Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контролер
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2020-08-11-005216-a 07969e8c72404006ae9886d00d294e92
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Іванова

+380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Юлія Іванова
+380564701383
zakupivlicmrayvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:44
Очікувана вартість: 184 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32570000-9: Комунікаційне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
Контролер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до місця поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 12:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
12 серпня 2020 12:57
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами.docx
11 серпня 2020 14:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 серпня 2020 14:22
ОГОЛОШЕННЯ контролер.docx
12 серпня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 12:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
12 серпня 2020 12:57
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами.docx
11 серпня 2020 14:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 серпня 2020 14:22
ОГОЛОШЕННЯ контролер.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-005216-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПРОХНИЦЬКИЙ ДЕНИС ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3639503290
Дата подання: 14 серпня 2020 10:20
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Вимога щодо підтримки картки криворіжця є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників. Просимо Вас виключити даний пункт та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:31
Встановлена технічна вимога щодо підтримки картки криворіжця є необхідною умовою, враховуючи направленість та використання закупованого товару. Оголошені на закупівлю контролери будуть задіяні як частина відповідної системи обліку відвідування з виключним використанням наявних карток криворіжця учнями в закладах загальної середньої освіти в місті Кривий Ріг. Тому вимога картки криворіжця є обов'язковою.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-005216-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2248603399
Дата подання: 03 вересня 2020 16:58
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовнику! Якщо Ви ще раз уважно поглянете на документи нашої тендерної пропозиції, то побачите довідку-пояснення щодо не надання Висновку СЕС (Вих. № 4). Тим паче, що відповідно до тендерної документації, вимагався один із перелічених документів якості, лист-пояснення щодо не надання висновку СЕС не вимагався згідно тендерної документації.
Відхилення даної пропозиції є неправомірним. Крім того, якщо звернути увагу на оприлюднення Вами протоколів відхилення 03.09.2020 р. в 16:14, в 16:18 та в 16:22, вважаємо, що аудиторська перевірка Вам не завадить!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 09:35
Шановний учасник! Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є окремою складовою згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Посилання на Закон щодо ненадання Висновку СЄС в пропозиціях ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ, ФОП КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ, ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА відсутне. Прошу зазначити, що вище вказані учасники відповідно до норм чинного законодавства обгрунтували лише відсутність Сертифікатів на підставі Декрету Кабінету міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію». Стосовно оприлюднення протоколів відхилення учасників: розгляд пропозицій тривав два робочі дні, тому Замовник розглянувши пропозиції вищевказаних учасників, прийняв рішення та оприлюднив протоколи розгляду в системі не порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Номер вимоги: UA-2020-08-11-005216-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2179004967
Дата подання: 04 вересня 2020 13:01
Неправомірність відхилення
Відповідно до Вих. 3 від 28.08.2020 р. надано пояснення, чому в складі даної тендерної пропозиції не надано документів якості на товар, що вимагається до постачання відповідно до вимог тендерної документації. В цьому ж документі зазначено, що документи, які будуть підтверджувати якість товару та відповідність заявленим вимогам, а саме паспорт та експлуатаційні документи, буде надано при поставці обладнання.
Крім того, Висновок санітарно-епідемічної експертизи не вимагався відповідно до вимог тендерної документації, а входив до переліку документів, ОДИН із яких має бути надано для підтвердження відповідності товару вимогам Замовника. І було надано документ щодо несертифікації, який містить інформацію щодо його ненадання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 14:03
Шановний учасник! Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є ОКРЕМОЮ складовою згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Посилання на Закон щодо ненадання Висновку СЄС в пропозиціях ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ, ФОП КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ, ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА відсутне. Прошу зазначити, що вище вказані учасники відповідно до норм чинного законодавства обгрунтували лише відсутність Сертифікатів на підставі Декрету Кабінету міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію».
Номер вимоги: UA-2020-08-11-005216-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2179004967
Дата подання: 07 вересня 2020 13:57
Невідповідність пропозиції
Шановний Замовнику! Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна не відповідає вимогам закупівлі. Не надано: 1) уточнену цінову пропозицію (відповідно до ТД необхідно надати даний документ). 2) Проект Договору, який підтверджує згоду з його істотними умовами. 3) Довіреність/доручення ( У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-пояснення в довільній формі, але лист-пояснення – відсутній). 4) Не всі сторінки паспорту надано. 5) Виписка з ЄДР та Витяг з ЄП – не завірені.
Пропозиція підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 15:39
Шановний учасник.
Переможцем ФОП Рубець Г.В. 04.09.2020 року була надіслана сканована уточнена цінова пропозиція на електронну адресу замовника так, як Оголошенням не зазначено завантаження оновленої цінової пропозиції через електронну систему закупівель. Оригінал уточненої цінової пропозиції отримано 07.09.2020 року.
Замовник не вимагає сканованого та завіреного проекту договору від учасників.
Згідно пункту 3.11.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: надати сканкопію Паспорту громадянина України /сторінки 1-6 та сторінка з адресою місця реєстрації/ - для фізичних осіб-підприємців. Всі сторінки паспорту, які вимагав Замовник, ФОП Рубець Г.В. надав.
Щодо довіреності/доручення (див. Довідка про особу уповноважену представляти інтереси та на підписання документів тендерної пропозиції і договору про закупівлю товару). Учасник надав Довідку у складі своєї пропозиції.
Виписка з ЄДРПОУ Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не вимагалась.
Витяг з Реєстру платника ЄП зроблена сканкопія ориганілу документу та завірена Державною податковою службою України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ 124 998,10
UAH з ПДВ
124 998,10
UAH з ПДВ
Документи
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ 129 812,00
UAH з ПДВ
129 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА 154 999,30
UAH з ПДВ
154 077,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 155 650,20
UAH з ПДВ
154 730,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Варнавський Валерій Вадимович 184 000,00
UAH з ПДВ
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
28 серпня 2020 20:55
Електронний підпис
28 серпня 2020 20:54
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 20:54
Факсиміле.pdf
28 серпня 2020 20:54
Паспорт_код.pdf
28 серпня 2020 20:54
Проект.pdf
28 серпня 2020 20:54
Витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 20:54
Завірені документи.pdf
28 серпня 2020 20:54
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 22:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 22:05
Виписка з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 22:05
Порівняльна таблиця.pdf
28 серпня 2020 22:05
Паспорт_код.pdf
28 серпня 2020 22:05
Пропозиція.pdf
28 серпня 2020 22:05
Витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 22:05
Проект Договору.pdf
28 серпня 2020 22:05
Витяг з ЄП.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 19:03
Електронний підпис
29 серпня 2020 19:01
Витяг_Виписка_Св-во ЄП.pdf
29 серпня 2020 19:01
Паспорт_ІПН.pdf
29 серпня 2020 19:01
Проект Договору.pdf
29 серпня 2020 19:01
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ

КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ

ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ФОП Варнавський Валерій Вадимович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ
#2248603399
Відхилено 124 998,10
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:15
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ
#3214318233
Відхилено 129 812,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:18
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА
#2179004967
Відхилено 154 077,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:22
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
Переможець 154 730,20
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 14:39

Документи

03 вересня 2020 16:15
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:14
протокол 116.pdf

Документи

03 вересня 2020 16:18
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:17
протокол 117.pdf

Документи

03 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:21
протокол 118.pdf

Документи

04 вересня 2020 14:39
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:36
124.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
154 730,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2020 14:39
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:36
124.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 08:20
дод. угода 1 дог. 303.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 08:19
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:14
договір 303 від 08.09..pdf укладений
08 вересня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення терміну постачання товару
Номер договору про закупівлю: 303
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 154 730,20
UAH