Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт внутрішньоквартального проїзду від вул. Героїв України, 30, корп. 1 до вул. Героїв України, 28, корп. 1, 2 в м. Кропивницькому)
Очікувана вартість
1 652 738,20 UAH
UA-2020-08-11-004164-b c254f32fcadf47e0902b7353d47032e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Полякова Василівна

380522358359 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Ірина Полякова Василівна
380522358359
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 14:22
Очікувана вартість: 1 652 738,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 263,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньоквартального проїзду від вул. Героїв України, 30, корп. 1 до вул. Героїв України, 28, корп. 1, 2 в м. Кропивницькому (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, внутрішньоквартальний проїзд від вул. Героїв України, 30, корп. 1 до вул. Героїв України, 28, корп. 1, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Робіт, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:03
Тендерна документація.pdf
11 серпня 2020 16:01
Додаток 9 до ТД.pdf
11 серпня 2020 16:01
Додаток 8 до ТД.pdf
11 серпня 2020 16:00
Додаток 7 до ТД.pdf
11 серпня 2020 16:00
Додаток 6 до ТД.pdf
11 серпня 2020 16:00
Додаток 5 до ТД.pdf
11 серпня 2020 16:00
Додаток 4 до ТД.pdf
11 серпня 2020 15:59
Додаток 3 до ТД.pdf
11 серпня 2020 15:59
Додаток 2 до ТД.pdf
11 серпня 2020 15:58
Додаток 1 до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале приватне підприємство "Тарон" 1 454 388,00
UAH з ПДВ
1 284 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВОБУДТЕХ" 1 650 140,00
UAH з ПДВ
1 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДІСК СЕРВІС 1 558 404,00
UAH з ПДВ
1 558 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРАКА" 1 570 112,59
UAH з ПДВ
1 570 112,59
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП" 1 586 625,60
UAH з ПДВ
1 586 625,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ МАСШТАБ БУД" 1 640 684,00
UAH з ПДВ
1 640 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:16
Тенд пропоз.pdf
27 серпня 2020 17:16
Працівники.pdf
27 серпня 2020 17:16
МТБ 2.pdf
27 серпня 2020 17:16
МТБ 1.pdf
27 серпня 2020 17:16
Інші докум 2.pdf
27 серпня 2020 17:16
Інші докум 1.pdf
27 серпня 2020 17:16
аналогія 6.pdf
27 серпня 2020 17:16
аналогія 5.pdf
27 серпня 2020 17:16
аналогія 4.pdf
27 серпня 2020 17:16
аналогія 3.pdf
27 серпня 2020 17:16
аналогія 2.pdf
27 серпня 2020 17:16
аналогія 1.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:13
Електронний підпис

Конфіденційні документи

27 серпня 2020 17:11
Пропозиція_НОВОБУДТЕХ_.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить конфіденційні дані, паспортні, адреси, копіії документів

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:25
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:24
довідка.pdf
13 жовтня 2020 13:17
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:15
1-1.PDF
13 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:18
тендер ГУ.PDF
02 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:43
свідоцтво фотон.PDF
02 жовтня 2020 13:43
листи.PDF
02 жовтня 2020 13:43
лист фотон.PDF
02 жовтня 2020 13:43
додаток 5.PDF
02 жовтня 2020 13:43
договір кран.PDF
02 жовтня 2020 13:43
гранд торг.PDF
02 жовтня 2020 13:43
_4 тендер матеріали.pdf
02 жовтня 2020 13:43
_3 тендер техніка.pdf
02 жовтня 2020 13:43
1.PDF
27 серпня 2020 18:41
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:40
1.2.pdf
27 серпня 2020 18:40
1.1.pdf
27 серпня 2020 18:40
установчі.pdf
27 серпня 2020 18:40
реєстр.PDF
27 серпня 2020 18:40
додаткова угода _3.PDF
27 серпня 2020 18:40
Г.У.PDF

Публічні документи

27 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:13
Реєстр.pdf
27 серпня 2020 11:01
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:00
25. Календарний графік.pdf
27 серпня 2020 11:00
24. Рахунок КДСУ.pdf
27 серпня 2020 11:00
22. Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 11:00
20.1 Показники ЗВВ.pdf
27 серпня 2020 11:00
20. Кошторис.pdf
27 серпня 2020 11:00
19. Лист-гарантія ст 17.pdf
27 серпня 2020 11:00
14. Завірені дозволи.pdf
27 серпня 2020 11:00
9. Установчі документи.pdf
27 серпня 2020 11:00
8. Довідка про довкілля.pdf
27 серпня 2020 11:00
6.15 Договір Мішем.pdf
27 серпня 2020 11:00
6.14 ВН Компресор.pdf
27 серпня 2020 11:00
6.13 Карта МШП Компресор.pdf
27 серпня 2020 11:00
6.11 Договір АБ суміш.pdf
27 серпня 2020 11:00
6.10 Договір бордюр.pdf
27 серпня 2020 11:00
6.9 Договір емульсія.pdf
27 серпня 2020 11:00
6.3 Договір Мішем.pdf
27 серпня 2020 11:00
6. Договір бетон.pdf
27 серпня 2020 11:00
6. Довідка про мтб.pdf
27 серпня 2020 11:00
5. Довідка про досвід.pdf
27 серпня 2020 11:00
3. Проект договору.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:36
137. Додаток 9.pdf
27 серпня 2020 14:36
132. Додаток 4.pdf
27 серпня 2020 14:36
134. Додаток 6.pdf
27 серпня 2020 14:36
133. Додаток 5.pdf
27 серпня 2020 14:36
Реєстр документів.PDF
27 серпня 2020 14:36
Витяг з ЄДР_1007003464.zip
27 серпня 2020 14:36
Інші документи.pdf
27 серпня 2020 14:36
136. Додаток 8.pdf
27 серпня 2020 14:36
135. Додаток 7.pdf
27 серпня 2020 14:36
131. Додаток 3.pdf
27 серпня 2020 14:36
25.imd
27 серпня 2020 14:36
130. Додаток 1.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:40
ТП_MaSHTAB.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале приватне підприємство "Тарон"

ТОВ "НОВОБУДТЕХ"

ТОВ ДІСК СЕРВІС

ТОВ "АРАКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП"

ТОВ "КОМПАНІЯ МАСШТАБ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Мале приватне підприємство "Тарон"
#13758371
Відхилено 1 284 900,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 17:00
ТОВ "НОВОБУДТЕХ"
#41268582
Відхилено 1 285 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 13:34
ТОВ ДІСК СЕРВІС
#41155482
Переможець 1 558 404,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 09:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 15:02

Документи

21 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:37
Протокол 96.pdf

Документи

22 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ДІСК СЕРВІС" згідно предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (Капітальний ремонт внутрішньоквартального проїзду від вул. Героїв України, 30, корп. 1 до вул. Героїв України, 28, корп. 1, 2 в м. Кропивницькому) (UA-2020-08-11-004164-b) виявлено невідповідність, а саме: 1. Відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» пункту 1.3 Джерела поставки основних дорожніх матеріалів. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції перелік джерел поставки основних дорожніх матеріалів відповідно до таблиці 1.3, а саме: Емульсія бітумна, дорожна; Камені бортові, БР100.30.15; Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі {асфальтобетон щільний}(дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1; Суміші бетонні готові важкі. На підтвердження поставок учасник повинен надати копії діючих договорів поставки (з підписаними сторонами додатками, у яких визначено обсяги поставок) або гарантійні листи постачальників, надані учаснику, на поставку дорожніх матеріалів, із зазначенням обсягів та термінів поставок. Учасником надано довідку не по формі відповідно Додатку № 4, не вказано які саме камені бортові, також не вказані суміші бетонні готові важкі. На підтвердження поставок дорожніх матеріалів учасником надані договори в яких відсутня інформація про обсяги, також надані гарантійні листи без зазначених обсягів та термінів поставки. 2. Відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації пункту 1.1. наявність обладнання, інструменту, технічних засобів для виконання необхідних робіт, Учасник зазначає в довідці в повному обсязі технічні засоби, обладнання відображені в розділах ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів стосовно предмету закупівлі, яка надається учасником в складі пропозиції. Учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів в складі пропозиції вказаний не повний перелік транспортних засобів. В таблиці п.1.1 Додатку № 4 відсутні транспортні засоби, а саме: автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т.; каток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса 16 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т. 3. Відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації пункту 1.1.2. На підтвердження права користування учасник надає копії зазначених ним у таблиці цього додатку договорів (з підписаними сторонами додатками, що містять перелік транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання тощо) або гарантійних листів (з переліком транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання тощо), лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг та ін.) щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь термін їх виконання. Учасником не надано листи-підтвердження орендодавців щодо незаперечення використання їх машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт. Не надано копії договорів для підтвердження права користування обладнанням, інструментами, технічними засобами зазначеними у таблиці, які орендуються за договорами оренди №1, № 1/1 від 09.06.2017 р. з ФОП Желудченко Наталія Сергіївна, за договором про надання послуг № 176 від 21.08.2020 р. з КП «УНІВЕРСАЛ 2005», та гарантійний лист ТОВ «ПРАЙМТЕХ». Також не надано підтвердження права користування разом з листом-підтвердження або ж документи права власності на транспортні засоби, а саме: автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т.; каток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса 16 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т. Враховуючи перелік виявлених невідповідностей, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені невідповідності. Вам необхідно: 1. Надати довідку по формі відповідно Додатку № 4 та вказати весь перелік основних дорожніх матеріалів зазначених у п. 1.3 Джерела поставки основних дорожніх матеріалів. На підтвердження поставок надати копії діючих договорів поставки (з підписаними сторонами додатками, у яких визначено обсяги поставок) або гарантійні листи постачальників, надані учаснику, на поставку дорожніх матеріалів, із зазначенням обсягів та термінів поставок. 2. Відповідно Додатку № 4, п. 1.1. вказати, зазначені в підсумковій відомості ресурсів, повний перелік транспортних засобів. 3. Відповідно Додатку № 4, п. 1.1., п. 1.1.1, п. 1.1.2 надати Договір оренди № 1 від 09.06.2017 р. з ФОП Желудченко Наталія Сергіївна; договір оренди № 1/1 від 09.06.2017 р. з ФОП Желудченко Наталія Сергіївна; Договір про надання послуг № 176 від 21.08.2020 р. з КП «УНІВЕРСАЛ 2005». Також надати листи-підтвердження орендодавців (або лізингодавця, або надавача послуг та ін.), а саме: ФОП Желудченко Наталія Сергіївна, КП «УНІВЕРСАЛ 2005», ТОВ «ПРАЙМТЕХ», щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь термін їх виконання. Надати документальне підтвердження на транспортні засоби разом з листом-підтвердження щодо незаперечення використання, які не були внесені до таблиці п. 1.1 Додатку № 4, а саме: автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т.; каток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса 16 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДІСК СЕРВІС
#41155482
1 558 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:15
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:56
Договір 287 від 22.10.2020.pdf укладений
22 жовтня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника що передбачено розділом VІІІ ч. 5 п. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Загальна вартість робіт за договором становить 1 477 335 грн. 00 коп. (Один мільйон чотириста сімдесят сім тисяч триста тридцять п’ять грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 477 335,00
UAH (в тому числі ПДВ 246 222,50 UAH)