Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка»
Очікувана вартість
3 708 000,00 UAH
UA-2020-08-11-005890-a e07c1dbfe4aa4fa4913e432f5a51dfb4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Под'ячева

+380506034845 gorsovetzakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40968364
Вебсайт: https://merefaotg.gov.ua/
Місцезнаходження: 62472, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, м. Мерефа, вул. Дніпровська, буд. 213
Контактна особа: Людмила Под'ячева
+380506034845
gorsovetzakupivli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:12
Очікувана вартість: 3 708 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою (іншими) мовою (мовами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, посвідченим нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Колісний багатофункціональний екскаватор – навантажувач JCB 4CX SITEMASTER (або еквівалент) з додатковим обладнанням.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мерефа, вул. Ветеринарна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник, здійснює оплату Товару по факту поставки до вказаного місця поставки і після перевірки відповідності товару заявленим у специфікації параметрам а також наявності всіх необхідних документів протягом 20 робочих днів. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 18:44
Дод.4 Технічні вимоги.зміни (виправлення).docx
27 серпня 2020 18:44
Зміни в ТД (виправлення).pdf
27 серпня 2020 15:44
Дод.1 Тендерна пропозиція.docx
27 серпня 2020 15:44
Тендерна документація.docx
27 серпня 2020 15:44
Протокол № 116.pdf
27 серпня 2020 15:44
Дод.6 Лист згода на обробку персональних даних.docx
27 серпня 2020 15:44
Дод.3 ст. 17.docx
27 серпня 2020 15:44
Зміни в ТД.pdf
27 серпня 2020 15:44
Дод.5 Проєкт договору.docx
27 серпня 2020 15:44
Дод.4 Технічні вимоги.зміни.docx
27 серпня 2020 15:44
Дод.2 Кваліфікаційні критерії.docx
27 серпня 2020 15:44
Дод.7 Перелік док.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.2 Кваліфікаційні критерії.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.4 Технічні вимоги.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.5 Проєкт договору.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.7 Перелік док.docx
11 серпня 2020 15:01
Тендерна документація.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.1 Тендерна пропозиція.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.3 ст. 17.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.6 Лист згода на обробку персональних даних.docx
27 серпня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 18:44
Дод.4 Технічні вимоги.зміни (виправлення).docx
27 серпня 2020 18:44
Зміни в ТД (виправлення).pdf
27 серпня 2020 15:44
Дод.1 Тендерна пропозиція.docx
27 серпня 2020 15:44
Тендерна документація.docx
27 серпня 2020 15:44
Протокол № 116.pdf
27 серпня 2020 15:44
Дод.6 Лист згода на обробку персональних даних.docx
27 серпня 2020 15:44
Дод.3 ст. 17.docx
27 серпня 2020 15:44
Зміни в ТД.pdf
27 серпня 2020 15:44
Дод.5 Проєкт договору.docx
27 серпня 2020 15:44
Дод.4 Технічні вимоги.зміни.docx
27 серпня 2020 15:44
Дод.2 Кваліфікаційні критерії.docx
27 серпня 2020 15:44
Дод.7 Перелік док.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.2 Кваліфікаційні критерії.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.4 Технічні вимоги.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.5 Проєкт договору.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.7 Перелік док.docx
11 серпня 2020 15:01
Тендерна документація.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.1 Тендерна пропозиція.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.3 ст. 17.docx
11 серпня 2020 15:01
Дод.6 Лист згода на обробку персональних даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відносно надання інформації про субпідрядника/співвиконавця
Дата подання: 19 серпня 2020 12:13
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:23
Шановний Замовнику! В процесі підготовки документів у нас з'явилися запитання до переліку документів, передбачені тендерною пропозицією. Прошу роз'яснити, наступне: Одним із переліку документів, який Учасник повинен долучити - це (інформація про субпідрядника/співвиконавця) 1. Чи потрібно долучати довідку про субпідрядника/співвиконавця, якщо в інформаційному листі, в якому згідно тендерної пропозиції потрібно вказати адреси сервісних центрів, де буде здійснюватися гарантійне та післягарантійне обслуговування ми зазначаємо адресу сервісного центру, з яким у нас укладені договірні відносини. Відповідно, у нас виникло запитання, чи буде вважатися відповідний сервісний центр, субпідрядником/співвиконавцем , який у разі необхідності буде здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування предмета закупівлі. Оскільки, в тендерній документації є певні розбіжності, а саме: в одному із пунктів тендерної пропозиції зазначено, що інформація про субпідрядника не подається, оскільки предметом закупівлі є товар,а не послуги. В іншому ж пункті тендерної пропозиції зазначено, що якщо Учасник використовує субпідрядників/CПІВВИКОНАВЦІВ, то має надати відповідну довідку. Наступне питання : Замовник має надати лист пояснення, якщо Він не використовує печатку у своїй діяльності. І знову певна колізія. Якщо наша організація використовує печатку, то чи потрібно долучати до тендерної пропозиції Довідку про наявність печатки, оскільки" інформаційний лист довільної форми у разі, якщо учасник здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством". - це один із документів реєстру. Оскільки загальне правило тендерної документації звучить так, що якщо юридична особа не додає певний документ до тендерної пропозиції, який вимагається, то вона повинна надати обгрунтування причин не подання даного документу, виникає питання, чи надавати довідку про наявність печатки, чи ігнорувати дану вимогу, оскільки вона стосується лише учасників, які її не використовують? Вельми вдячні за відповідь!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваші запитання повідомляємо наступне. Довідку щодо залучення субпідрядників надавати як зазначено в тендерній документації, не потрібно. Інформаційного листа з вказівкою адрес сервісних центрів, які не вважаються субпідрядниками/співвиконавцями, де буде здійснюватися гарантійне та післягарантійне обслуговування техніки, достатньо. Щодо довідки про наявність печатки пояснюємо, що згідно ч. 5 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" замовниками забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи, що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого підпису. Наявність інформації щодо наявності/відсутності печатки дає розуміння яким чином учасник може засвідчувати документи тендерної пропозиції.
відносно аналогічного досвіду (договори)
Дата подання: 20 серпня 2020 22:35
Дата відповіді: 21 серпня 2020 08:59
Доброго вечора, шановний Замовнику!. Будьте так ласкаві надайте відповідь на запитання: вимога в тендерній документації надати інформацію про позитивний досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох). Мається на увазі, що договори мають бути саме на колісний багатофункціональний екскаватор – навантажувач JCB 4CX SITEMASTER ?? Чи можна надати договори на багатофункціональний екскаватор іншої марки (аналогу?). ДЯКУЮ!!!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації для цієї закупівлі в якості еквіваленту приймаються пропозиції екскаваторів навантажувачів VOLVO, CAT (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути нижчими). Тому при перевірці тендерної пропозиції учасників аналогічними будуть вважатись договори щодо поставок багатофункціональних екскаваторів зазначених вище марок, або еквівалентних їм.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-005890-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТЕРРА ТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:39773812
Дата подання: 21 серпня 2020 21:41
Вимога на внесення змін до технічних характеристик
внесення змін до технічних характеристик
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 серпня 2020 11:29
Доброго дня. Тендерним комітетом Мереф'янської міської ради розглянуто Вашу вимогу. Після додаткових консультацій в тендерну документацію буде внесено зміни в найближчий час.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-005890-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Машинері Груп", Код ЄДРПОУ:39193728
Дата подання: 23 вересня 2020 14:28
Щодо скасування повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
Виконавчим комітетом Мереф’янської міської ради опубліковано оголошено проведення відкритих торгів UA-2020-08-11-005890-a на закупівлю товару – код ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка.
Відповідно до відомостей реєстру отриманих тендерних пропозицій тендерні пропозиції подали чотири учасники: ТОВ "Машинері Груп", ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП", ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" та ТОВ "Констракшн Машинері".
По-перше, 15.09.2020 р. Виконавчий комітет Мереф’янської міської ради оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" про закупівлю колісного багатофункціонального екскаватора – навантажувача JCB 4CX SITEMASTER (або еквівалент) з додатковим обладнанням (код ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка).
Приймаючи рішення про визнання ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" переможцем відкритих торгів замовник, окрім найнижчої ціни пропозиції мав врахувати повну відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, встановленим у тендерній документації у цій закупівлі.
Відповідно до пункту 38 додатку 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Тендерної документації замовник встановлює вимоги та зазначає «Екскаватор-навантажувач повинен бути укомплектований щіткою гідравлічною шириною менше 2500 мм., діаметром щіток не менше 800мм».
Переможцем у складі тендерної пропозиції в порушення вимог п.38 додатку 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Тендерної документації вказано запропонований товар з наступним характеристикам "Екскаватор-навантажувач укомплектований щіткою гідравлічною шириною 2600мм, діаметр щіток 800мм", що підтверджує невідповідність (порушення) умовам тендерної документації п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
У тендерній документації замовника у розділі V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій», встановлено, що Тендерна пропозиція відхиляється замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Слід звернути увагу, що стосовно технічних вимог вказаних у пункті 38 додатку 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Тендерної документації учасники процедури закупівлі надали в своїх пропозиціях наступні характеристики:
ТОВ "Констракшн Машинері" Екскаватор-навантажувач укомплектований щіткою гідравлічною робочою шириною 2400 мм., діаметр щіток 800мм.
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" "Екскаватор-навантажувач укомплектований щіткою гідравлічною шириною 2600мм, діаметр щіток 800мм"
ТОВ "Машинері Груп" Екскаватор-навантажувач укомплектований щіткою гідравлічною робочою шириною 2400 мм., діаметр щіток 800мм.
ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" "Екскаватор-навантажувач укомплектований щіткою гідравлічною шириною 2600мм, діаметр щіток 800мм".
Як наслідок пропозиції лише двох учасників (ТОВ "Констракшн Машинері", ТОВ "Машинері Груп") відповідають вимогам замовника в частині технічних характеристик щітки гідравлічної, а саме за показником ширина гідравлічної щітки.

По-друге, в порушення статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було надано вимогу ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах протягом 24 годин, а саме:
1) повторно надати документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронного файлу у форматі PDF.
2) завантажити підтверджуючого листа, що постачальник зобов’язаний надати послуги з пуско-наладки техніки і навчання персоналу за власний кошт за участі сервісного інженеру компанії.
Виконавчим комітетом Мереф’янської міської ради в порушення п.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» було надано учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, так як норма не передбачає зазначені вимоги до виправлення. Це можуть бути тільки невідповідності в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Можливості виправляти інші невідповідності Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає.
Слід звернути увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», у разі, якщо учасник не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону без застосування механізму 24 годин.
Вище зазначені порушення передбачають накладання штрафу згідно частин 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Враховуючи наведене, згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ".
Вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" переможцем процедури закупівлі та скасувати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ". У випадку не задоволення наших вимог, будемо змушені звернутися до АМКУ з метою притягнення до адміністративної відповідальності та вимагати скасувати Ваші рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 14:32
Шановний учаснику, в зв'язку з тим, що 24.09.2020 до Антимонопольного комітету України подано скаргу № U2020-08-11-005890-a.a3 ідентичну за змістом вимоги, дане питання буде вирішено на відповідному засіданні колегії.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-11-005890-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Машинері Груп", Код ЄДРПОУ:39193728
Дата подання: 24 вересня 2020 14:19
Оскарження визначення переможця
Деталі у файлі з текстом скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 20:14
рішення від 28.09.2020 № 18125+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 20:14
рішення від 07.10.2020 №18871 .pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 21:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 18871-р/пк-пз від 07.10.2020, протоколу № 135 від 15.10.2020 тендерна пропозиція ТОВ "ТД "Альфатех" відхилена.
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2020 14:26

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

01 жовтня 2020 14:05
Відповідь на скаргу.docx
15 жовтня 2020 14:26
Протокол № 135.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-08-000023 ● bc96521fe01a42f0bb8ab03104429d98
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020 20:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.10.2020 №209
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.10.2020 № 209

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2020-08-11-005890-a 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок від 29.10.2020 по моніторингу № UA-M-2020-10-08-000023 від 08.10.2020 пояснюю наступне. Відповідно до результатів проведеного електронного аукціону, який мав місце 4 вересня 2020 року по закупівлі UA-2020-08-11-005890-а найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) була пропозиція ТОВ «ТД «Альфатех». Економія склала 445 000,00 грн., що являється суттєвим до бюджету громади. Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Альфатех», після обговорення питання щодо ширини щітки, з урахуванням п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип максимальної економії, відповідно Протоколу засідання тендерного комітету № 126 від 15.09.2020 р., було прийнято рішення визнати тендерну пропозицію учасника як таку, що відповідає вимогам тендерної документації. І відповідно Протоколу засідання тендерного комітету № 128 від 15.09.2020 ТОВ «ТД «Альфатех» було визнано переможцем. Однак, 24.09.2020 до Антимонопольного комітету України ТОВ «Машинері Груп» було подано скаргу № UA-2020-08-11-005890-а.а3 з вимогою скасувати рішення про визначення переможця. В результаті розгляду скарги постійно діючою адміністративною колегією було прийнято рішення № 18871-р/пк-пз від 07.10.2020, згідно якого Виконавчий комітет Мереф’янської міської ради був зобов’язаний скасувати рішення про визначення ТОВ «ТД «Альфатех» переможцем процедури, пропозиція якого визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до зазначеного рішення колегії, Протоколу засідання тендерного комітету № 135 від 15.10.2020, пропозицію ТОВ «ТД «Альфатех» було відхилено.

2020-11-03 11:56:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 3 380 000,00
UAH з ПДВ
3 262 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 3 684 900,00
UAH з ПДВ
3 263 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Машинері Груп" 3 478 000,00
UAH з ПДВ
3 478 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" 3 680 000,00
UAH з ПДВ
3 642 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 17:15
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:15
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
13 жовтня 2020 17:15
banking_licence_ПУМБ.pdf
13 жовтня 2020 17:15
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:52
1_Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 17:16
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:16
GUARANTEE_111 240,00 UAH.pdf.p7s.p7s
25 серпня 2020 17:16
GUARANTEE_111 240,00 UAH.pdf
25 серпня 2020 17:16
banking_licence_____.pdf.p7s.p7s
25 серпня 2020 17:16
banking_licence_____.PDF
25 серпня 2020 17:16
_________________ _._2020.pdf.p7s.p7s
25 серпня 2020 17:16
_________________ _._2020.pdf
25 серпня 2020 17:16
9_Інші документи.pdf
25 серпня 2020 17:16
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:34
документи переможця
14 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:50
ЛИСТ-РОЗ_ЯСНЕННЯ.pdf
14 вересня 2020 16:56
підтверджуючий лист.pdf
14 вересня 2020 16:56
ГАРАНТІЯ 20704.pdf
14 вересня 2020 16:55
_ліцензія Банку.pdf
14 вересня 2020 16:55
_довіреність Мороз.pdf
14 вересня 2020 16:55
_витяг з наказу Мороз.pdf
03 вересня 2020 20:18
Електронний підпис
03 вересня 2020 20:17
31-ПИСЬМО БОБКЕТ.pdf
03 вересня 2020 20:17
30-Тех додаток 4.pdf
03 вересня 2020 20:17
29-Детальний опис.pdf
03 вересня 2020 20:17
28-ЦІНОВА.pdf
03 вересня 2020 20:17
27-Статут.pdf
03 вересня 2020 20:17
26-Дов повноваження.pdf
03 вересня 2020 20:17
БГ.rar
03 вересня 2020 20:17
24-ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf
03 вересня 2020 20:17
23-Сертифікат БОБКЕТ 2019.pdf
03 вересня 2020 20:17
21-Дов перс дані.pdf
03 вересня 2020 20:17
19-Витяг ПДВ від 09.10.2019.pdf
03 вересня 2020 20:17
18-Відгук.pdf
03 вересня 2020 20:17
11-ДОГОВІР ОРЕНДИ 2019р.pdf
03 вересня 2020 20:17
17-Договор.pdf
03 вересня 2020 20:17
10-Інф лист сервіс центри.pdf
03 вересня 2020 20:17
16-Дов аналог дог.pdf
03 вересня 2020 20:17
9-лист товар новий.pdf
03 вересня 2020 20:17
15-ВІДГУК ЦЕРСАНІТ.pdf
03 вересня 2020 20:17
14-ДОГОВІР ЦЕРСАНІТ.pdf
03 вересня 2020 20:17
7-оПИС ДОД ОБЛАД.pdf
03 вересня 2020 20:17
13-Лист довкілля.pdf
03 вересня 2020 20:17
5-Копії сертифікатів.pdf
03 вересня 2020 20:17
4-ст 17 загальна.pdf
03 вересня 2020 20:17
3-ст.17 Дод.3.pdf
03 вересня 2020 20:17
2-проект договору.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 22:38
Електронний підпис
03 вересня 2020 22:33
5 Проєкт договору.pdf
03 вересня 2020 22:33
24 Детальний опис.pdf
03 вересня 2020 22:33
20 New Authorization Letter-UKRAINE-2020.pdf
03 вересня 2020 22:33
19 MST 542 Брошура.pdf
03 вересня 2020 22:33
18 Manufacturer’s Authorization-34.pdf
03 вересня 2020 22:33
17 Копія Статуту.pdf
03 вересня 2020 22:33
14 MST Сертифікат.pdf
03 вересня 2020 22:33
13 MST Декларація.pdf
03 вересня 2020 22:33
7 Акт спецмайданчик.pdf
03 вересня 2020 22:33
4 Технічні вимоги.pdf
03 вересня 2020 22:33
2 Відгук мелекіно.PDF
03 вересня 2020 22:33
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 15:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ "Машинері Груп"

ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Рішення скасоване 3 262 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:21
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Рішення скасоване 3 263 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 15:14
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Відхилено 3 262 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 09:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 13:26
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Відхилено 3 263 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:23
ТОВ "Машинері Груп"
#39193728
Відхилено 3 478 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:21
ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП"
#41940182
Відхилено 3 642 920,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 15:44

Документи

10 вересня 2020 10:09
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:06
Протокол № 120.pdf
04 вересня 2020 14:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомляю, що відповідно до ч. 2 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Вами надано за архівований файл «БГ.rar», який неможливо вивантажити в зв’язку з його пошкодженням, в результаті чого неможливо ознайомитись зі змістом файлу. На підставі зазначеного прошу Вас повторно надати документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронного файлу у форматі PDF. З метою уникнення пошкодження документів, прохання надати кожний документ окремо без архівації всього пакету документів. Окрім цього повідомляю, що Вами надано завізований керівником документ «Технічні вимоги до предмету закупівлі» відповідно до Додатку 4 у вигляді PDF-файлу «30-Тех додаток 4.pdf». Відповідно абзацу 3 «Інші вимоги» зазначеного Додатку, постачальник зобов’язаний надати послуги з пуско-наладки техніки і навчання персоналу за власний кошт за участі сервісного інженеру компанії про що надати підтверджуючого лист. На підставі вищезазначеного, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, прошу Вас завантажити зазначені документи.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом 1 ч.3 ст. 22 Закону (тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації) вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Документи

15 жовтня 2020 09:34
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:33
Протокол № 120.pdf

Документи

15 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:22
Протокол № 135.pdf

Документи

19 жовтня 2020 16:21
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:20
Протокол № 136.pdf

Документи

21 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:43
Протокол № 138.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2020 15:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі