Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки картриджів та ремонту супутньої офісної техніки, ДК 021:2015 : 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-08-11-004251-a 54fd49cba779470bbd465cf82ae9bc38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Бедрій

+380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі львівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22336769
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Словацького, 1
Контактна особа: Роман Бедрій
+380507503200
bedriy-rm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:07
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ЛЬВІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Словацького , 1. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 22336769. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заправки картриджів та ремонту супутньої офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Заправка тонер-картриджу MINOLTA Bizhub 164/185 (ТN-116)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
1 послуга
Заправка тонер-картриджу БФП XEROX C118 (006R01179)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
1 послуга
Заправка картриджа для БФП XEROX Phaser WC3215
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Заправка картриджу до лазерного принтеру HP LJ 1020 (Q2612A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Заправка картриджу до лазерного принтеру HP LJ 2055 (CE505A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Заправка картриджу до лазерного принтеру HP LJ 1102 (285A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Заправка картриджу до лазерного принтеру Canon LBP-3010 (712)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Заправка картриджу до лазерного принтеру Canon LBP-6030 (725)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Заправка картриджу до лазерного принтеру Samsung ML1661 (D1043S)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Заправка картриджу до лазерного принтеру Samsung ML1661 (D1043S)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Регенерація драм-юніту БФП XEROX Phaser WC3215
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Регенерація картриджу до лазерного принтеру HP LJ 1020 (Q2612A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Регенерація картриджу до лазерного принтеру HP LJ 2055 (CE505A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Регенерація картриджу до лазерного принтеру HP LJ 2055 (CE505A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Регенерація картриджу до лазерного принтеру HP LJ 1102 (285A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Регенерація картриджу до лазерного принтеру Canon LBP-3010 (712)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Регенерація картриджу до лазерного принтеру Canon LBP-6030 (725)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій
1 послуга
Регенерація картриджу до лазерного принтеру Samsung 1661 (D104S)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312610-4 — Технічне обслуговування обладнання інформаційних технологій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює оплату за надані послуги, на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, після отримання рахунку за надані послуги на протязі десяти календарних днів, на підставі належно оформлених первинних документів (Актів виконання послуг), але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-004251-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 01 вересня 2020 15:06
Порушення ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Інформація про порушення додано додатково у файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2020 09:28
Доброго дня! вашу вимогу задоволено. Додаток - протокольне рішення уповноваженої особи.

Документи подані скаржником

01 вересня 2020 15:05
Вимога

Документи

02 вересня 2020 09:28
Протокол №4 скасування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА 49 475,00
UAH з ПДВ
38 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 66 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС" 49 620,00
UAH з ПДВ
47 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:55
Технічна специфікація.pdf
21 серпня 2020 10:00
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:59
Технічна специфікація.pdf
21 серпня 2020 09:59
Субпідряд.pdf
21 серпня 2020 09:59
ст17.pdf
21 серпня 2020 09:59
сертифікати фоп.pdf
21 серпня 2020 09:59
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 09:59
Право підпису.pdf
21 серпня 2020 09:59
ПАСПОРТ ІПН.pdf
21 серпня 2020 09:59
довкілля.pdf
21 серпня 2020 09:59
Довідка портал.pdf
21 серпня 2020 09:59
Довідка податок.pdf
21 серпня 2020 09:59
Відомості.pdf
21 серпня 2020 09:59
Відгук.pdf
21 серпня 2020 09:59
витяг з підписом скан.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:31
Протокол.pdf
25 серпня 2020 16:31
Оригінал Статут.pdf
25 серпня 2020 16:31
Опис до статуту.pdf
25 серпня 2020 16:31
Копія Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 16:31
Копія Баланс_2019.pdf
25 серпня 2020 16:31
Витяг ЄДР 29.07.2020.pdf
25 серпня 2020 16:30
_15-19В відгук.pdf
25 серпня 2020 16:30
14. Забезпечення ТП.pdf
25 серпня 2020 16:30
13. Дозвіл_ ліцензія.pdf
25 серпня 2020 16:30
12. Проект договору.pdf
25 серпня 2020 16:30
06. Відсутність підстав.pdf
25 серпня 2020 16:30
05. Аналогічний договір.pdf
25 серпня 2020 16:30
03. Субпідрядник.pdf
25 серпня 2020 16:30
01. Відсутність підстав.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 10:08
Електронний підпис
24 вересня 2020 19:08
Довідка ДПС.rar
17 вересня 2020 19:10
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 19:09
Довідка МВС.rar
17 вересня 2020 19:09
Ліцензування.pdf
17 вересня 2020 19:09
Витяг ПДВ завірений.pdf
17 вересня 2020 19:09
Статут.pdf
17 вересня 2020 19:09
Протокол та наказ.pdf
20 серпня 2020 20:46
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:42
005 Протокол та наказ.pdf
20 серпня 2020 20:42
003 Стаття 17.pdf
20 серпня 2020 20:42
002 Договори + відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА

ТОВ СІНТ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА
#3157408407
Рішення скасоване 38 999,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 09:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 11:25
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА
#3157408407
Відхилено 38 999,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 09:25
ТОВ СІНТ
#16285789
Рішення скасоване 39 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 17:33
ТОВ СІНТ
#16285789
Відхилено 39 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 17:39
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"
#31805239
Переможець 47 900,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 12:02

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником у тендерній документації на закупівлю: «Послуги з заправки картриджів та ремонту супутньої офісної техніки, ДК 021:2015 : 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», id: UA-2020-08-11-004251-a, зазначено перелік документів, які необхідно подати учасником через електронну систему, а саме: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації» (п. 3 додатку 4 тендерної документації). Учасником подано підписану технічну специфікацію, яка не відповідає Додатку 3 ТД. Тому, враховуючи наведене та керуючись ст. 26 Закону України «Про Публічні закупівлі», учаснику необхідно надати/завантажити через електронну систему технічну специфікаю відповідно до Додатку 3 ТД (згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (п. 3 додатку 4 тендерної документації)).

Документи

02 вересня 2020 09:25
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:23
UA-2020-08-11-004251-a (1).pdf
02 вересня 2020 09:15
Звіт з ЄДР (припинено)
02 вересня 2020 09:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 вересня 2020 17:39
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"
#31805239
47 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:06
Zvit_Budnyk_2093.zip укладений
01 квітня 2021 09:06
Zvit_Budnyk_2093.pdf укладений
01 квітня 2021 09:05
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 18:29
20201222_DU_1_do_Dohovoru_10_5_2093_20%_zapraka_kartrydiv.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:26
20201222_DU_1_do_Dohovoru_10_5_2093_20%_zapraka_kartrydiv.zip зміни до договору
22 грудня 2020 18:26
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:52
Dohovir10_5-2093.zip укладений
01 жовтня 2020 16:47
Dohovir10_5-2093.pdf укладений
01 жовтня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків. Договір укладено в редакції після 19.04.2020р. Зміни на підставі ч.6 ст. 41 Закон України "Про публічні закупівлі" - Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 10.5-2093
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 57 461,62
UAH (в тому числі ПДВ 9 576,93 UAH)