Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
деззасоби
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-08-11-003616-b ● d1a299108f5443b6a95ab646a3f023a2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02125763 |
Місцезнаходження: | 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12 |
Контактна особа: |
Микита Осіпов Андрійович 380980222243, kdcdplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 15:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 15:05 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 49 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 499,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
157 штуки
деззасоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02098, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т П.Тичини,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | деззасоби | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 16:45 |
Дезинфікційні засоби на ІІ півріччя 2020.docx |
11 серпня 2020 16:45 |
Дезинфікційні засоби на ІІ півріччя 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003616-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 13 серпня 2020 18:04
Вимога щодо внесення змін в Оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель
Шановний Замовнику!
В Технічних вимогах до товару Оголошення «Дезинфекційні засоби» (Ідентифікатор
закупівлі UA-2020-08-11-003616-b), зазначено конкретної назви товару замовником з їх технічними характеристиками, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів, а от аналоги вказаної продукції не пропонувати зазначає Замовник.
Отже, еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Технічних вимогах
до товару Оголошення, якими передбачали можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфекційних засобів, що зазначені в Оголошенні за предметом закупівлі «Дезинфекційні засоби» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-11-003616-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
В Технічних вимогах до товару Оголошення «Дезинфекційні засоби» (Ідентифікатор
закупівлі UA-2020-08-11-003616-b), зазначено конкретної назви товару замовником з їх технічними характеристиками, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів, а от аналоги вказаної продукції не пропонувати зазначає Замовник.
Отже, еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Технічних вимогах
до товару Оголошення, якими передбачали можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфекційних засобів, що зазначені в Оголошенні за предметом закупівлі «Дезинфекційні засоби» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-11-003616-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 12:30
ШановнийУчасник! Відповіднодо пункту 28 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисячгривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першоїстатті 3 цього Закону, тобто для закупівлі товарівнижче 200 тисяч гривень.
Спрощена закупівля проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник посилаючись на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник можевказати, які аналоги та/абоеквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, вказання аналогу або еквіваленту під час проведення спрощеної закупівлі є правом Замовника, а не обов’язком.
З урахуванням викладеного, Замовник під час проведення спрощеної закупівлі відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може посилатись на конкретну торговельну марку та не зобов’язаний вказувати аналоги та/абоеквіваленти. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам спрощеної закупівлі, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника.
Спрощена закупівля проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник посилаючись на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник можевказати, які аналоги та/абоеквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, вказання аналогу або еквіваленту під час проведення спрощеної закупівлі є правом Замовника, а не обов’язком.
З урахуванням викладеного, Замовник під час проведення спрощеної закупівлі відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може посилатись на конкретну торговельну марку та не зобов’язаний вказувати аналоги та/абоеквіваленти. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам спрощеної закупівлі, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
32 188,14
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 10:00
|
ФОП Сєра Катерина Юріївна #3143513108 |
Переможець |
49 800,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.PDF | укладений |
08 вересня 2020 11:35
|