Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Р–55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 77 + 417 - км 77+917, Миколаївська область
Очікувана вартість
6 055 229,00 UAH
UA-2020-08-11-005169-b 0ec6c05290dc43e3999bb9779d286af3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:54
Очікувана вартість: 6 055 229,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 276,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30276.14 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Р–55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 77 + 417 - км 77+917, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 19:14
ТД ПКД рек Р-55 км 77+417-км 77+917.doc
11 серпня 2020 19:14
Проект договору ПКД рек Р-55 км 77+417-км 77+917.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-005169-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:42081694
Дата подання: 10 вересня 2020 14:30
Вимога на рішення замовника Вимога щодо скасування протоколу № 3/139/2020 від 03.09.2020 року про неправомірне відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ»
Протоколом № 3/139/2020 від 03 вересня 2020 року Замовником було неправомірно відхилено тендерну пропозицію з підстав ненадання учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», не включено до Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, та не недано інформації та документів (кваліфікаційного сертифікату )щодо:
- провідного інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) / інженер – проектувальник 1 категорії – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2.
Дана підстава для відхилення є неправомірною та такою, що порушує права Учасника та суперечить вимогам закону
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2020 19:59
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ" (далі – Учасник) та повідомляє наступне.
Відповідно до п.2 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження інформації, зазначеної у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (далі – Довідка) учасник в складі тендерної пропозиції надає кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, на всіх інженерів – проектувальників/провідних інженерів – проектувальників, зазначених учасником у Довідці. Якщо термін з моменту видачі кваліфікаційного сертифікату більше п’яти років, до нього має бути доданий документ, що підтверджує підвищення кваліфікації фахівця. Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники/виконавці робіт, серед інших:
- провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) / інженер – проектувальник 1 категорії – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2.
В складі тендерної пропозиції вашого підприємства відсутнє документальне підтвердження наявності провідного інженера-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) / інженера – проектувальник 1 категорії – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2.
Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасників керується нормами Закону, вимогами тендерної документації, та документами і інформацією, наданими учасником в складі тендерної пропозиції.
Замовником в тендерній документації чітко і зрозуміло, без будь яких двояких трактувань та можливих відхилень, а виходячи з відсутності з боку вашого підприємства питань та вимог до умов тендерної документації, зрозуміло і вам, як учаснику закупівлі, визначено вимогу щодо наявності конкретного інженера - проектувальника, шо підтверджується відповідним сертифікатом.
Крім того, слід зазначити, що наведений у Вимозі лист Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 17.12.2015р. №8/15-648-15 стосується професії «експерт», а ніяк не інженерів проектувальників, тому ніяким чином не стосується предмету розгляду. Інший лист стосується реєстрації атестованих осіб, що також не відноситься до предмету розгляду.
Також слід зазначити, що наведені у Вимозі посилання на Додаток 4 до Порядку ведення першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва під час реалізації експериментального проекту, ніяким чином не спростовує вимоги тендерної документації, жоден нормативний акт не забороняє відповідальним виконавцям окремих видів робіт отримати кваліфікаційні сертифікати відповідно до діючої градації інженерів- проектувальників, також учасники закупівлі не обмежені у праві мати трудові відносини саме з провідним інженером-проектувальником – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) або інженерщм – проектувальник 1 категорії – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 що безпосередньо зазначено в кваліфікаційному сертифікаті.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника була правомірно відхилена Замовником, відповідно до норм Закону та умов тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 14:30
Вимога 133 -139.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000030 ● a8857c248f0141fab88f2681a2942222
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2020 Одеса № 326

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 25.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 326
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
5. UA-2020-08-11-005169-b 11.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 11:42:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва, яка проводиться Службою автомобільних доріг у Миколаївській області (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-11-005169-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Чому Замовником відповідно до протоколу від 03.09.2020 № 3/139/2020 відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ" у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції таким кваліфікаційним критеріям як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в той час як відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
При цьому слід звернути увагу, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 18:28:07

Пояснення

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення з поставленого питання.
1. Відповідно до вимог п.16 ст. 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;……
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено не подання (відсутність) документів, які вимагались тендерної документацію. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, бо вони взагалі не подані. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, бо неможливо ніяким чином встановити, чи відповідають не подані (відсутні) документи умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не виявляв невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, тому не мав розміщувати Повідомлення в електронній системі закупівель.
Також слід зазначити, що відповідно ч.9 ст.26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тобто, Учасник, навіть якщо б Замовник і розмістив Повідомлення в системі, що не мав робити відповідно до приписів Закону в даному випадку, не мав права, установленого законом, дозавантажити відсутні в тендерній пропозиції документи, а лише виправити невідповідності в поданих документах і його тендерна пропозиція все одно була б відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону). Позицію щодо встановлення та виправлення невідповідностей лише у поданих документах висловив Уповноважений орган – Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 800/2020, розміщеній на офіціальному сайті Уповноваженого органу за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&lang=uk-UA, а саме:
Відповідь на запит 800/2020
«...Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Щодо питання 1. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Саме з наведених вище обґрунтувань, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
2. Щодо строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник повідомляє наступне:
Відповідно до статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції - 28.08.2020р. Відлік 5 робочих днів починаємо на наступний робочий день (з 31.08.2020). Отже 31.08, 01.09, 02.09, 03.09, 04.09.2020 – це 5-й робочий день (відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ" та оприлюднено в електронній системі інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника). Замовником дотримано вимог Закону «Про публічні закупівлі».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-10 18:04:12

Про відкриття провадження у справі

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області повідомляє про відкриття провадження в адміністративній справі №400/4705/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З висновками моніторингу Замовник не погоджується та буде оскаржувати їх у визначеному законодавством способу та порядку.

2020-10-22 13:08:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних долріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 26.10.2020 року Адміністративного позову №4274/юр-06 від 23.10.2020.
Дата публікації: 26 жовтня 2020

Документи:

26 жовтня 2020 18:26
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ" 3 999 000,00
UAH з ПДВ
3 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ 4 199 000,00
UAH з ПДВ
4 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 20:14
Електронний підпис
10 вересня 2020 20:12
4. Довідка по ст 17.pdf
10 вересня 2020 20:12
3. Довідка по ст 17 ч.2.pdf
10 вересня 2020 20:12
2. Довідка по ст 17 п.12.pdf
10 вересня 2020 20:12
1. Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:55
36.Опис.pdf
27 серпня 2020 17:54
49.Довідка_Виписка.pdf
27 серпня 2020 17:54
48.Договір про покриття.pdf
27 серпня 2020 17:54
44.Гарантійний лист ТЗ.pdf
27 серпня 2020 17:54
42.Довідка про ст 17.pdf
27 серпня 2020 17:54
41. Довідка про санкції.pdf
27 серпня 2020 17:54
29.Довідка про ГІП.pdf
27 серпня 2020 17:54
28. Експертний звіт.pdf
27 серпня 2020 17:54
14. Наказ Некрасов М.М..pdf
27 серпня 2020 17:54
27. Лист-відгук.pdf
27 серпня 2020 17:54
26.Акти до договору _ 57-19.pdf
27 серпня 2020 17:54
25.Договір _ 57-19.pdf
27 серпня 2020 17:54
17. Наказ Шеремет А.В..PDF
27 серпня 2020 17:54
5. Інвертарні картки МА.pdf
27 серпня 2020 17:54
4. Інвертарні картки ОЗ.pdf
27 серпня 2020 17:54
16. Наказ Мазуренко М.О..PDF
27 серпня 2020 17:54
15. Наказ Кушнір О.М..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ"

ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ"
#42081694
Відхилено 3 999 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 17:13
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ
#36404096
Переможець 4 199 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 18:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ
#36404096
4 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 09:17
ДУ 14 28.12.2023 дог.112-Б.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 09:17
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 14:42
ДУ №11 від 22.12.2022 до дог 112-Б від 25.09.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 14:42
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 11:36
ДУ №8 від 06.12.2021 Дог №112-Б від 25.09.2020.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 11:03
Договір 112-Б від 25.09.2020.PDF укладений
28 вересня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 112-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань за Договором, внаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 112-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування Замовника), продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині виконання грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 112-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML