Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Морква, капуста, цибуля, буряк, яблука, мандарини, апельсини
Очікувана вартість
233 000,00 UAH
UA-2020-08-11-004572-b 97443f6174be4c6682cf8bff6b87d3ff
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУСЛАН РУДАКЕВИЧ ОЛЕГОВИЧ

0473320847 sdbi40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа: РУСЛАН РУДАКЕВИЧ ОЛЕГОВИЧ
0473320847
sdbi40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:33
Очікувана вартість: 233 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6990 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015, код 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (морква, капуста, цибуля, буряк, яблука, мандарини, апельсини). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Місцезнаходження: 20700, Черкаська обл., місто Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40. Мова складання документів - українська. Забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6 990,00 грн. (шість тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень нуль копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції але не менше 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5000 кілограми
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кілограми
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2500 кілограми
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кілограми
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:43
ТД -овочі 11.08.2020 (оригінал).doc
11 серпня 2020 16:43
1. Додаток 1.doc
11 серпня 2020 16:43
3. Додаток 3.doc
11 серпня 2020 16:43
2. Додаток 2.doc
11 серпня 2020 16:43
4. Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-004572-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Циблієв В.Я., Код ЄДРПОУ:2412913818
Дата подання: 12 серпня 2020 10:11
Про недискриминацію Учасника закупівлі.
Шановний Замовнику! Пояснить , яким чином ваша вимога щодо наявності у працівників учасника посвідчень та протоколів або витягів про перевірку знань з питань охорони праці впливає на зміст тендерної пропозиції? Де це вимога прописана у Статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі»
Уточнить, будь ласка, які функції повинні виконувати працівники учасника, тобто які мати спеціальності або яку мати професію , щоб відповідати вимогам вашою тендерної документації.
Буде моя пропозиція, як фізичної особи – підприємця, яка є само занятою особою яка не має нанятих працівників, дискваліфікована , якщо в складі моєї тендерної пропозиції, будуть відсутні посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці?
Також, звертаю Вашу увагу , що згідно з наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 року № 15 та зареєстровану в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005року за № 232/10512, фізичні особі – підприємці не виконують робот з підвищеною небезпекою, пов’язаних із виконанням Договору про закупівлю, тому посвідчення та протоколі або витяги про перевірку знань з питань охорони праці не потрібні.
Таким чином Ваша вимога: « мати посвідчення та протокол або його витяг про перевірку знань з питань охорони праці не менше ніж на одного працівника учасника, що виконує пов’язані із виконанням Договору про закупівлю » є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення У Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, прошу усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 14:40
Що стосується залишеної вимоги учасника про нібито дискримінаційність наступної вимоги: «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження «наявності працівника(-ів) відповідної кваліфікації, що має (-ють) необхідні знання та досвід»:
- посвідчення та протокол або його витяг про перевірку знань з питань охорони праці не менше ніж на одного працівника учасника, що виконує пов’язані із виконанням Договору про закупівлю, видане уповноваженим на те галузевим навчальним центром, де містяться відомості про проходження та знання вказаними особами відповідних знань.».
Не можемо погодитись із таким надуманим твердженням учасника з огляду на наступне:
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Статтею 2 Закону України «Про охорону праці» передбачено: «Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих».
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Статтею 13 Закону України «Про охорону праці» задекларовано наступну вимогу:
«Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:
створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання …»
Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці”. Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності.
Вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності та видів діяльності.
Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств.
Посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці. У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань.
Працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, до роботи не допускаються.
Відповідальність за організацію та здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань з питань охорони праці покладається на роботодавця.
З огляду на все вказане вище, чинним законодавством передбачено вимогу до суб’єкта господарювання, який зобов’язаний мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи суб’єкта господарювання.
З огляду на вказане вище, вважаємо оскарження вказаних вимог за тендерною документацією надуманим та необґрунтованим. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних суб’єктів господарювання за безпеку як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються.
Окрім цього, учасником-скаржником не доведено факт неможливості забезпечити навчання свого працівника про охорону праці, а відтак підтвердження проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки.
Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
Отже, усі доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися за підставу для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-004572-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Циблієв В.Я., Код ЄДРПОУ:2412913818
Дата подання: 12 серпня 2020 19:47
Щодо посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці на кожного працівника учасника?
Шановний замовнику! З вашого пояснення, так і незрозуміло, буде моя пропозиція, як фізичної особи – підприємця, яка є само занятою особою та не має нанятих працівників, дискваліфікована , якщо в складі моєї тендерної пропозиції, будуть відсутні посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці на кожного працівника учасника?
Уточнить, будь ласка, які функції повинні виконувати наняти працівники учасника, якщо вони маються у фізичної особи – підприємця, тобто, які мати спеціальності або яку мати професію , щоб відповідати вимогам вашої тендерної документації?
Відповідно до ст.18 Закону України « Про охорону праці » навчання з питань охорони праці потрібні працівникам, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі...
Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з нагляду за охороною праці а саме у наказі Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 року № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005року за № 232/10512. ( НПАОП 0.00-4.12-05 )
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 10:59
З метою більш уважного вивчення питання, що пов’язане із застосування суб’єктами господарювання законодавства в сфері охорони праці, в тому числі для учасників - ФОП без найманих працівників, прийнято рішення здійснити повторне перепланування вимог у Процедурі закупівлі. У зв’язку із обмеженим строком на період уточнень умов закупівлі для якісного опрацювання залишеної Вами інформації прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі і спланувати її повтроно.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 11:03
Кінець періоду оскарження: 25 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 25 серпня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити тендер внаслідок відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг на вимогах, що передбачені в тендерній документації з підстави передбаченою частини 1 статті 32 Закону
Документи:
14 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:00
3. Протокол відміни торгів (овочі, фрукти).PDF