518-b) по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя» за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція).
Відповідно до ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в наявності є усі підстави для проведення переговорної процедури для укладення договору про закупівлю додаткових робіт по об’єкту: Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя. Коригування за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:47
Оскарження наміру укласти договір: 22 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Органи місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об'єкту "Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

11 серпня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:16
Протокол № 77 від 11.08.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-28-000005 ● ef32f8905933439c98fae31d57c303d7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2020 12:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

28.10.2020 № 228
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-08-11-006193-a, проведеною Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУСБУДІНЖИНІРИНГ"
#41219095
Переможець 5 707 553,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:47

Документи

11 серпня 2020 15:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУСБУДІНЖИНІРИНГ"
#41219095
5 707 553,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 15:20
дод.угода 1.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:19
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 14:36
Договір №66 від 31.08.2020.pdf укладений
31 серпня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону у зв’язку із зменшенням складових обсягу закупівлі та зменшенням ціни договору. Ціна договору становить 5597074,54 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 597 074,54
UAH (в тому числі ПДВ 932 845,75 UAH)