Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка на ділянці км 62+758 – км 77+650
DSTU B.D.1.1-1:2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works"(DK 021:2015 - 45000000-7 Construction works and current repairs)- Major repair of the motor road of state importance M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamianka on the section km 62+758 -km 77+650
Очікувана вартість
424 623 841,00 UAH
UA-2020-08-11-004888-b eb6ad8915c684a8ea50d0674269cabf9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любомир Семанів Ярославович

380673425104 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Любомир Семанів Ярославович
380673425104
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Ivano-Frankivsk Oblast
National ID: 25825434
Contact point: Semaniv Lyubomyr
380673425104
tender@sadif.com.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 11:13
Очікувана вартість: 424 623 841,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 123 119,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2123119 UAH
Publication date: 11 серпня 2020 17:19
Enquiries until: 11 вересня 2020 09:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 424 623 841 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 123 119 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка на ділянці км 62+758 – км 77+650-Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

DSTU B.D.1.1-1:2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works"(DK 021:2015 - 45000000-7 Construction works and current repairs)- Major repair of the motor road of state importance M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamianka on the section km 62+758 -km 77+650-State Budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 03 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:44
Перелік змін КР М-12 11.09.2020.docx
11 вересня 2020 15:44
ТД КР М-12 2020p (зі змінами 11.09).docx
11 вересня 2020 15:43
Оголошення КР М-12 2020 (зі змінами).pdf
11 серпня 2020 17:19
Проект договору КР М-12 2020.pdf
11 вересня 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 17:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:44
Перелік змін КР М-12 11.09.2020.docx
11 вересня 2020 15:44
ТД КР М-12 2020p (зі змінами 11.09).docx
11 серпня 2020 17:19
ТД КР М-12 2020p.docx
11 вересня 2020 15:43
Оголошення КР М-12 2020 (зі змінами).pdf
11 серпня 2020 17:19
Оголошення КР М-12 2020.pdf
11 серпня 2020 17:19
Проект договору КР М-12 2020.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 вересня 2020
UA-2020-08-11-004888-beb6ad8915c684a8ea50d0674269cabf9
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
AzVirt MMC Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 21:35

Документи

21 вересня 2020 10:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:33
Довідка ДПС
06 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:28
Копія ліцензії
06 жовтня 2020 16:28
Довідка МВС
18 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:32
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
18 вересня 2020 18:32
Паспорт Пастернака О.С..pdf
18 вересня 2020 18:32
Довіреність Кравець.pdf
18 вересня 2020 18:32
Виписка з банку.pdf
18 вересня 2020 18:32
Протокол ЗБ.pdf
18 вересня 2020 18:32
Довідка з банку 1.pdf
18 вересня 2020 18:32
Зміни до гарантії.7z
18 вересня 2020 18:32
копия лицензии.zip
18 вересня 2020 18:32
Договір _39 від 31.08.2015 Н-09.pdf
18 вересня 2020 18:32
016-001-32228-2020.zip
18 вересня 2020 18:31
Договір _47 від 13.06.2019 (Р-62).pdf
18 вересня 2020 18:31
Довідка про досвід 1.pdf
18 вересня 2020 18:31
ДИПЛОМИ.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб11.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб10.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб9.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб8.pdf
18 вересня 2020 18:31
Дозвіл Держпраця новий.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб7.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб6.pdf
18 вересня 2020 18:31
Проект договору.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб5.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб4.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб3.pdf
18 вересня 2020 18:31
Довідка про санкції.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб2.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб1.pdf
18 вересня 2020 18:31
Довідка про Учасника.pdf
18 вересня 2020 18:31
ВОДІЇ1.pdf
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
18 вересня 2020 18:31
Технічне завдання.pdf
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
18 вересня 2020 18:31
Довідка по ст.17.pdf
18 вересня 2020 18:31
Ліцензія ПБС.PDF
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
18 вересня 2020 18:31
ІТП 3.pdf
18 вересня 2020 18:31
ІТП 2.pdf
18 вересня 2020 18:31
ІТП 1.pdf
18 вересня 2020 18:31
НАКАЗИ.pdf
18 вересня 2020 18:31
Гарантійний лист АБЗ.pdf
18 вересня 2020 18:31
Транспортна схема 1.pdf
18 вересня 2020 18:31
Договір оренди АБЗ.pdf
18 вересня 2020 18:31
Атестат виробництва.pdf
18 вересня 2020 18:31
Свідоцтво 2.pdf
18 вересня 2020 18:31
Свідоцтво 1.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ФОП Колибабюк Г.І..pdf
18 вересня 2020 18:31
Договір ФОП Колибабюк.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ТОВ Комфорт Вест.PDF
18 вересня 2020 18:31
Лист ТОВ Балтом Україна.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ТОВ Буковель.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ПП Парсіфаль.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ТОВ Західдорінвест.pdf

Документи

21 вересня 2020 10:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 вересня 2020 13:45
Електронний підпис
19 вересня 2020 13:45
Електронний підпис
19 вересня 2020 13:45
транспортна схема.pdf
19 вересня 2020 13:45
проект договору.pdf
19 вересня 2020 13:45
ПДВ зав..pdf
19 вересня 2020 13:45
копия лицензии.zip
19 вересня 2020 13:45
карта - м-12 .jpg
19 вересня 2020 13:45
інші довідки і листи.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідки ст. 17.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка лабораторія.pdf
19 вересня 2020 13:45
Довідка грош покр.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка cт 17.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка 09 2020.jpg
19 вересня 2020 13:45
гарантійний лист.pdf
19 вересня 2020 13:45
Виписка колір.pdf
19 вересня 2020 13:45
ISO 9001 копія.pdf
19 вересня 2020 13:45
016-001-33507-2020.zip
19 вересня 2020 13:45
техпаспорти копії.pdf
19 вересня 2020 13:45
техпаспорт бульдозер.pdf
19 вересня 2020 13:45
технічне завдання.pdf
19 вересня 2020 13:45
Тех_паспорт Бульдозер CAT.pdf
19 вересня 2020 13:45
договір поставки.pdf
19 вересня 2020 13:45
Договір Автострада.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка про абз.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка працівники.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка обладнання.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка досвід.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка база.pdf
19 вересня 2020 13:45
№47 ІД Картка обліку ОЗ-6.pdf
19 вересня 2020 13:45
№27 КК копія договору 8ПС.pdf
19 вересня 2020 13:45
№23 КК копії дипломів.pdf
19 вересня 2020 13:45
22 ЦПУ Мельник.pdf
19 вересня 2020 13:45
22 трудова Шумський С..pdf
19 вересня 2020 13:45
22 диплом Мельник Т.Б..pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до статті 16 Закону у тендерній документації замовник встановив до учасників серед інших такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Ключовий персонал (інженерно-технічні працівники): виконроб - 1 люд; майстер - 4 люд; інженер з охорони праці - 1 люд; лаборант - 1 люд. Робітничі спеціальності: робітники-будівельники - 33 люд. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці (Додаток № 7 до цієї тендерної документації) про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати: - трудові книжки (Учасник має право надати тільки сторінки трудових книжок з внесеними відмітками); - накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності) або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.), перерахованих в довідці, учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників (крім лаборанта та інженера з охорони праці) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Учасником у першому рядку «виконавець робіт» в графі 4 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надалі – Довідка) не зазначено спеціальність працівника, у рядках 6 «інженер з охорони праці» та 7 «лаборант з фізико-механічних випробувань» в графі 4 Довідки не вказано спеціальність. На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці (Додаток № 7 до цієї тендерної документації) про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасником надано накази про призначення на посаду/на роботу, а також цивільно-правові угоди (на трьох осіб). Переважна більшість з наказів свідчать про строковість цих трудових договорівз кінцевим строком до 30.11.2020 року. В той час, як термін виконання договору згідно умов тендерної документації – до 31.12.2021 року. Таким чином, учасник не підтверджує, що зазначені у Довідці працівники будуть задіяні учасником під час виконання договору. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці (Додаток № 7 до цієї тендерної документації) про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт учасником подано скан-копії трудових книжок. Учасником не надано усі сторінки трудових книжок в яких внесені відмітками. Виправити наступні невідповідності: - Надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт згідно Додатку №7 до тендерної документації із зазначенням в ній інформації, що вимагається. - Підтвердити інформаціющодо наявності у учасника працівників, які будуть залучені до виконання робіт протягом усього терміну виконання договору, шляхом надання відповідних наказів про прийняття на роботу, цивільно-правових угод. - Надати трудові книжки працівників, які включатимуть усі сторінки у яких внесені відмітки.

Публічні документи

26 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
26 вересня 2020 17:43
ІТР.rar
26 вересня 2020 17:41
ЦПУ.rar
26 вересня 2020 17:41
трудові.rar
26 вересня 2020 17:41
Робітники.rar
26 вересня 2020 17:41
Повідомлення.rar
26 вересня 2020 17:41
ІТР.rar
26 вересня 2020 17:41
ЦПУ лаборант.rar
26 вересня 2020 17:41
ІТР трудові.rar
20 вересня 2020 22:07
Електронний підпис
20 вересня 2020 22:05
oledata.mso
20 вересня 2020 22:05
Протокол НР.7Z
20 вересня 2020 22:05
Наказ Фролова Ю.М.7Z
20 вересня 2020 22:05
Лист для клієнті1.7z
20 вересня 2020 22:05
Довідка покриття.jpg
20 вересня 2020 22:05
Гарантія 8363-20.7z
20 вересня 2020 22:05
Витяг із Статуту.7z
20 вересня 2020 22:05
виписка по рахунку.jpg
20 вересня 2020 22:05
Банківська ліцензі1.7z
20 вересня 2020 22:05
ЦПУ.rar
20 вересня 2020 22:05
Хоби.rar
20 вересня 2020 22:05
Фінзвітність.rar
20 вересня 2020 22:05
трудові.rar
20 вересня 2020 22:05
Тианети.rar
20 вересня 2020 22:05
Робітники.rar
20 вересня 2020 22:05
Повідомлення.rar
20 вересня 2020 22:05
Офіс.rar
20 вересня 2020 22:05
Нотаріальний переклад.rar
20 вересня 2020 22:05
Мингечевир.rar
20 вересня 2020 22:05
Лабраторія.rar
20 вересня 2020 22:05
Крани.rar
20 вересня 2020 22:05
ІТР.rar
20 вересня 2020 22:05
ІСО.rar
20 вересня 2020 22:05
ДС ПРОМ ГРУП.rar
20 вересня 2020 22:05
Дозвіл Держпраці.rar
20 вересня 2020 22:05
Довідки.rar
20 вересня 2020 22:05
Джинвали.rar
20 вересня 2020 22:05
Власна.rar
20 вересня 2020 22:05
виробнича база.rar
20 вересня 2020 22:05
Атени.rar
20 вересня 2020 22:05
АБЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

AzVirt MMC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 409 000 000,00
UAH з ПДВ
404 753 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 413 002 500,00
UAH з ПДВ
406 876 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:33
Довідка ДПС
06 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:28
Копія ліцензії
06 жовтня 2020 16:28
Довідка МВС
18 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:32
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
18 вересня 2020 18:32
Паспорт Пастернака О.С..pdf
18 вересня 2020 18:32
Довіреність Кравець.pdf
18 вересня 2020 18:32
Виписка з банку.pdf
18 вересня 2020 18:32
Протокол ЗБ.pdf
18 вересня 2020 18:32
Довідка з банку 1.pdf
18 вересня 2020 18:32
Зміни до гарантії.7z
18 вересня 2020 18:32
копия лицензии.zip
18 вересня 2020 18:32
Договір _39 від 31.08.2015 Н-09.pdf
18 вересня 2020 18:32
016-001-32228-2020.zip
18 вересня 2020 18:31
Договір _47 від 13.06.2019 (Р-62).pdf
18 вересня 2020 18:31
Довідка про досвід 1.pdf
18 вересня 2020 18:31
ДИПЛОМИ.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб11.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб10.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб9.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб8.pdf
18 вересня 2020 18:31
Дозвіл Держпраця новий.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб7.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб6.pdf
18 вересня 2020 18:31
Проект договору.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб5.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб4.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб3.pdf
18 вересня 2020 18:31
Довідка про санкції.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб2.pdf
18 вересня 2020 18:31
дор.роб1.pdf
18 вересня 2020 18:31
Довідка про Учасника.pdf
18 вересня 2020 18:31
ВОДІЇ1.pdf
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
18 вересня 2020 18:31
Технічне завдання.pdf
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
18 вересня 2020 18:31
Довідка по ст.17.pdf
18 вересня 2020 18:31
Ліцензія ПБС.PDF
18 вересня 2020 18:31
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
18 вересня 2020 18:31
ІТП 3.pdf
18 вересня 2020 18:31
ІТП 2.pdf
18 вересня 2020 18:31
ІТП 1.pdf
18 вересня 2020 18:31
НАКАЗИ.pdf
18 вересня 2020 18:31
Гарантійний лист АБЗ.pdf
18 вересня 2020 18:31
Транспортна схема 1.pdf
18 вересня 2020 18:31
Договір оренди АБЗ.pdf
18 вересня 2020 18:31
Атестат виробництва.pdf
18 вересня 2020 18:31
Свідоцтво 2.pdf
18 вересня 2020 18:31
Свідоцтво 1.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ФОП Колибабюк Г.І..pdf
18 вересня 2020 18:31
Договір ФОП Колибабюк.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ТОВ Комфорт Вест.PDF
18 вересня 2020 18:31
Лист ТОВ Балтом Україна.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ТОВ Буковель.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ПП Парсіфаль.pdf
18 вересня 2020 18:31
Лист ТОВ Західдорінвест.pdf

Публічні документи

19 вересня 2020 13:45
Електронний підпис
19 вересня 2020 13:45
Електронний підпис
19 вересня 2020 13:45
транспортна схема.pdf
19 вересня 2020 13:45
проект договору.pdf
19 вересня 2020 13:45
ПДВ зав..pdf
19 вересня 2020 13:45
копия лицензии.zip
19 вересня 2020 13:45
карта - м-12 .jpg
19 вересня 2020 13:45
інші довідки і листи.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідки ст. 17.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка лабораторія.pdf
19 вересня 2020 13:45
Довідка грош покр.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка cт 17.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка 09 2020.jpg
19 вересня 2020 13:45
гарантійний лист.pdf
19 вересня 2020 13:45
Виписка колір.pdf
19 вересня 2020 13:45
ISO 9001 копія.pdf
19 вересня 2020 13:45
016-001-33507-2020.zip
19 вересня 2020 13:45
техпаспорти копії.pdf
19 вересня 2020 13:45
техпаспорт бульдозер.pdf
19 вересня 2020 13:45
технічне завдання.pdf
19 вересня 2020 13:45
Тех_паспорт Бульдозер CAT.pdf
19 вересня 2020 13:45
договір поставки.pdf
19 вересня 2020 13:45
Договір Автострада.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка про абз.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка працівники.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка обладнання.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка досвід.pdf
19 вересня 2020 13:45
довідка база.pdf
19 вересня 2020 13:45
№47 ІД Картка обліку ОЗ-6.pdf
19 вересня 2020 13:45
№27 КК копія договору 8ПС.pdf
19 вересня 2020 13:45
№23 КК копії дипломів.pdf
19 вересня 2020 13:45
22 ЦПУ Мельник.pdf
19 вересня 2020 13:45
22 трудова Шумський С..pdf
19 вересня 2020 13:45
22 диплом Мельник Т.Б..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 404 753 760,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
404 753 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 10:30
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 16:21
Додаткова угода №15 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 16:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:53
Додаткова угода №14 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 12:58
Додаткова угода №13 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 16:15
Додаткова угода №11 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:42
Додаткова угода №9 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
17 березня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 10:55
Додаткова угода №8 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
12 березня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 09:58
Додаткова угода №7 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
11 березня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:46
Додаткова угода №6 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:43
Додаткова угода №5 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:59
Додаткова угода №4 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 12:22
Додаткова угода №3 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 11:06
Додаткова угода №2 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 17:39
Додаткова угода №1 до Договору №74 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:28
Договір №74.pdf укладений
20 жовтня 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" та на підставі п.4.8. Договору №74 від 19.10.2020 р. бюджетні зобов'язання на 2021 рік складають 148 100 000грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що строк, на який Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30% вартості від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, становить 3 місяці.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника на виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка на ділянці км 62+758 -км 77+650 та відповідно до затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" обсягу фінансування по вказаному об'єкту на 2021 рік Сторони домовились: -продовжити термін виконання робіт на об'єкті та строк дії Договору №74 від 19.10.2020р. до 31.12.2022р. -викласти Додаток №1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.2021р. №406) та на підставі п.4.8. Договору №74 від 19.10.2020р. бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 136 000 000 грн. з ПДВ і вони складають 284 100 000 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити бюджетні зобов'язання на 2021 рік на 500 000грн і вони складають 283 600 000грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 150 254 грн. з ПДВ і вони складають 283 750 254 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника на виконання робіт з капітального ремонту. Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.12.2023р
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 392 639 681,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 439 946,83 UAH)