Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Шифер)
Очікувана вартість
8 550,00 UAH
UA-2020-08-11-005899-a 57d831b23e4741e4a77271560b860943
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Пустовіт

+380433762627 zakupki-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141578
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25
Контактна особа: Юлія Пустовіт
+380433762627
zakupki-osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Шифер пл. 1,5х1,2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, м.Могилів-Подільський, проспект Незалежності, 291
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар Покупцем здійснюється протягом трьох банківських днів з дня надходження Покупцю коштів для оплати товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

11 серпня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГЛУХМАНЮК ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#1679101050
Переможець 8 550,00
UAH
11 серпня 2020 15:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 15:19
Договір на шифер.pdf укладений
11 серпня 2020 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 550,00
UAH