Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою скверу по вул. Малишка, 9А в Дніпровському районі»
Очікувана вартість
5 510 046,00 UAH
UA-2020-08-11-004546-b e7317dc5d32844cda44728c2dbeb34a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 11:30
Очікувана вартість: 5 510 046,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 550,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою скверу по вул. Малишка, 9А в Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, м. Київ, сквер по вул. Малишка, 9А в Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:41
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 5 484 744,14
UAH з ПДВ
5 484 744,14
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРІС-ІНВЕСТ" 5 510 046,00
UAH з ПДВ
5 510 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
13 вересня 2020 09:48
Довідка МВС
09 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:11
Довідка п12 ч1 ст17
09 вересня 2020 15:11
Довідка ДПІ
09 вересня 2020 15:11
Витяг банкрутство
27 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:11
Cтаття 17.pdf
27 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:13
Додаток 3 Лист-згода.pdf
27 серпня 2020 14:12
Довідки.rar
27 серпня 2020 14:12
Довідка_субпідрядник.pdf
27 серпня 2020 14:12
Відповідність.rar
27 серпня 2020 14:12
49.rar
27 серпня 2020 14:12
Технічна частина.rar

Публічні документи

26 серпня 2020 18:33
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:33
Статутні.pdf
26 серпня 2020 18:33
Наказ № 1 - Вітебська.pdf
26 серпня 2020 18:33
№26-_Технiчнi_вимоги.pdf
26 серпня 2020 18:33
№24_-_антикор.програма.pdf
26 серпня 2020 18:33
№23_-_ст9_засновник.pdf
26 серпня 2020 18:33
№22-_лiквiдацiя_Довiдка.pdf
26 серпня 2020 18:33
№21_-_сти.50.pdf
26 серпня 2020 18:33
№20_-_строки_90_днiв.pdf
26 серпня 2020 18:33
№19-_Довiдка_корупцiя.pdf
26 серпня 2020 18:33
№18_-_доки_5_днiв.pdf
26 серпня 2020 18:33
№17_-_санкцii.pdf
26 серпня 2020 18:33
№16_-_офшори.pdf
26 серпня 2020 18:33
№15_-_афiлiйованi_особи.pdf
26 серпня 2020 18:33
№13-_субпiдрядники.pdf
26 серпня 2020 18:33
№12_-_Довiдка_про_ПП.pdf
26 серпня 2020 18:33
№7_-_мат-тех.база.pdf
26 серпня 2020 18:33
№5_-_Проект__Договiр.pdf
26 серпня 2020 18:33
№4_-_Податки.pdf
26 серпня 2020 18:33
№3-ЦП_Малишка, 9А.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІВІН ТРАНС

ПП "АРІС-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 5 484 744,14
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
5 484 744,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:24
ДУ 3 301.9.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 22:04
ДУ 2 до Д 301.9.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 12:50
ДУ 1 від 12.11.20 до Д 301.9 від 24.09.20.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 12:48
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 17:14
Договір укладений
24 вересня 2020 17:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 грудня 2020 17:47
3 344 049,48 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA593510050000026004544543200
ТОВ "СIВIН ТРАНС"
Оплачений
24 грудня 2020 13:12
1 629 670,84 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA593510050000026004544543200
ТОВ "СIВIН ТРАНС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.11.2020 № 1785 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», Сторони дійшли згоди, внести зміни до п.п. 1.1., 2.1. Договору та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 301/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди без зміни загальної вартості робіт викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) та Календарний графік робіт (Додаток 7).
Номер договору про закупівлю: 301/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з приведенням у відповідність фінансування робіт по об’єкту, а також у зв’язку з уточненням видів та обсягів виконаних робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 301/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 973 720,32
UAH (в тому числі ПДВ 828 953,38 UAH)