Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вальниці кочення в асортименті для потреб ВП "Шахта"Відродження" ДП "Львіввугілля"
Очікувана вартість
3 509 931,83 UAH
UA-2020-08-11-005130-b 14c8184485664be1a5ed73b928766fd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Моденко

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Андрій Моденко
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 3 509 931,83 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


Усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям які в оригіналі викладені російською мовою не потребують перекладу на українську мову.
У разі надання інших документів (документи, що не складені безпосередньо учасником) складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

17 серпня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 13:16
Т.д. Вальниці ш. Відродження зі змінами.docx
17 серпня 2020 13:15
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
17 серпня 2020 13:15
Зміни 1 до тендерної документації.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених у ст. 17 Закону.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 6 Проект договору та лист підтвердження згоди щодо умов проекту договору.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
11 серпня 2020 18:58
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
11 серпня 2020 18:58
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx
17 серпня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 13:16
Т.д. Вальниці ш. Відродження зі змінами.docx
11 серпня 2020 18:59
Т.д. Вальниці ш. Відродження.docx
17 серпня 2020 13:15
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
17 серпня 2020 13:15
Зміни 1 до тендерної документації.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених у ст. 17 Закону.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 6 Проект договору та лист підтвердження згоди щодо умов проекту договору.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
11 серпня 2020 18:59
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
11 серпня 2020 18:58
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
11 серпня 2020 18:58
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо зразків документів виробника
Дата подання: 13 серпня 2020 12:30
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:01
Додатком 4 до Тендерної документації передбачено надання паспорту (сертифікату) якості виробника продукції, а також надання зразків документів виробника на продукцію, що буде надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасником торгів. Просимо надати уточнення - чи можливо надати зразок ОДНОГО документа виробника, що підтверджує якість підшипника та видається при постачанні, тобто надати паспорт (сертифікат) якості, виключно як ЗРАЗОК, а не на кожне маркування підшипника за переліком 13 лотів? Враховуючи викладене, а також те, що пункти 2.1 та 2.3 Додатку 4 до Тендерної документації за своїм змістом є тотожними, просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме пункт 2.1. видалити, а пункт 2.3. викласти в наступній редакції: «Зразок документу виробника на продукцію, що буде надаватись з продукцією та підтверджуватиме її якість, завірені учасником торгів (паспорт або сертифікат). Учасник повинен надати саме зразок відповідного документу на ОДИН підшипник. Замовник не вимагає надання документів на всі маркування підшипників, закупівля яких здійснюється.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає документи на кожну категорію вальниць, тому учасник закупівлі може надати документи виробника які підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасником торгів на кожну окрему категорію товару згідно лотів. Дякую.
Щодо паспорту (сертифікату) якості
Дата подання: 13 серпня 2020 13:58
Дата відповіді: 13 серпня 2020 15:34
Пунктом 2.1 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання паспорту (сертифікату) якості виробника продукції. Просимо надати уточнення – чи можливе надання документу на одну позицію з переліку, згідно категорії товару (лоту)? Замовник не вимагає надання документів на всі маркування підшипників, закупівля яких здійснюється? Тобто можливо надання паспорту (сертифікату) якості, виключно на одну одиницю з категорії товару (лоту), а не на кожне маркування підшипника за переліком?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Післі розгляду Ваших питань замовником прийнято рішення внести зміни у тендерну документацію в частині відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Голчасті, шарнірні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 018,92 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5,09 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 серпня 2020 14:50
Закінчення: 31 серпня 2020 15:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

84 шт
Голка RN-5х49,8
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80084, Україна, Львівська область, с. Межиріччя, вул. Шахтарська, 35В, ВП «Шахта «Відродження», ДП «Львіввугілля»
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вальниці кочення в асортименті для потреб ВП "Шахта"Відродження" ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОМПОДШИПНИК" 981,96
UAH з ПДВ
981,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОНСАНТЕХБУД" 1 010,02
UAH з ПДВ
1 010,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 11:35
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:34
ЦП Відродження 1,2,3,5,6,12.pdf
07 вересня 2020 16:52
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:51
Довідка МВС.zip
07 вересня 2020 16:51
Довідка МВС.pdf
07 вересня 2020 16:51
Довідка ДФС.rar
07 вересня 2020 16:51
Довідка ДФС.pdf
28 серпня 2020 13:52
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:25
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:25
8. Статут оригінал.pdf
26 серпня 2020 13:25
7. Статут копія.pdf
26 серпня 2020 13:25
5. Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 13:25
32. Довідка довкілля.pdf
26 серпня 2020 13:25
31. Довідка щодо ТУ.pdf
26 серпня 2020 13:25
28. Лист про бренди.pdf
26 серпня 2020 13:25
27. Сертифікат ISO МПЗ.pdf
26 серпня 2020 13:25
26. Сертифікат ISO СПЗ-4.pdf
26 серпня 2020 13:25
20. Фін. звітність 2019 р..pdf
26 серпня 2020 13:25
19. Інформація Стаття 17.pdf
26 серпня 2020 13:25
18. Стаття 17.pdf
26 серпня 2020 13:25
17. Аналогічні договори.pdf
26 серпня 2020 13:25
13. Договір оренди тз.pdf
26 серпня 2020 13:25
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 19:05
Електронний підпис
26 серпня 2020 19:01
Електронний підпис
26 серпня 2020 19:00
лист-згода договор.pdf
26 серпня 2020 19:00
ст.17.pdf
26 серпня 2020 19:00
гарант лист.pdf
26 серпня 2020 19:00
квал. крит..pdf
26 серпня 2020 19:00
устав 2018.rar
26 серпня 2020 19:00
справка предприятие.jpg
26 серпня 2020 19:00
полномочия директора.zip
26 серпня 2020 19:00
ПДВ св-во 001.jpg
26 серпня 2020 19:00
Витяг.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОМПОДШИПНИК"

ТОВ "ДОНСАНТЕХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРОМПОДШИПНИК"
#39507154
Переможець 981,96
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРОМПОДШИПНИК"
#39507154
981,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:07
ДУ 2 до договору 202.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 14:12
Додаткова угода до договору 202 від 21 09 2020.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 09:08
Договір 202 від 21.09.20р..pdf укладений
22 вересня 2020 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка у Специфікації до договору за лотом № 12
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 202
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до ч. 4, п. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2 до договору № 202
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML