Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво Базової станції «Миколаївка» Берегової радіостанції морського району А1 Глобальної морської системи зв’язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства, за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Миколаївка, вул. Гагаріна, 69/5, з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
17 906 931,60 UAH
UA-2020-08-11-004282-b 5bee0fe8418d465c8ba6fbf8ba3f0c61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Карауш Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Роман Карауш Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:44
Очікувана вартість: 17 906 931,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89530 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація (в т.ч. про місце, строк та обсяг виконання робіт) зазначена в тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво Базової станції «Миколаївка» Берегової радіостанції морського району А1 Глобальної морської системи зв’язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства, за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Миколаївка, вул. Гагаріна, 69/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67794, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Миколаївка, вул. Гагаріна, 69/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) відповідно до Плану фінансування Робіт у розмірі 30 % (тридцять) від загальної вартості Робіт, визначеної п. 2.1. Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання від Підрядника оригіналу рахунку, з урахуванням п.2.12. Договору. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за кожним виконаним Підрядником етапом / видом Робіт, передбаченим календарним графіком виконання робіт (Додаток № 5 до Договору), здійснюється Замовником відповідно до Плану фінансування Робіт протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3), та отримання від Підрядника оригіналу рахунку, складених відповідно до умов Договору та чинного законодавства України для кожного виконаного Підрядником етапу / виду Робіт з урахуванням авансу Пiсляоплата 15 Банківські 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок у розмірі не менш 10% (десять) від загальної вартості Робіт відповідно до Плану фінансування Робіт, здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, після виконання і приймання за Актом всіх передбачених Договором робіт та реєстрації дозвільного документа про готовність до експлуатації Об’єкта в органі державної архітектурно-будівельної інспекції (далі-ДАБІ), на підставі оригіналу рахунку. Пiсляоплата 15 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:12
Додаток 5. Проект договору.docx
11 серпня 2020 16:11
ТД на зак.робіт БС Миколаївка - ред. 11.08.2020 р..docx
11 серпня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:12
Додаток 5. Проект договору.docx
11 серпня 2020 16:11
ТД на зак.робіт БС Миколаївка - ред. 11.08.2020 р..docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-11-004282-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 21 серпня 2020 17:01
Скарга відповідно за статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з цим, ТОВ «Ремтехналадка» просить: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі; 3) Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог до аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:43
Рішення від 27.08.2020 № 16168 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:43
інформація про перенесення розгляду скарги № 13841.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:50
Рішення від 18.09.2020 № 17658.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 00:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД" 17 200 000,00
UAH з ПДВ
17 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:13
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:13
Працівники 2.zip
27 серпня 2020 11:13
Працівники 1.zip
27 серпня 2020 11:13
Досвід.zip
27 серпня 2020 11:13
Документи 2.zip
27 серпня 2020 11:13
Документи 1.zip
27 серпня 2020 11:13
Довідки Шевченко Ю.С.zip
27 серпня 2020 11:13
Гарантія.zip

Публічні документи

27 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:45
Дод.1.п.2. 2 Дипломи.rar
27 серпня 2020 10:45
Дод.2 п.10 _Лист-згода.pdf
27 серпня 2020 10:45
Дод.2 п.6_Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ"

ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ"
#23560575
Переможець 16 800 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ"
#23560575
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 16:57
Додаткова угода №4 до Договору №136-В-21 від 16.10.2021 р..pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 16:56
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 09:22
Додаткова угода №3 до Договору №136-В-20 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 17:22
Додаткова угода №2 до Договору №136-В-20 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 17:21
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 12:01
Додаткова угода №1 до Договору №136-В-20 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
26 травня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 18:14
Додатки 3, 5, 6 до Договору №136-В-20 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 18:13
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 17:29
Договір №136-В-20 від 16.10.2020.pdf укладений
16 жовтня 2020 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація додатків до договору, які складаються сторонами після укладання договору.
Номер договору про закупівлю: 136-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки 3, 5, 6 до Договору № 136-В-20 від 16.10.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.7., п. 21.3. та п. 20.4.4. Договору, на підставі листа від ТОВ ВКК "АРІЯ" №06-з/1534 від 13.05.2021, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 136-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №136-В-20 від 16.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.7., п. 21.3. та п. 20.4.4. Договору на підставі листа ТОВ ВКК "АРІЯ" №06-з/2293 від 18.08.2021, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 136-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №136-В-20 від 16.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.7., п. 21.3. та п. 20.4.4. Договору, на підставі листа від ТОВ ВКК "АРІЯ" №06-з/2474 від 13.09.2021, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір
Номер договору про закупівлю: 136-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №136-В-20 від 16.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.5. Договору та Акту призупинення від 23.10.2021, Сторони дійшли згоди призупинити з 23.10.2021 строк виконання робі визначений в п. 4.1. Договору у зв'язку з необхідністю подання документів в Державну інспекцію архітектури та містобудування (далі - ДІАМ) для отримання Сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, до отримання Сертифікату в ДІАМ, про Замовник невідкладно письмово повідомляє Підрядника, при цьому строк виконання робіт продовжується на строк призупинення.
Номер договору про закупівлю: 136-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №136-В-20 від 16.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 800 000,00 UAH)