Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573707 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Наталія Толочко +380676138153 nataliia.tolochko@zp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція) оприлюднено 08.10.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу за ID: UA-2019-10-08-002518-b.
За результатами проведеної процедури відкритих торгів (ID: UA-2019-10-08-002518-b) з ТОВ «СТАТУСБУДІНЖИНІРИНГ» укладений Договір від 14.11.2019 № 111 про закупівлю робіт (далі – Договір) по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя» за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція) на суму 16450770,00 грн. з ПДВ.
Під час виконання робіт за Договором виникла необхідність у проведенні додаткових будівельних робіт та збільшення обсягів робіт на об’єкті «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя» за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція), що не були передбачені початковим проектом.
ТОВ «ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «УКРБУДПРОЕКТ» внесені додаткові роботи до проектної документації та отриманий Експертний звіт ДП «Державний науково-дослідний та проектно вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (позитивний) щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя». Коригування від 17.06.2020 № 10-0369-20, серія АА № 029619, що затверджений згідно вимогами чинного законодавства.
Розпорядженням голови районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району від 07.07.2020 № 132 р затверджено проектну документацію за робочим проектом «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя». Коригування.
Згідно зі зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва: «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя». Коригування, наданим ТОВ «ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «УКРБУДПРОЕКТ», вартість додаткових будівельних робіт по даному об’єкту складає 5707553,00 грн. з ПДВ.
Отже, вартість додаткових робіт, не перевищує 50 % ціни Договору, укладеного за результатами проведення тендера (ID: UA-2019-10-08-002518-b) по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя» за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція).
Відповідно до ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в наявності є усі підстави для проведення переговорної процедури для укладення договору про закупівлю додаткових робіт по об’єкту: Реконструкція елементів благоустрою скверу Піонерів в м. Запоріжжя. Коригування за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 15:47 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Органи місцевого самоврядування.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
11 серпня 2020 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 15:16 |
Протокол № 77 від 11.08.2020.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-28-000005 ● ef32f8905933439c98fae31d57c303d7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2020 12:16 |
НАКАЗ
28.10.2020 № 228
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-08-11-006193-a, проведеною Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУСБУДІНЖИНІРИНГ" #41219095 |
Переможець |
5 707 553,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:20
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 14:36
|
Договір №66 від 31.08.2020.pdf | укладений |
31 серпня 2020 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін на підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону у зв’язку із зменшенням складових обсягу закупівлі та зменшенням ціни договору. Ціна договору становить 5597074,54 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |